Induction kit KN pentru czt

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
remos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 31, 2008 8:03 pm

Mesaj de remos » Lun Mar 31, 2008 8:48 pm

acest filtru va da de 10-12 hp la colt turbo.pret 150 euro in grecia

Avatar utilizator
remos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 31, 2008 8:03 pm

Mesaj de remos » Vin Apr 04, 2008 9:02 pm

poza de la filtru
Fişiere ataşate
57_0649.jpg
57_0649.jpg (7.09 KiB) Vizualizat de 7924 ori

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Sâm Apr 05, 2008 9:33 am

Pe site la K&N pt modelul 2008 nu au nici un produs.
Cred ca nu au mai actualizat ei, ca motorul ar trebui sa fie identic si la fel.
La tine nu a facut nici o figura calculatorul de cand ai kitt-ul asta?
O sa incerc pt inceput cu un filtru conic simplu (fara kit) sa vad cum se simte.

Avatar utilizator
remos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 31, 2008 8:03 pm

Mesaj de remos » Dum Apr 06, 2008 4:42 pm

nu o sai ai rezultate fara induction kit.filtru asta daca vezi are si adaptor pt air fuel meter si asa nu o sa ai probleme cu check engine.nu iti fa grizi ca nu o sa ai probleme cu kitul asta nu recomand sa pui alteva ca asta e testat si pe 2008 asa ca mergi pe asta si e testat si pe dyno 10-12 cp garanatat sa nu pui orice ca sar putea sai probleme.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Dum Apr 06, 2008 7:42 pm

..............

Avatar utilizator
remos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 31, 2008 8:03 pm

Mesaj de remos » Lun Apr 07, 2008 6:30 am

kitul asta e numai pt czt.la cz3 sa incercat filtru care am poza pe jurnalul, filtru acela cred ca e cel mai bun pt motoare de 1.3 si 1.5 si in generelal pt toate motoarele fara turbo.la-am avut si eu pe un honda accord din 2000 de 1.6 .

Avatar utilizator
robbycar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 08, 2008 12:01 am

Mesaj de robbycar » Mie Mai 28, 2008 10:25 pm

As vrea sa intru si eu in posesia unui astfel de filtru.Ce trebuie sa fac?
Ce recomandari imi mai dai pt a mai creste puterea?
Acum am resoftat ECU cu 180 CP si am un filtru K&N dar nu conic ,il inlocuieste pe cel din carcasa.(cica ii da 5 CP)
Se merita sa-i schimb si evacuarea?
M-ar interesa si supapa aia blow sau cum ii spui tu.

Avatar utilizator
robbycar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 08, 2008 12:01 am

Mesaj de robbycar » Vin Iun 06, 2008 11:31 pm

Mi-am pus si eu acest filtru astazi.Parca sesizez o schimbare de putere dar.....inca nu stiu sigur.Insa,s-a schimbat f mult sunetul motorului.Imi aud turbina super.Aud si bow-ul masinii,cel original.E un spectacol!

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Mar Iun 10, 2008 1:44 pm

Cum se comporta electronica masinii cu noul filtru? Ceva martori aprinsi prin bord?
Cat a costat kit-ul si in cat timp a venit?
Ai tras tubulatura in grila asa cum e pe site la K&N?(furtunul ala care se prinde in grila de unde trage aer), ca banuiesc ca traseul de aer de la cutia originala nu mai e acum.

Oricum felicitari pt modificari si la mai mare!

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Mar Iun 10, 2008 1:55 pm

QUOTE (robbycar)Mi-am pus si eu acest filtru astazi.Parca sesizez o schimbare de putere dar.....inca nu stiu sigur.Insa,s-a schimbat f mult sunetul motorului.Imi aud turbina super.Aud si bow-ul masinii,cel original.E un spectacol!

Pe mine m-a lasat cu gura cascata un KIA RIO cu motor aspirat de 1,5L (de la Mitsubishi ). La tine, cu motor turbo, imi inchipui cum se aude. Poate reusesti sa faci si niste poze sa vedem ce modificari ai facut.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori