Alarma Auto
Cand ti-au montat-o, nu ti-au dat si un manual de utilizare sau ceva sa vedem modelul....asa sincer nu pot sa iti raspuns, eventual daca are cineva alarma de la ei, desi la 300 de euro ma indoiesc...iei Viper cu optiuni destule la banii astia. Oricum, vezi daca ai vreun cod pe vreo factura sau vreun manual sa vedem ce model este...
astea cu pornire motor am inteles ca nu fac prea bine unei masini: in mod normal cand pornesti masina, astepti sa se stinga beculetele de pe bord, in timpul asta ea isi face niste auto-teste, etc, etc.
in momentul in care o pornesti din telecomanda, ea porneste direct, fara autotest si nu e OK.
ca sa nu mai vorbim de faptul ca trebuie sa o lasi scoasa din viteza la cele cu cutie manuala, la CVT oricum nu porneste decat in P.
stiu ca e comod, vara sa lasi AC cuplat si cand te urci in masina sa fie racoare si iarna sa fie cald.
dar din considerentul pornirii cu bypass la teste eu unul nu mi-as pune.
zic din ce am citit si eu, experiente proprii nu am.
daca are cineva experiente il rog sa ma contrazica.
in momentul in care o pornesti din telecomanda, ea porneste direct, fara autotest si nu e OK.
ca sa nu mai vorbim de faptul ca trebuie sa o lasi scoasa din viteza la cele cu cutie manuala, la CVT oricum nu porneste decat in P.
stiu ca e comod, vara sa lasi AC cuplat si cand te urci in masina sa fie racoare si iarna sa fie cald.
dar din considerentul pornirii cu bypass la teste eu unul nu mi-as pune.
zic din ce am citit si eu, experiente proprii nu am.
daca are cineva experiente il rog sa ma contrazica.
Sigur producatorii de alarme au avut in vedere treaba asta si nu cred ca pornesc instantaneu un motor diesel. Cel putin la lancer nici nu sta pornit daca pornesti instant. Porneste si se opreste. In timpul cat se incalzeste bujia pompa de motorina alimenteaza instalatia cu combustibil. Daca o pornesti mai repede o sa dea in nas.
Eu zic ca se poate pune alarma cu pornire automata, dar ma indoiesc ca cea de la Mitsubishi are asa ceva.
Legat de lasatul masinii pe liber nu e o problema. Daca ai uitat-o in viteza nu porneste. Sau daca se urca cineva in ea si incearca sa plece, se opreste. "E destepte"
Eu zic ca se poate pune alarma cu pornire automata, dar ma indoiesc ca cea de la Mitsubishi are asa ceva.
Legat de lasatul masinii pe liber nu e o problema. Daca ai uitat-o in viteza nu porneste. Sau daca se urca cineva in ea si incearca sa plece, se opreste. "E destepte"
Am un vecin ce se ocupa cu montarea alarmelor la masini. Mi-a spus ca la cele cu pornirea motorului din cheie, cu timpul, se oxideaza "nu's ce p'acolo" si masina poate porni din senin. El nu a recomandat asa ceva. In plus ti se poate decoda telecomanda si cu asta iti porneste si motorul. Eu personal mi-am lasat separat inchiderea centrala pe cheie si alarma. Intr-adevar cand inchid si deschid masina folosesc o functie in plus da macar daca vor sa o fure sa se chinuie 30 sec in plus
QUOTE (spatciuk @ May 28 2009, 10:23 AM) astea cu pornire motor am inteles ca nu fac prea bine unei masini: in mod normal cand pornesti masina, astepti sa se stinga beculetele de pe bord, in timpul asta ea isi face niste auto-teste, etc, etc.
in momentul in care o pornesti din telecomanda, ea porneste direct, fara autotest si nu e OK.
ca sa nu mai vorbim de faptul ca trebuie sa o lasi scoasa din viteza la cele cu cutie manuala, la CVT oricum nu porneste decat in P.
stiu ca e comod, vara sa lasi AC cuplat si cand te urci in masina sa fie racoare si iarna sa fie cald.
dar din considerentul pornirii cu bypass la teste eu unul nu mi-as pune.
zic din ce am citit si eu, experiente proprii nu am.
daca are cineva experiente il rog sa ma contrazica.
Am eu pe colt de ~3 ani de zile alarma cu pornirea motorului si pana acum nu am avut nici o problema cu ea.
Sistemul are la baza chipul din a doua cheie care sta undeva ascuns bine in masina pe un circuit secundar ca sa poata porni.
Pornirea se face ca la carte, mai intai pune contactul, asteapta cateva secunde (se poate seta exact cat sa stea) si actioneaza demarorul (si asta se poate seta, cate milisecunde sa dea la demaror). Daca nu porneste din prima, singura mai incearca de doua ori marind putin timpul de dat la demaror.
Ca siguranta pot sa zic asa:
-masina porneste cu geamuri/usi inchise dar nu sta mai mult de 30 minute pornita
-pentru a o putea porni si a evita riscul de a o uita in viteza trebuie executata o procedura: se apasa pe butonul de pornire, se scoate cheia din contact (motorul merge) se coboara din masina si cand se inchide usa se opreste si motorul (asta pt a fi sigur ca nu poate fi in viteza)
-daca intre armare si o eventuala pornire s-a umblat in masina, ea nu porneste decat daca se repeta procedeul de mai sus (pentru a evita faze de genul tu o lasi sa porneasca, dai cheile unui amic, se suie in ea si o baga in viteza)
-daca e in viteza sau daca frana de mana nu e trasa nu porneste
-odata pornit motorul din telecomanda daca se actioneaza frana, se lasa frana de mana sau se apasa ambreiajul masina se opreste daca cheia originala nu e in contact
In afara de asta mai are functii gen turbo timer (lasa motorul sa merga o perioada predefinita pentru a raci turbina), pornire/oprire la anumite ore (ca un ceas cu alarma) etc etc...
A, si pagerul care te anunta daca s-a intamplat ceva prin diverse icoane pe display (geam spart, soc, usi deschise etc) si merge pana la o distanta mai mare de 1km in camp deschis sau cateva sute de metrii in buc (intre blocuri sau din casa de pe masa, fara a avea vizibilitate asupra masinii)
in momentul in care o pornesti din telecomanda, ea porneste direct, fara autotest si nu e OK.
ca sa nu mai vorbim de faptul ca trebuie sa o lasi scoasa din viteza la cele cu cutie manuala, la CVT oricum nu porneste decat in P.
stiu ca e comod, vara sa lasi AC cuplat si cand te urci in masina sa fie racoare si iarna sa fie cald.
dar din considerentul pornirii cu bypass la teste eu unul nu mi-as pune.
zic din ce am citit si eu, experiente proprii nu am.
daca are cineva experiente il rog sa ma contrazica.
Am eu pe colt de ~3 ani de zile alarma cu pornirea motorului si pana acum nu am avut nici o problema cu ea.
Sistemul are la baza chipul din a doua cheie care sta undeva ascuns bine in masina pe un circuit secundar ca sa poata porni.
Pornirea se face ca la carte, mai intai pune contactul, asteapta cateva secunde (se poate seta exact cat sa stea) si actioneaza demarorul (si asta se poate seta, cate milisecunde sa dea la demaror). Daca nu porneste din prima, singura mai incearca de doua ori marind putin timpul de dat la demaror.
Ca siguranta pot sa zic asa:
-masina porneste cu geamuri/usi inchise dar nu sta mai mult de 30 minute pornita
-pentru a o putea porni si a evita riscul de a o uita in viteza trebuie executata o procedura: se apasa pe butonul de pornire, se scoate cheia din contact (motorul merge) se coboara din masina si cand se inchide usa se opreste si motorul (asta pt a fi sigur ca nu poate fi in viteza)
-daca intre armare si o eventuala pornire s-a umblat in masina, ea nu porneste decat daca se repeta procedeul de mai sus (pentru a evita faze de genul tu o lasi sa porneasca, dai cheile unui amic, se suie in ea si o baga in viteza)
-daca e in viteza sau daca frana de mana nu e trasa nu porneste
-odata pornit motorul din telecomanda daca se actioneaza frana, se lasa frana de mana sau se apasa ambreiajul masina se opreste daca cheia originala nu e in contact
In afara de asta mai are functii gen turbo timer (lasa motorul sa merga o perioada predefinita pentru a raci turbina), pornire/oprire la anumite ore (ca un ceas cu alarma) etc etc...
A, si pagerul care te anunta daca s-a intamplat ceva prin diverse icoane pe display (geam spart, soc, usi deschise etc) si merge pana la o distanta mai mare de 1km in camp deschis sau cateva sute de metrii in buc (intre blocuri sau din casa de pe masa, fara a avea vizibilitate asupra masinii)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori