Resoftare 1.8 Did 150hp

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
deyutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 08, 2011 10:39 pm
Contact:

Mesaj de deyutzu » Vin Mar 22, 2013 1:25 am

Buna ziua, si-a resoftat pana acum cineva Lancerul 1.8 150?ma bate foarte tare gandul sa il resoftez dar nu am gasit pe nimeni care sa imi poata da mai multe detalii. mersi

Avatar utilizator
Doc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 30, 2008 2:16 am

Mesaj de Doc » Vin Mar 22, 2013 7:52 am

Am tunat noi motorul de 1.8 DI-D 150CP, dar pe ASX. Motorul trage bine dupa modificarea de putere, mult mai elastic si ofera un raspuns mai prompt la apasarea pedalei de acceleratie. Cresterea de cuplu se observa foarte bine in reprize, depasiri si la plecarea de pe loc, avand o plaja mult mai mare si liniara dupa optimizarea software. Cu cat apesi pedala si motorul urca in ture, masina trage din ce in ce mai bine.
Remaparea pe motorul de 1.8 di-d se face cu ecu in boot mode si dureaza aproximativ 80-120min. Daca te intereseaza o modificare de putere pe acest motor, trimite-mi un PM.

Avatar utilizator
raducul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 13, 2010 9:33 am

Mesaj de raducul » Vin Mar 22, 2013 12:13 pm

Se poate face si la un L200 din 2007?

Avatar utilizator
Doc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 30, 2008 2:16 am

Mesaj de Doc » Vin Mar 22, 2013 1:44 pm

Sigur. Se poate remapa si Mitsubishi L200, numai sa-mi spui ce motorizare ai pe masina.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Dum Mar 24, 2013 10:09 am

QUOTE (deyutzu @ Mar 22 2013, 01:25 AM) Buna ziua, si-a resoftat pana acum cineva Lancerul 1.8 150?ma bate foarte tare gandul sa il resoftez dar nu am gasit pe nimeni care sa imi poata da mai multe detalii. mersi
Softul nu reprezinta o problema.
In momentul de fata lucram la solutia de comunicare prin portul OBD. Cand totul este gata si este testat o sa anuntam public, in acest moment nu vrem sa facem experiente pe masinile clientilor.
Solutia actuala este putin anacronica.
Se impune deschiderea de ECU, fapt care se vede si pune in pericol iminent garantia data de producator.
Deschiderea de ECU este o metoda invaziva, neelganta pe care am vrea sa o evitam in acest caz, astfel incat la garantie sa nu fie observata nici o interventie. Posibilitatea reveniri la stock fara urme fiind o prioritate. In general clientii intreaba asta si daca am reveni la original dar cu urme de interventie mecanica de la deschiderea ECU ...
Fiind masini foarte noi credem ca garantia pentru proprietari este foarte importanta.

Avatar utilizator
Doc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 30, 2008 2:16 am

Mesaj de Doc » Dum Mar 24, 2013 10:39 am

Eu as spune ca este gresit. Orice interventie asupra masinii poate pune in pericol garantia oferita de producator. O modificarea de putere poate fi observata indiferent daca aceasta este facuta direct prin portul OBD sau cu calculatorul pe masa. Ba mai mult, scrierile prin OBD pot lasa urme ce arata ca s-a umblat la software-ul din ECU. Tare as vrea sa vad care se service se uita special la un calculator sa vada daca s-a umblat la el sau nu. Mai usor este sa pui o diagnoza pe masina si sa urmaresti cativa parametri esentiali in sarcina si sa descoperi ca sunt valori diferite fata de o masina stoc.

Consider ca este mai corect sa anunti ca o astfel de interventie la masina poate duce la pierderea garantiei daca este descoperita, decat sa informezi gresit clientul. Apreciez ceea ce face RacingCode pentru anumite modele de masini, dar nu sunt de acord cand informarea gresita poate afecta imaginea mea de tuner.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Dum Mar 24, 2013 11:32 am

Mesajul anterior nu este o replica data lui Doc si a firmei de tuning care este in spatele lui.
Este un punct de vedere pe care pot sa-l sustin si sa-l completez.
Din pacate adevarul este dur, iar vanatoarea de vrajitoare pornita de reprezentante de multe ori este crancena asa ca oamenii trebuiesc bine informati si nu pacaliti. Ei trebuie sa cunoasca adevarul si sa ia decizia in cunostinta de cauza, asta fara sa se sperie.
Tot ceea ce spun poate parea in defavoarea chiptuningului la modele in garantie si chiar poate sa sperie anumiti clienti insa privind cu calm, judecand logic o sa vedeti ca situatia nu e asa de grava.
Doc a contrazis putin pripit punctul de vedere anterior care era si este corect dar incomplet.
Am sa incerc sa dezvolt putin partea asta ca sa fie mai clara.
- orice interventie fizica in ECU cu foarte mici exceptii este observabila la o analiza atenta.
Din pacate sunt situatii in care resoftarea nu se poate face decat astfel chiar si noi suntem nevoiti sa recurgem la asta, chiar daca consideram ca este o metoda invaziva si neeleganta.
Atunci cand se umbla in zona procesoarelor ai nevoie de o calificare speciala atestata de o diploma IPS, fapt extrem de rar inatlnit in lumea tuningului din Romania. Specialistul nostru care face aceste interventii este licentiat IPC. Sigur aceasta interventie o fac si alte persoane dar corect din punct de vedere al standardelor electronicii este bine sa fi specializat pe ceea ce faci.
- orice modificare de soft facuta indiferent cum la modelele turbo diesel este observabila la o analiza atenta. Deci daca vorbim despre o masina TD resoftata si analizata de reprezentanta va anunt ca modificarea este vizibila doar in urma unei analize care are ca scop descoperirea modificarii parametrilor de funcionare.
La o revizie, la verificare de rutina nimeni nu vede modificarea, trebuie sa te apleci special catre aceasta cautare. Sunt situatii foarte rare cand reprezentantul incepe sa caute aceste modificari, de obicei atunci cand apar probleme de garantie pe care vor sa le mascheze prin a da vina pe altcineva.
- nu orice modificare prin portul OBD a softului lasa urme, daca s-a revenit la softul stock. Sunt foarte multe modele care nu au un contuar sau nu monitorizeaza schimbarile de soft, deci odata cu revenirea la versiunea stock este ca si virgina.
- sunt situatii in care chiar daca se modifica softul si se citeste/scrie prin portul OBD lasa urme, chiar la revenirea la softul stock. Nici aici nu e totul pierdut pentru acestea intr-o proportie de cca. 50% se pot face anumite artificii de mascare. Contuare resetate... chestiuni care tin de tuner si mai putin importante pentru client.
Chiar si la cele care lasa urme se poate masca printr-o crere de updatare a softului, iar dupa o rescriere de catre reprezentanta urma e mai greu de "mirosit".

Pana la urma nu trebuie sa va speriati, iar tunerul corect fiind o sa va informeze despre tot ce doriti sa stiti.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Dum Mar 24, 2013 1:41 pm

Dau cu pietre:

Nu pricep de ce va contrati intre voi pe aceeasi "felie"; in mod normal si cinstit se "paseaza" de la unu' la celalalt "problemele" si in felul asta aveti concurenta intre voi, pe fata, fara "povesti".
Ca se vede sau nu interventia soft/hard asta e mai putin important. Eu vad asa: Odata ce te-ai hotarat sa imbunatatesti performanta oferita de producator, e clar ca nu vrei sa mai ai de-a face cu ceea ce-ti ofera el. Atunci... de ce ne cramponam cu garantia? Suna a ironie da de fapt e din "schema" daciei cu emblema de pemfeu.

Deci:

4B11-le aspirat se poate "aburi" cumva?

Din ce-am citit sunt 2 variante "de fabrica": 1 pt California si 2 pt restul lumii. Diferenta e (zica-se) numai la Pmax (143 vs 152 HP) si cuplu (194 vs 198), insa limitarea e impusa de normele de poluare adoptate acolo (vrajeala, ca la masuratori noxele sunt aproape identice).

Gata cu offtopic.


Acum On:


1,8-ul de pe mitse creca merge "ridicat" fara batai de cap si fiind relativ nou, sunt convins ca cine vrea sa gaseasca modificarea tre' sa intrebe intai p-aia de-au facut-o ce si unde sa caute.
Despre boot-mode... asta de fapt nu ne intereseaza atat timp cat scrierea e sigura si nu blocheaza altceva p-acolo desi multi se feresc de metoda asta.

La mai mare.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Lun Mar 25, 2013 9:06 pm

volint te rugam sa ne dai un telefon saptamana viitoare ...

Avatar utilizator
Doc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 30, 2008 2:16 am

Mesaj de Doc » Vin Apr 12, 2013 6:43 pm

QUOTE (volint @ Mar 24 2013, 02:41 PM) Despre boot-mode... asta de fapt nu ne intereseaza atat timp cat scrierea e sigura si nu blocheaza altceva p-acolo desi multi se feresc de metoda asta.

La mai mare.


In Boot Mode imi permit sa spun ca este mult mai sigura scrierea decat prin OBD. De fapt, prin aceasta metoda se citeste/scrie informatia in microprocesor direct. Sa spunem, ca daca scrierea ar da gres (pana curent, pica windows-ul, pica netu etc) se poate relua de la capat fara nicio problema.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori