Compresor Pe 1.5 Lancer

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
mfdunhill
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Iul 22, 2008 8:43 pm

Mesaj de mfdunhill » Lun Aug 13, 2012 11:51 am

salutare, am gasit un topic pe 4 tunning cu un Logan 1.6 MPI la care s-a montat un compresor.
se poate monta pe 1.5 lancer asa ceva si cam care ar fi costurile? din cate imi dau seama are posibilitatea de a decupla din buton compresorul si revine la varianta stock.

http://forum.4tuning.ro/109-masina-mea- ... turbo.html


multam

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Lun Aug 13, 2012 4:08 pm

Citeste topicul pana la capat sa vezi ce modificari a inceput sa faca...."Schimbat:injectoare, pompa de benzina , traseul de benzina modificat, regulator de presiune, rampa de injectoare custom."

In conditiile in care la inceput spunea ca merge totul pe stock,s-a trezit ca a modificat toata masina pt un compresor. Nu este atat de usor pe cat pare, vorbim de compresia motorului, vorbim de interne, ca sa nu mai amintesc de cutia de viteze si multe altele.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Aug 13, 2012 4:25 pm

Nici nu mai stiam cum am ajuns pe topicul cu loganul..l-am citit pe tot. Deci daca ai 10.000 de euro de bagat in masina (atat a ajuns el sa bage pana sa schimbe motorul cu totul), da se poate pune. Dar ce rost are, cand de banii aia + banii pe masina actuala iti iei EVO sau Ralliart si primesti mult mai multe la pachet?

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Lun Aug 13, 2012 4:51 pm

Alex....10.000 euro ca vorbim de Logan, acum cand discutam de piese pt Mitsubishi, suma va creste 15-20 mii.

Avatar utilizator
mfdunhill
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Iul 22, 2008 8:43 pm

Mesaj de mfdunhill » Vin Aug 17, 2012 3:13 pm

ok baieti m-am lamurit si calmat

multumesc

Avatar utilizator
mfdunhill
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Iul 22, 2008 8:43 pm

Mesaj de mfdunhill » Vin Aug 17, 2012 3:40 pm

am gasit pe net 2 variante de a creste puterea, poate v-ati mai lovit de asa ceva. ceva info despre astfel de device-uri?

http://www.streetbeatcustoms.com/O2-Pow ... HIP/17964/

http://www.tuningwizard.co.uk/index.php ... gpep54fqq5

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Aug 17, 2012 4:54 pm

Magarii. Una iti modifica semnalul de la sonda lambda ca sa creada masina ca e prea putina benzina, sa iti dea mai multa. dar mai multa benzina nu inseamna mai multa putere. Oricum, cresteri insesizabile in prima faza si apoi numai probleme..benzina in excess face prapad si in motor si prin catalizator.

A doua iti modifica probabil semnalul de la senzorul de temperatura aer admis sau lichid de racire. Facand masina sa creada ca aerul e mai rece si deci mai dens, injecteaza mai multa benzina si poate umbla un pic si la avans. Chestia asta ar merge daca nu ai avea senzori lambda care sa detecteze raportul incorect de aer/combustibil si sa corecteze hartile pt a readuce la normal cantitatea de benzina injectata. Daca modifica senzorul de temperatura lichid de racire, masina crede ca motorul e rece, asa ca baga mai multa benzina..dar din nou, mai multa benzina nu face mai multa putere, decat ff putin si doar in anumite situatii. In rest, o arunci nearsa pe esapament.

Nu merita sa iti bati capul cu chipuri de putere si alte chestii bolt on..sunt tepe toate. Pe masinile noastre super monitorizate si care merg cu senzorii in closed loop, nu ai nici o sansa. O resoftare merge, dar apoi trebuie sa bagi numai benzina de 100, si ce garantie ai ca nimeresti mereu benzina buna in peco? Si chiar si cu resoftare si benzina de 100 tot nu scoti mai mult de 10% putere...n-are rost, nu simti nimic sub 10%.

Daca ai nevoie de mai multa putere vinzi masina si iei una cu motor mai puternic. E cel mai sigur si ieftin pe termen lung. Restul sunt frectii la picior de lemn, de la filtre sport la power-chipuri si turbine electrice.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori