Mitsu Motorsport By Racing Code

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Lun Dec 31, 2012 8:08 am

Am sa va ataez cateva imagini ale masinilor care ne-au trecut prin mana.
Este normal sa incep cu cea mai reprezentativa care este deja la al treilea tiplu consecutiv dupa ce noi am reusit sa dirijam orhestra de sub capota.
Initial a venit cu o solutie tehnica fata de care am cerut cateva modificari, iar in faza finala a devenit un mostru reusind pe anumite probe sa fie in mod absolut cea mai rapida masina de VTM din Romania.
Trebuie tinut cont de faptul ca s-a plecat de la o masina de strada un EVO 9 RS si s-au atins perfromante incredibile pe partea tehnica, insa un astfel de bolid este greu de pilotat in conditii extreme de concurs.
Fişiere ataşate
194.88.148.jpg
194.88.148.jpg (95.44 KiB) Vizualizat de 7555 ori
s2.4tuning.jpg
s2.4tuning.jpg (8.91 KiB) Vizualizat de 7552 ori
s1.4tuning.jpg
s1.4tuning.jpg (8.64 KiB) Vizualizat de 7552 ori

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Lun Dec 31, 2012 8:14 am

Istoria a subliniat evolutia acestui bolid.

Dupa cum se poate vedea in cel de al doilea sezon masina a primit cateva ajustari de setare si pentru partea de cutie de viteze.
Una din setari se refera la schimbarea automata a vitezelor in superior fapt necesar deoarece in anumite tronsoane masina ura atat de repede in ture incat pilotul risca sa rateze schimbarile din padele.
Fişiere ataşate
7.jpg
7.jpg (9.02 KiB) Vizualizat de 7540 ori
6.jpg
6.jpg (9.3 KiB) Vizualizat de 7539 ori
5.jpg
5.jpg (8.7 KiB) Vizualizat de 7540 ori
4.jpg
4.jpg (8.5 KiB) Vizualizat de 7540 ori
4.jpg
4.jpg (8.5 KiB) Vizualizat de 7538 ori
3.jpg
3.jpg (10.18 KiB) Vizualizat de 7540 ori
2.jpg
2.jpg (6.15 KiB) Vizualizat de 7540 ori
1.jpg
1.jpg (7.52 KiB) Vizualizat de 7538 ori

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Lun Dec 31, 2012 8:31 am

Masina evoluaza in mod constant de la an la an.
Secretul acestei reusite fiind o tripleta cu o functionare ireprosabila: finantator, mecanica, setare toate gestionate in functie de capitol de responsabilul de proiect pe zona respectiva noua cazandu-ne in sarcina grupul moto propulsor.
Acest grafic de putere/cuplu nu reprezinta cea mai puternica setare masina functionand cu 4 programe cu benzina Sunoco de curse cu cifra octanica 109.
Aici este un filmulet cu o mica teleportare terestra: http://www.facebook.com/photo.php?v=503 ... =3&theater
Aici este altul deasemenea interesant: http://www.facebook.com/photo.php?v=247 ... 974&type=3

655WBHP fisa dino atasata sub forma de pdf. Se vad in grafic curbele pentru doua programe din 4. Valoarea pentru ultima setare nu este afisata si nici cea de la ultima setare.
Valorile expuse sunt puterea la roata la volanta fiind cu mult mai mult.
Fişiere ataşate

[Extensia pdf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]

37.jpg
37.jpg (9.3 KiB) Vizualizat de 7541 ori
36.jpg
36.jpg (9.66 KiB) Vizualizat de 7539 ori
35.jpg
35.jpg (1.24 MiB) Vizualizat de 7540 ori
34.jpg
34.jpg (1.57 MiB) Vizualizat de 7540 ori
33.jpg
33.jpg (1.01 MiB) Vizualizat de 7539 ori
640.jpg
640.jpg (95.92 KiB) Vizualizat de 7540 ori

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Lun Dec 31, 2012 9:07 am

Masina construita pentru Victor Baldescu, cu turbo similar celor de evo de la WRC.
La rally in Romania lafel ca si in WRC se folosesc restricoare care limiteaz enorm puterea.


EVO 9 - o masina care vine mereu printre primele la VTM Catalin Cismaru
EVO 9 Bebe Balea rally (galben) setare cu restrictor

EVO 9 VTM

Initial a venit cu ECU stock ulterior a primit un stand alone WALBRO TDD.
Deasememnea solutia tehnica a trecut primn mai multe faze de putere permise de schimbarea combustibilului si a solutiei tehnice.
330WBHP 355WBHP cu motor stock de grupa N si peste 400WBHP la Gr. A.
Aici in prima faza cu benzina de pompa. http://www.youtube.com/watch?v=htzcjMl5UH8

Si daca tot e nou si la moda EVO X de ce nu ar fi fost si el atins de curse?
EVO X Jack Daniel's
Fişiere ataşate
jd4.jpg
jd4.jpg (6.5 KiB) Vizualizat de 7539 ori
jd3.jpg
jd3.jpg (10.82 KiB) Vizualizat de 7546 ori
jd2.jpg
jd2.jpg (10.46 KiB) Vizualizat de 7539 ori
jd1.jpg
jd1.jpg (10.82 KiB) Vizualizat de 7539 ori
g2.jpg
g2.jpg (7.26 KiB) Vizualizat de 7537 ori
g1.jpg
g1.jpg (7.56 KiB) Vizualizat de 7537 ori
bal3.jpg
bal3.jpg (8.8 KiB) Vizualizat de 7537 ori
bal2.jpg
bal2.jpg (8.54 KiB) Vizualizat de 7537 ori
bal1.jpg
bal1.jpg (9.75 KiB) Vizualizat de 7539 ori
c3.jpg
c3.jpg (8.77 KiB) Vizualizat de 7537 ori
c2.jpg
c2.jpg (8.49 KiB) Vizualizat de 7537 ori
c1.jpg
c1.jpg (9.91 KiB) Vizualizat de 7538 ori
b3.jpg
b3.jpg (8.79 KiB) Vizualizat de 7537 ori
b2.jpg
b2.jpg (7.93 KiB) Vizualizat de 7537 ori

[Extensia pdf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]

b1.jpg
b1.jpg (8.42 KiB) Vizualizat de 7539 ori

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Lun Dec 31, 2012 9:18 am

EVO 6 George Cretu VTM

O masina care a tot fost pusa la punct pe parcursul timpului.
Cand spun pusa la punct ma refer la acuratetea solutiei tehnice, a combustibilului nicidecum la starea tehnica care mereu era excelenta.


http://youtu.be/VBxnQgK8Usw
Fişiere ataşate
cr7.jpg
cr7.jpg (11.72 KiB) Vizualizat de 7539 ori
cr6.jpg
cr6.jpg (10.54 KiB) Vizualizat de 7537 ori
cr5.jpg
cr5.jpg (8.74 KiB) Vizualizat de 7537 ori
cr4.jpg
cr4.jpg (7.52 KiB) Vizualizat de 7538 ori
cr3.jpg
cr3.jpg (9.59 KiB) Vizualizat de 7538 ori
cr2.jpg
cr2.jpg (8.73 KiB) Vizualizat de 7539 ori
cr1.jpg
cr1.jpg (8.01 KiB) Vizualizat de 7538 ori

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Lun Dec 31, 2012 9:27 am

Un alt pilot foarte celebru care a apelat la servicile noastre a fost Titi Aur.
In care in prima faza a benficiat de o colaborare pentru setarea unul EVO impreuna cu Domnul Dan Necula.
Ulterior capatand incredere in ceea ce aveam de oferit si revenind cu aceasta masina de curse si altele de curse sau de strada.



Primul este de H pentru VTM si al doilea de rally Gr. N .
Cea de N a fost una din primle setate pe E85 si combinatie E85 cu benzina de 100.

http://www.youtube.com/watch?v=JZgEtl81QCA

http://www.facebook.com/photo.php?v=193 ... =3&theater
Fişiere ataşate
taa.jpg
taa.jpg (7.27 KiB) Vizualizat de 7538 ori
ta.jpg
ta.jpg (8.43 KiB) Vizualizat de 7538 ori
ta3.jpg
ta3.jpg (7.8 KiB) Vizualizat de 7539 ori
ta2.jpg
ta2.jpg (10.93 KiB) Vizualizat de 7537 ori
ta1.jpg
ta1.jpg (10.93 KiB) Vizualizat de 7540 ori

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Lun Dec 31, 2012 9:33 am

EVO GR A 440 WBHP
Ulterior masina a fost vanduta unui debutant si s-a trecut la o solutie cu cai putini cu restrictor.
Masina era o bomba.
Fişiere ataşate
r3.jpg
r3.jpg (8.1 KiB) Vizualizat de 7541 ori
r2.jpg
r2.jpg (8.63 KiB) Vizualizat de 7539 ori
r1.jpg
r1.jpg (2.84 MiB) Vizualizat de 7540 ori
m3.jpg
m3.jpg (8.93 KiB) Vizualizat de 7540 ori
m2.jpg
m2.jpg (9.93 KiB) Vizualizat de 7538 ori
m1.jpg
m1.jpg (10.08 KiB) Vizualizat de 7540 ori

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Lun Dec 31, 2012 9:39 am

Alte masini din gama Mitsu care ne-au trecut pragul pentru setari, ajustari de soft, verificari...
Fişiere ataşate
x.jpg
x.jpg (6.08 KiB) Vizualizat de 7539 ori
bcr5.jpg
bcr5.jpg (10.2 KiB) Vizualizat de 7539 ori
bcr4.jpg
bcr4.jpg (8.14 KiB) Vizualizat de 7538 ori
bcr3.jpg
bcr3.jpg (7.78 KiB) Vizualizat de 7539 ori
bcr2.jpg
bcr2.jpg (7.25 KiB) Vizualizat de 7541 ori
bcr1.jpg
bcr1.jpg (9.71 KiB) Vizualizat de 7541 ori

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Lun Dec 31, 2012 9:58 am

Traian Negru un alt pilot care si-a cautat mult locul pana sa apeleze la setarile noastre, moment in care rezultatele au incepus sa apara in mod constant.
EVO 9 RACING
ECU STOCK, Turbo Stock , axe cu came, injectoare mari
Fişiere ataşate
9.jpg
9.jpg (9.37 KiB) Vizualizat de 7539 ori
8.jpg
8.jpg (7.7 KiB) Vizualizat de 7539 ori
7.jpg
7.jpg (9.36 KiB) Vizualizat de 7537 ori
t6.jpg
t6.jpg (9.26 KiB) Vizualizat de 7541 ori
t5.jpg
t5.jpg (10.67 KiB) Vizualizat de 7537 ori
t4.jpg
t4.jpg (8.81 KiB) Vizualizat de 7543 ori
t3.jpg
t3.jpg (8.1 KiB) Vizualizat de 7541 ori
t2.jpg
t2.jpg (8.63 KiB) Vizualizat de 7538 ori
t1.jpg
t1.jpg (8.83 KiB) Vizualizat de 7538 ori

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Lun Dec 31, 2012 10:05 am

TEMPO
EVO 9 TURBO STOCK

Asa cum bine v-am obisnuit si pana acum, dam "ora exacta" in domeniul resofatrilor profesioniste, mai ales cand vorbim de performanta. Asta cu toate ca multi incerca sa ne depaseasca facand inclusiv import de inteligenta.Iar cand spun asta ma refer la import de softuri, la adus in Romania specialisti in setari de pe diferite continente, unii chiar respectabili, insa pe noi Racing Code rezultele ne recomanda.
Ii felicitam pentru ceea ce fac si pentru faptul ca incearca sa creeze concurenta ajutandu-ne sa aducem Racing Code in lumina favorabila.
Astfel o sa va prezentam o masina medie din punct de vedere al performantelor, o masina care participa la VTM, cu rezultate modeste pentru moment.
Pentru ca este o rubrica destinata posesorilor de dyno, suntem in masura sa afisam graficele cu puterea obtinuta la roti si la motor.
Mentionez pentru cei care nu cunosc faptul ca masuratorile si setarea sunt facute la sediul nostru pe dyno MUSTANG.

Electronica folosita este marca Walbro TDD , de tip stand alone, pentru competitii.
Este un ECU utilizabil, un model iesit din productie, mai vechi.
Nu este un model de varf, dar asa cum am mai spus utilizabil desi in momentul in care masina a ajuns la noi ECU era partial nefunctional. Cateva din functii fiind afectate, de interventii ale unor neprofesionisti, curajosi si entuziasti ai domeniului...
Priviti cu atentie imainile din ECU.

TURBO STOCK - valorile din grafice puterea la roti si cea la motor sunt obtinute cu utilizarea turbinei stock care echipeaza din fabrica motorul 4G63 de EVO IX.
Poate pentru unii nu este impresionant, dar tinand cont de faptul ca dyno Mustang, afiseaza doar valori reale incontestabile ce pot fi interpretate de profesionisti, cunoscatori in domeniu va asiguram ca este o performanta deosebita.
La cererea clientului cuplul in zona lui maxima a fost inhibat, motivul fiind cutia de viteze nepregatita, inca, sa suporte toata "nervozitatea" motorului.
In setari cuplul la roti a depasit 625Nm, dar va prezentam graficele care arata cum merge acum masina asta.
Important este de retinut faptul ca se utilizeaza combustibil E85 si o compresie ridicata a motorului.
Injectoarele si pompa de benzina sunt inlocuite cu altele capabile de debite superioare.

Am afisat si imagini cu graficele de putere/cuplu la roata si la motor.
Fişiere ataşate
tm9.jpg
tm9.jpg (67.27 KiB) Vizualizat de 7541 ori
tm8.jpg
tm8.jpg (66.76 KiB) Vizualizat de 7539 ori
tm7.jpg
tm7.jpg (9.35 KiB) Vizualizat de 7542 ori
tm6.jpg
tm6.jpg (6.88 KiB) Vizualizat de 7541 ori
tm5.jpg
tm5.jpg (6.22 KiB) Vizualizat de 7541 ori
tm4.jpg
tm4.jpg (9.32 KiB) Vizualizat de 7540 ori
tm3.jpg
tm3.jpg (6.78 KiB) Vizualizat de 7540 ori
tm2.jpg
tm2.jpg (9.3 KiB) Vizualizat de 7537 ori
tm1.jpg
tm1.jpg (9.09 KiB) Vizualizat de 7537 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori