BOV(blow of valve)de evo mr pentru czt

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
remos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 31, 2008 8:03 pm

Mesaj de remos » Lun Mar 31, 2008 8:56 pm

singuru bov testat pana acum la colt czt care lucrazea perfect fara probleme restu unele la uni au lucrat la alti nu.

Avatar utilizator
remos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 31, 2008 8:03 pm

Mesaj de remos » Mar Apr 01, 2008 4:13 pm

am uitat pretul.107euro

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Mar Apr 01, 2008 6:36 pm

QUOTE (remos)am uitat pretul.107euro

Pai din cate stiu eu MR-ul are 400 de cai, deci turbo are ceva boost - probabil peste 1 bar. CZT are o turbina mica (nu stiu cat scoate stock) dar nu prea mult cred. Intrebarea este - are destul boost sa declanseze valva ? Stiu ca s-au incercat mai multe tipuri de BOV dar la majoritatea dadea calculatorul eroare.
Cum se numeste BOV-ul de MR?

Avatar utilizator
remos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 31, 2008 8:03 pm

Mesaj de remos » Mar Apr 01, 2008 6:46 pm

bov de la evo mr lucreaza chiar foarte bine il am de 10.000 de km fara nici o problema.presiunea la turbo la mine este de 0.7bar.cea ce face bov de la evo mr este sa imi tina presiunea mai mult timp stabila de cat ce am avut soct din fabrica sa nu zic ca sa constatat anumite mici pierderi de presiune.bov de la evo mr lucreaza bine ca e pe circuit inchis si si nu arunca aeru afara cu se face cu altele si incurcau softu masini cu rezultatu masina sa intre in safe mod si sa nu te lase sa mergi mai mult de 3000 de turati pe minut

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Mie Apr 02, 2008 12:50 am

VooN, confunzi EVO MR cu EVO MR FQ400, care intr-adevar are 400CP, dar numai pe Evo VIII; pe EVO IX au scos pe piata britanicii modelele FQ-300, 320, 340. EVO MR are cam aceeasi putere cu EVO GSR, doar ca are unele imbunatatiri:
"The IX MR retains the features of the Evolution VIII MR like Bilstein shocks, a 6-speed manual transmission, a rooftop vortex generator, BBS forged wheels, HID xenon headlights, foglights, accessory gauge package, "zero lift" kit, special badging and an aluminum roof."

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Mie Apr 02, 2008 2:18 pm

QUOTE (Jeff)VooN, confunzi EVO MR cu EVO MR FQ400, care intr-adevar are 400CP, dar numai pe Evo VIII; pe EVO IX au scos pe piata britanicii modelele FQ-300, 320, 340. EVO MR are cam aceeasi putere cu EVO GSR, doar ca are unele imbunatatiri:
"The IX MR retains the features of the Evolution VIII MR like Bilstein shocks, a 6-speed manual transmission, a rooftop vortex generator, BBS forged wheels, HID xenon headlights, foglights, accessory gauge package, "zero lift" kit, special badging and an aluminum roof."

Asa este, eu ma gandeam la aia de 400 de cai. Nu stiu care este presiunea produsa de turbina stock la CZT (banuiesc ceva intre 0.4-0.6 bar)- ma gandesc ca totusi este ceva diferenta intre boost-ul de la Evo si CZT.

Cine produce BOV de pe MR? ceva specificatii?

Remos - tu esti distribiutor ceva sau costurile care le-ai pus aici au titlu pur informativ? In principiu ma intereseaza.

Avatar utilizator
remos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 31, 2008 8:03 pm

Mesaj de remos » Mie Apr 02, 2008 6:33 pm

voon eu am comandato de la reprezentata mitstubishi din grecia de unde stau.o sa ti dau nr de serie de la bov ca sa poti sa o comanzi.daca o sa ai probleme in romania cu comanda sa mi zici si rezolvam in grecia.dar inainte sa comanzi zimi si mie ce an e czt tau si dca ai si alte cesti aftermarket pe masina ca ai mai fi un bov care la uni a lucrat dar trebuie sa ai filtru conic pe masina .

Avatar utilizator
remos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 31, 2008 8:03 pm

Mesaj de remos » Mie Apr 02, 2008 7:07 pm

codul de la bov evo mr este 1545A001

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Mie Apr 02, 2008 11:40 pm

QUOTE (remos)codul de la bov evo mr este 1545A001

Este fabricatie 2008 si e nemodificata. Ma indoiesc ca o sa am succes cu comanda aici in Romania. Oricum tre sa o pun pe barba mea ca altfel pierd garantia la motor si aici decat sa ajungi cu masina la reprezentanta mai bine o repari in spatele blocului - e posibil sa iasa mai bine( o spun din proprie experienta)

Oricum valva stock(aia de plstic) este de fapt un by-pass sau asa ceva . Asta de MR evacueza atmosferic sau baga inpoi in admisie. Face fasss adica :-D ??

Avatar utilizator
remos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 31, 2008 8:03 pm

Mesaj de remos » Joi Apr 03, 2008 4:16 pm

bov de la mr cum am spus e pe circuit inchis si nu deschis deci baga aeru inapoi in admisie.taf nu o sa auzi numai daca schimbi bov respectiv numai daca ei un bov care arunca aeru afara.daca vrei sa auzi taf se poate si cu bov din stoc daca pui filtru de care am scriis de la K&N crede ma ca isi merita bani si pt +12cp e bun value for money 150 euro.eu de cand il am am un zampet :-D prost care nu se mai dezlipeste de la fata mea de fiecare data cand accelerez si las pedala tafffffffffffffffffff :-D .si ami e si usor de instalat poti singur dupa aia poti sa ti pui si bov parerea mea.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori