Mythbusters 3 - Metabond

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Feb 06, 2013 11:34 pm

Problema s-ar pune cum spune el daca produsele alea ar face ce zic. Dar nu fac. Nu vad cum el inghite galusca, din moment ce nu se prezinta dovezi ca aditivul ala face ceea ce spune divizia de marketing ca face. Nu-i asa usor sa faci un aditiv care sa imbunatateasca ceva in motor. Conditiile de lucru sunt foarte severe. Asa, multe chestii imbunatatesc frecarea. Head and shoulders de exemplu. Dar nu in motor. Ce teste cu bile fac ei la prezentari sunt egale cu zero, nu au nici o legatura cu ce se petrece intr-un motor.

Nu poti sa faci din rahat bici nici un motor, si oricat ti-ai iubi maisna si ai vrea mai mult de la ea, nu ii faci nimic bun turnand substante straine in motor. Oare de prost scrie fabricantul masinii si al uleiului sa nu pui aditivi?

Cat despre faptul ca nu simt unii cu motoare aspirate aditivii, aici n-ai catusi de putin dreptate. In primul an eram foarte entuziasmat de masina, si eu vroiam mai mult de la ea, ii puneam numai benzina cu CO mare (era si 3lei pe atunci benzina, nu 6.5 ca acum) si faceam km cu ea in prostie, nici la buda nu ma duceam fara masina.

Am simtit imediat metabondul pus in benzina, mi-a crescut consumul. Nu tu putere marita, nu tu mers mai silentios. Fum nu scotea, nu a scos vreodata si nici nu are de ce scoate masina mea. Am continuat pana am consumat tot recipientul pt ca am sperat ca o sa simt ceva, si-o face efectul in timp. De unde. M-am lamurit ce fac aditivii. Nimic bun.

Din plictiseala ma mai uit la aditivi pe raion cand sunt la cumparaturi, si in cea mai mare proportie toate contin ceva alcool. Si alea de benzina, si alea de diesel. Alcool e si in benzina, 5%, de ce sa dau bani pe o sticluta colorata?

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Joi Feb 07, 2013 1:16 am

QUOTE (balanel @ Feb 6 2013, 04:39 PM) .........

1

la aditivul Megasel, cea mai mare diferenta a fost reducerea drastica a fumului scos de motor (pentru cine stie, cat fum scoate un motor diesel chip-uit, la talpa, iar acum scoate foarte putin, mult mai putin decat standard, adica inainte de resoftare).

2.

Nu stiu ce vreti sa demonstrati cu acest asa zis test, dar, daca ar fi sa ne luam dupa notiuni elemantare de fizica, un produs care imbunatateste lubrifierea pieselor, deci reduce frecarea, adica puterea pierduta intr-un motor, nu are cum sa scada puterea dezvoltata de motor, ci doar sa o creasca.

3.

Desi acum nu am Metabond ci DuraLube in motor, am avut inainte alte 2 masini, una pe benzina una diesel, la care am folosit Metabond in motor. Cea diesel avea motorul foarte uzat, si dupa ce am pus Old Special nu mi-a venit sa cred ca parca motorul a intinerit cu cateva sute de mii de km, iar cea pe benzina, masina luata de noua, si cu putini km, dupa tratament a prezentat aceleasi efecte de reducere a caldurii.

............


Punctual:

1.

Si marmota...

2.

Sexgzact... notinile alea de fizica, asa elementare cum sunt imi interzic sa pun botu' la toate povestile de marketing. Vezi postul meu de mai sus.

3.

Sa inteleg ca la un motor uzat ai pus "maclavais" si au disparut uzurile. Asa faceau si parintii samsarilor de masini de astazi, numa ca foloseau indigo si/sau smoala, dupa caz. Si mergeau motoarele impecabil vreo 2-3 sute de km.

QUOTE (Alex44 @ Feb 6 2013, 11:34 PM) ................

Nu poti sa faci din rahat bici nici un motor, si oricat ti-ai iubi maisna si ai vrea mai mult de la ea, nu ii faci nimic bun turnand substante straine in motor. Oare de prost scrie fabricantul masinii si al uleiului sa nu pui aditivi?

Cat despre faptul ca nu simt unii cu motoare aspirate aditivii, aici n-ai catusi de putin dreptate. In primul an eram foarte entuziasmat de masina, si eu vroiam mai mult de la ea, ii puneam numai benzina cu CO mare (era si 3lei pe atunci benzina, nu 6.5 ca acum) si faceam km cu ea in prostie, nici la buda nu ma duceam fara masina.

.............


Fabricantul masinii zice sa nu pui alti aditivi in afara de cei recomandati de el. La mitze avem aditivi pt ulei si pt combustibil, ce-s vanduti numai in reprezentante. Daca te prezinti la revizie cu alte "balarii" iese cu discutii in contradictoriu.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Joi Feb 07, 2013 11:55 am

Daca ti la masina ta pune-i ulei de calitate si eventual schimba-l mai des decat recomanda producatorul. Marea majoritate a producatorilor de masini chair scriu i ncarte ca daca masina se foloseste in conditii mai severe(prepondernet trafic urba etc) atunci intervalul de revizie se micsoreaza cu x km sau x luni.

Iar ca si combustibil puteti de la statiile mari. Nu merita sa aruncati banii pe combustibil cu CO/CT mai mare decat daca producatorul o cere cum e in cazul EVO desi si acolo zice ca se poate pune si benzina cu CO mai mic de 98 dar poate afecta performantele motorului nu si durata de viata.

Parerea mea e sa lasati aditivii sa zaca pe rafturile magazinelor ca nu cred ca aduc nimic bun pentru masina.

Avatar utilizator
balanel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 26, 2009 6:58 pm

Mesaj de balanel » Joi Feb 07, 2013 1:28 pm

Vad ca sunteti porniti pe aditivi.
Ce facem cu aditivii marca Mitsubishi, care se vand la reprezentanta?
Si nu sunt singurii. Si Citroen are aditiv pentru motorina, si nu ma refer la cel pentru reganerarile filtrului de particule.

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Joi Feb 07, 2013 2:09 pm

Pai nimeni nu a spus ca numai cei de la reprezentanta sunt buni ! Discutia se purta despre aditivi in general.
Cat timp exista oameni dispusi sa bage mana in buzunar, ei de ce nu ar profita si de asta ?

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Joi Feb 07, 2013 5:20 pm

Aditivii pentru combustibili au alt rol decat cei pentru motor si ulei.
Daca am avea un combustibil bun aditivul nu ar fi cazul sa fie pus de proprietar. Tocmai pentru ca sunt oameni care-si doresc asta firmele producatoare vand proprii aditivi de care se asigura ca nu pot face rau.
Aditivul de ulei are si el rolul lui. Acesta imbunatateste uleiul fara a reactiona cu componentele din motor.
Aici aditivul testat este un aditiv de motor si nu un aditiv de ulei. Se pune in ulei insa el are proprietati de a se depune pe motor.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori