Alarma Auto

Modificari aftermarket ale instalatiei electrice
Avatar utilizator
Daniumfcv
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 19, 2008 10:36 am

Mesaj de Daniumfcv » Mie Mai 27, 2009 10:52 pm

Ce stiti de alarma de vine de la Service-ul Mitsu ? Am primit una cadou .. mi-au montat-o .. si acum ma intreb daca ii pot pune un modul sa pornesc motorul remote! .. Ei zic ca ar costa 300 euro! ce stie sa faca de banii astia ?

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mie Mai 27, 2009 11:54 pm

Cand ti-au montat-o, nu ti-au dat si un manual de utilizare sau ceva sa vedem modelul....asa sincer nu pot sa iti raspuns, eventual daca are cineva alarma de la ei, desi la 300 de euro ma indoiesc...iei Viper cu optiuni destule la banii astia. Oricum, vezi daca ai vreun cod pe vreo factura sau vreun manual sa vedem ce model este...

Avatar utilizator
spatciuk
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Joi Sep 18, 2008 7:29 pm

Mesaj de spatciuk » Joi Mai 28, 2009 10:23 am

astea cu pornire motor am inteles ca nu fac prea bine unei masini: in mod normal cand pornesti masina, astepti sa se stinga beculetele de pe bord, in timpul asta ea isi face niste auto-teste, etc, etc.

in momentul in care o pornesti din telecomanda, ea porneste direct, fara autotest si nu e OK.

ca sa nu mai vorbim de faptul ca trebuie sa o lasi scoasa din viteza la cele cu cutie manuala, la CVT oricum nu porneste decat in P.

stiu ca e comod, vara sa lasi AC cuplat si cand te urci in masina sa fie racoare si iarna sa fie cald.
dar din considerentul pornirii cu bypass la teste eu unul nu mi-as pune.

zic din ce am citit si eu, experiente proprii nu am.
daca are cineva experiente il rog sa ma contrazica.

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Joi Mai 28, 2009 10:57 am

nu au importanta martorii din bord in afara de cel de bujii la diesel.in maxim 5 sec dupa ce s-a stins martorul de la bujii trebuie pornita masina daca nu, operatiunea trebuie reluata..pentru restul e la libera alegere
o spun si din experienta si dupa consultarea unor "specialisti"

Avatar utilizator
spatciuk
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Joi Sep 18, 2008 7:29 pm

Mesaj de spatciuk » Joi Mai 28, 2009 1:51 pm

adica tu spui ca este OK sa te urci in masina si sa o pornesti in prima fractiune de secunda?
fara sa lasi martorii de bord sa se stinga?

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Joi Mai 28, 2009 1:54 pm

daca e diesel astepti sa se stinga martorul de la bujii..la benzina n-am idee

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Joi Mai 28, 2009 1:57 pm

Sigur producatorii de alarme au avut in vedere treaba asta si nu cred ca pornesc instantaneu un motor diesel. Cel putin la lancer nici nu sta pornit daca pornesti instant. Porneste si se opreste. In timpul cat se incalzeste bujia pompa de motorina alimenteaza instalatia cu combustibil. Daca o pornesti mai repede o sa dea in nas.
Eu zic ca se poate pune alarma cu pornire automata, dar ma indoiesc ca cea de la Mitsubishi are asa ceva.
Legat de lasatul masinii pe liber nu e o problema. Daca ai uitat-o in viteza nu porneste. Sau daca se urca cineva in ea si incearca sa plece, se opreste. "E destepte"

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Joi Mai 28, 2009 6:41 pm

Am un vecin ce se ocupa cu montarea alarmelor la masini. Mi-a spus ca la cele cu pornirea motorului din cheie, cu timpul, se oxideaza "nu's ce p'acolo" si masina poate porni din senin. El nu a recomandat asa ceva. In plus ti se poate decoda telecomanda si cu asta iti porneste si motorul. Eu personal mi-am lasat separat inchiderea centrala pe cheie si alarma. Intr-adevar cand inchid si deschid masina folosesc o functie in plus da macar daca vor sa o fure sa se chinuie 30 sec in plus

Avatar utilizator
spatciuk
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Joi Sep 18, 2008 7:29 pm

Mesaj de spatciuk » Vin Mai 29, 2009 12:37 pm

tocmai am venit din vitan de la tornado... pe modelul meu nu se poate pune pornire remote.
cica nu prea merge pus pe masini cu keyless go.

Avatar utilizator
NeGrutzY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 07, 2007 7:42 pm

Mesaj de NeGrutzY » Vin Mai 29, 2009 3:01 pm

QUOTE (spatciuk @ May 28 2009, 10:23 AM) astea cu pornire motor am inteles ca nu fac prea bine unei masini: in mod normal cand pornesti masina, astepti sa se stinga beculetele de pe bord, in timpul asta ea isi face niste auto-teste, etc, etc.

in momentul in care o pornesti din telecomanda, ea porneste direct, fara autotest si nu e OK.

ca sa nu mai vorbim de faptul ca trebuie sa o lasi scoasa din viteza la cele cu cutie manuala, la CVT oricum nu porneste decat in P.

stiu ca e comod, vara sa lasi AC cuplat si cand te urci in masina sa fie racoare si iarna sa fie cald.
dar din considerentul pornirii cu bypass la teste eu unul nu mi-as pune.

zic din ce am citit si eu, experiente proprii nu am.
daca are cineva experiente il rog sa ma contrazica.

Am eu pe colt de ~3 ani de zile alarma cu pornirea motorului si pana acum nu am avut nici o problema cu ea.

Sistemul are la baza chipul din a doua cheie care sta undeva ascuns bine in masina pe un circuit secundar ca sa poata porni.

Pornirea se face ca la carte, mai intai pune contactul, asteapta cateva secunde (se poate seta exact cat sa stea) si actioneaza demarorul (si asta se poate seta, cate milisecunde sa dea la demaror). Daca nu porneste din prima, singura mai incearca de doua ori marind putin timpul de dat la demaror.

Ca siguranta pot sa zic asa:
-masina porneste cu geamuri/usi inchise dar nu sta mai mult de 30 minute pornita
-pentru a o putea porni si a evita riscul de a o uita in viteza trebuie executata o procedura: se apasa pe butonul de pornire, se scoate cheia din contact (motorul merge) se coboara din masina si cand se inchide usa se opreste si motorul (asta pt a fi sigur ca nu poate fi in viteza)
-daca intre armare si o eventuala pornire s-a umblat in masina, ea nu porneste decat daca se repeta procedeul de mai sus (pentru a evita faze de genul tu o lasi sa porneasca, dai cheile unui amic, se suie in ea si o baga in viteza)
-daca e in viteza sau daca frana de mana nu e trasa nu porneste
-odata pornit motorul din telecomanda daca se actioneaza frana, se lasa frana de mana sau se apasa ambreiajul masina se opreste daca cheia originala nu e in contact

In afara de asta mai are functii gen turbo timer (lasa motorul sa merga o perioada predefinita pentru a raci turbina), pornire/oprire la anumite ore (ca un ceas cu alarma) etc etc...

A, si pagerul care te anunta daca s-a intamplat ceva prin diverse icoane pe display (geam spart, soc, usi deschise etc) si merge pana la o distanta mai mare de 1km in camp deschis sau cateva sute de metrii in buc (intre blocuri sau din casa de pe masa, fara a avea vizibilitate asupra masinii)

Scrie răspuns

Înapoi la “Electrica auto”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori