Scris: Sâm Dec 29, 2012 4:48 pm
RACINGCODE>PERFORMANTA SI ECONOMIE (doua softuri)
RACING CODE ?DUAL-SOFT? reprezinta posibilitatea utilizarii la automobilele de serie sau modificate din gama Mistubishi Lancer Evolution a doua softuri.Totul se face fara inlocuire de ECU sau dotare auxiliara. Cele doua softuri sunt incarcate in ECU original, fara nici o interventie electrica sau mecanica asupra lui, in plus nu se vede la garantie.
Nu este necesara montarea de butoane suplimentare in bord pentru schimbarea softului.
ECU este programat astfel incat sa recunoasca, printr-o procedura de initiere simpla, alegerea softului ce se doreste a fi utilizat.
Pe langa modificarea softului din ECU(engine control unit) sau a celui din TCM( transmission control unint), noi am considerat ca posibilitatea de a conduce o masina foarte performanta, reusind sa obtinem consum redus de carburant cu uzuri minime, reprezinta o buna alternativa. Acest fapt fiind posibil doar utilizand simultan in acelasi ECU doua softuri performante unul pentru putere si altul pentru reducerea consumului de carburant.
Selectarea softului se face usor de catre utilizator din interiorul masinii cu efort minim respectand o procedura simpla. Nu se poate face trecerea din greseala in celalat soft, iar o persoana straina nu poate face schimbarea de soft, necunoascand procedura.
Unul din aceste exemple a fost testat si prezentat in cazul eminiunii auto ProMotor.
Promotor Racing Code Dynotuning, Mitsubishi EVO 9 two switchable ECU setings on OEM ECU
http://www.youtube.com/watch?v=esY8tkl_IdM
Pentru cine nu sunt suficiente aceste peroformante ii putem garanta ca impreuna cu partenerii nostrii putem realiza adevarati monstrii, un exemplu fiind masina de curse a Domnului Paul Andronic veritabil pilot de curse: http://www.paulandronic.ro/.
Mitsubishi de concurs al domnului sus mentionat fiind ?consiliat? si setat de
RACING CODE.
Posibilitatea folosirii a doua setari distincte poate prezenta foarte multe avantaje, mult mai multe decat cele specificate mai sus, putere si consum redus.
Lista exemplelor poate fi infinita in functie de ce doreste utilizatorul, am sa enumar cateva combinatii posibile fara a avea pretentia ca am epuizat toate variantele:
- soft de serie(pentru garantie service? )-soft modificat
- soft putere-soft economic
- soft benz. pompa- soft alt combustibil(benz. de curse, alcool, E85)
- soft curise ? soft curse(ALS,LC,FFS?
- soft xxx ? soft valet(cu limitari pentru situatii cand masina e parcata de valet, service, rodaj?)
- soft circuit- soft rally
- soft xxx ? soft de iarna compatibil in mod special cu una din setarile pentru tractiune ?
Si inca un exemplu concret pentru aceasta dualitate:
270wbhp softul economic
300wbhp softul de putere
Optional pentru cine doreste se pot monitoriza detonatiile cu ajutorul martorului motor, becul galben cu insemnul motorului din bord.
In cazul in care combustibilul nu este corespunzator si apar detonatii de poate opta pentru a fi semnalizat cu lumina galbena intermitenta a martorului motor din bord.
In functie de frecventa la care este aprins stim ca detonatile au fost in numar mare sau mic.
Acest martor nu inregistreaza aceast incident ca defect si ramane stins daca detonatiile dispar. El se aprinde de fiecare data cand motorul detoneaza.
In rest functile lui sunt nealterate functionand sim aratand codurile de eroare asa cum l-a programat producatorul.
cele doua softuri se pot configura dupa dorinta utilizatorului. In cazul de mai sus a fost aleasa varianta normal & power.
Alte configuratii pe care le-am facut au fost eco & power (soft1=180HP & soft2=320HP la roata) precum si power & power++ (soft1=320HP & soft2=360 HP la roata), in acest caz comutarea pe soft2 facandu-se automat atunci cand injectia de water-methanol era activata.
Prin setarea Racing Code Dual-Soft este posibil ca aceeasi masina sa se comporte "docil" avand un consum minim de carburant, atunci cand nu avem nevoie de putere, de exemplu in traficul urban, sau atunci cand conditiile meteo o impun, aceeasi masina transformandu-se radical prin simpla comutare a softului si beneficiind de optiuni (ALS, launch control, FFS) pe care le mai intalnim numai la masinile de curse.
Mai mult, optiunea FFS (Flat Foot Shifting) ce permite schimbarea vitezelor FARA A MAI RIDICA piciorul de pe pedala de acceleratie (se apasa doar pe ambreiaj in timp ce acceleratia este la maxim), pe langa faptul ca micsoreaza timpul de schimbare iar boost-ul nu scade (max 15% boost drop) in timpul schimbarilor, are si rolul de a proteja transmisia. Solicitarile in transmisie fiind mai mici cu FFS decat la o schimbare "in forta cu forfecare" clasica ! datorita fatului ca ECU sincronizeaza turatia motorului in timpul schimbarii FFS cu turatia trenului fix din cutia de viteza pentru urmatoarea treapta de viteze. Aceata functie FFS implementata pe calculatorul de serie este derivata din GCIC (Gear Change Ignition Cut) ce se gaseste pe calculatoare de mii de euro pe masinile de curse.
Dual-Soft pe calculatorul original al masinii aduce un beneficiu real pentru cei ce isi folosesc masina nu numai pentru curse cat si ca mijloc de deplasare zilnic oferind maximul de eficienta in ambele cazuri.
RACING CODE ?DUAL-SOFT? reprezinta posibilitatea utilizarii la automobilele de serie sau modificate din gama Mistubishi Lancer Evolution a doua softuri.Totul se face fara inlocuire de ECU sau dotare auxiliara. Cele doua softuri sunt incarcate in ECU original, fara nici o interventie electrica sau mecanica asupra lui, in plus nu se vede la garantie.
Nu este necesara montarea de butoane suplimentare in bord pentru schimbarea softului.
ECU este programat astfel incat sa recunoasca, printr-o procedura de initiere simpla, alegerea softului ce se doreste a fi utilizat.
Pe langa modificarea softului din ECU(engine control unit) sau a celui din TCM( transmission control unint), noi am considerat ca posibilitatea de a conduce o masina foarte performanta, reusind sa obtinem consum redus de carburant cu uzuri minime, reprezinta o buna alternativa. Acest fapt fiind posibil doar utilizand simultan in acelasi ECU doua softuri performante unul pentru putere si altul pentru reducerea consumului de carburant.
Selectarea softului se face usor de catre utilizator din interiorul masinii cu efort minim respectand o procedura simpla. Nu se poate face trecerea din greseala in celalat soft, iar o persoana straina nu poate face schimbarea de soft, necunoascand procedura.
Unul din aceste exemple a fost testat si prezentat in cazul eminiunii auto ProMotor.
Promotor Racing Code Dynotuning, Mitsubishi EVO 9 two switchable ECU setings on OEM ECU
http://www.youtube.com/watch?v=esY8tkl_IdM
Pentru cine nu sunt suficiente aceste peroformante ii putem garanta ca impreuna cu partenerii nostrii putem realiza adevarati monstrii, un exemplu fiind masina de curse a Domnului Paul Andronic veritabil pilot de curse: http://www.paulandronic.ro/.
Mitsubishi de concurs al domnului sus mentionat fiind ?consiliat? si setat de
RACING CODE.
Posibilitatea folosirii a doua setari distincte poate prezenta foarte multe avantaje, mult mai multe decat cele specificate mai sus, putere si consum redus.
Lista exemplelor poate fi infinita in functie de ce doreste utilizatorul, am sa enumar cateva combinatii posibile fara a avea pretentia ca am epuizat toate variantele:
- soft de serie(pentru garantie service? )-soft modificat
- soft putere-soft economic
- soft benz. pompa- soft alt combustibil(benz. de curse, alcool, E85)
- soft curise ? soft curse(ALS,LC,FFS?
- soft xxx ? soft valet(cu limitari pentru situatii cand masina e parcata de valet, service, rodaj?)
- soft circuit- soft rally
- soft xxx ? soft de iarna compatibil in mod special cu una din setarile pentru tractiune ?
Si inca un exemplu concret pentru aceasta dualitate:
270wbhp softul economic
300wbhp softul de putere
Optional pentru cine doreste se pot monitoriza detonatiile cu ajutorul martorului motor, becul galben cu insemnul motorului din bord.
In cazul in care combustibilul nu este corespunzator si apar detonatii de poate opta pentru a fi semnalizat cu lumina galbena intermitenta a martorului motor din bord.
In functie de frecventa la care este aprins stim ca detonatile au fost in numar mare sau mic.
Acest martor nu inregistreaza aceast incident ca defect si ramane stins daca detonatiile dispar. El se aprinde de fiecare data cand motorul detoneaza.
In rest functile lui sunt nealterate functionand sim aratand codurile de eroare asa cum l-a programat producatorul.
cele doua softuri se pot configura dupa dorinta utilizatorului. In cazul de mai sus a fost aleasa varianta normal & power.
Alte configuratii pe care le-am facut au fost eco & power (soft1=180HP & soft2=320HP la roata) precum si power & power++ (soft1=320HP & soft2=360 HP la roata), in acest caz comutarea pe soft2 facandu-se automat atunci cand injectia de water-methanol era activata.
Prin setarea Racing Code Dual-Soft este posibil ca aceeasi masina sa se comporte "docil" avand un consum minim de carburant, atunci cand nu avem nevoie de putere, de exemplu in traficul urban, sau atunci cand conditiile meteo o impun, aceeasi masina transformandu-se radical prin simpla comutare a softului si beneficiind de optiuni (ALS, launch control, FFS) pe care le mai intalnim numai la masinile de curse.
Mai mult, optiunea FFS (Flat Foot Shifting) ce permite schimbarea vitezelor FARA A MAI RIDICA piciorul de pe pedala de acceleratie (se apasa doar pe ambreiaj in timp ce acceleratia este la maxim), pe langa faptul ca micsoreaza timpul de schimbare iar boost-ul nu scade (max 15% boost drop) in timpul schimbarilor, are si rolul de a proteja transmisia. Solicitarile in transmisie fiind mai mici cu FFS decat la o schimbare "in forta cu forfecare" clasica ! datorita fatului ca ECU sincronizeaza turatia motorului in timpul schimbarii FFS cu turatia trenului fix din cutia de viteza pentru urmatoarea treapta de viteze. Aceata functie FFS implementata pe calculatorul de serie este derivata din GCIC (Gear Change Ignition Cut) ce se gaseste pe calculatoare de mii de euro pe masinile de curse.
Dual-Soft pe calculatorul original al masinii aduce un beneficiu real pentru cei ce isi folosesc masina nu numai pentru curse cat si ca mijloc de deplasare zilnic oferind maximul de eficienta in ambele cazuri.