Pagina 8 din 12

Scris: Dum Oct 05, 2008 1:40 pm
de Cristi
Parerile sunt impartite, exista argumente pro si contra filtrelor sport.
Sunt de acord cu toate argumentele.
Cat despre praful din Romania... se aplica in aceeasi masura atat filtrelor sport cat si celor stock.

Un filtru de bumbac imbinat in ulei, curatat la timp, nu are cum sa fie atat de daunator comparativ cu unul stock care e din hartie.
Ca la noi e praf si ca motoarele mai mult ca oriunde respira mizerie...ok, dar daca e sa o luam asa...nu se merita nimic.
Nu se merita o motorizare sport ca nu avem drumuri, filtre sport ca e praj mult...pana la urma nici nu se merita masina in unele orase datorita circulatiei...si exemplele pot continua la aceeasi maniera.

Reno-ul ala caruia i-a crapat motorul...nu a fost de la filtru...

Acum depinde ce vrei de la masina, daca vrei o utilizare normala, nu ai de ce sa pui alt filtru...ba chiar a posta in arii de tuning e pierdere de timp.
Sportivitatea costa...costuri care nu se ncheie niciodata.
Se schimba componenta X, se strica component Y...
...

Scris: Dum Oct 05, 2008 3:30 pm
de and3yu
Bravo Cristi! Ai dreptate.
LAV77:Nu toate masinile au debitmetru.Coltul nu are...cel putin cel de 1.1.Iar daca scoti debitmetrul nici nu cred ca mai merge masina....iti spun din proprie experienta ca am scos eu la un bmw318ti si un ford focus 1.6 tdci debitmetrul si abia daca isi mai tineau relantiul,nu mai spun de a accelera.
Dupa parerea mea,cred ca cele de hartie filtreaza mai bine decat cele din bumbac(sport),de accea si "puterea" mai mica la cele din hartie.

Scris: Dum Oct 05, 2008 11:21 pm
de Cristian Stancu
QUOTE (Cristi)Cat despre praful din Romania... se aplica in aceeasi masura atat filtrelor sport cat si celor stock.

...

Ai perfecta dreptate, exita acelasi praf pentru amble tipuri de filtre - stock si tuning - DAR... cele stock filtreaza mai bine decat cele tuning, dezavantaj diminuarea cantiitatii de aer absorbit. Stii si tu ca tuningul extrem de motor nu foloseste filtrul de aer.

LAV77 - volumul de aer este acelasi in camera de ardere, dar daca ai o admisie / evacuare mai rapida masina urca mai repede in ture, deci se ajunge mai repede la cuplul max, rezulta surplus de putere, nu??!

Calamina prematura a aparut in urma unui amestec prea bogat in urma caruia a reazultat o ardere incompleta- de unde amestec bogat?!? de la filtru... calamina fiind ceva normal la motorul cu ardere interna.

Scris: Dum Oct 19, 2008 7:10 pm
de Cristi

Scris: Dum Oct 19, 2008 9:00 pm
de SEBASTIAN
Nu va jucatri cu admisile fara verificare pot dauna, filtru schimbat doar e ok dar admisie e cu dus si intors insa sa fie facuta supravegheat de cineva care stie ce si cum.

Scris: Dum Oct 19, 2008 9:17 pm
de Cristi
chiar si in conditiil in care kitul de admisie (K&N) respectiv e special conceput pentru modelul respectiv ?
in ce fel pot dauna ?

Scris: Dum Oct 19, 2008 10:27 pm
de SEBASTIAN
Asts e o meserie intreaga, ca sa intelegi si sincer nici nu as vrea sa spun prea multe.
Par bine facute admisile insa efectele lor sunt greu de estimat fara stiinta si teste competente.

Scris: Dum Oct 19, 2008 11:13 pm
de Cristi
Inteleg...
Stiinta, meserie...de acord cu tine, dar pana una, alta nu sunt alternative pentru unele modele printre care si 1.5 aspirat.
Acum doua saptamani am auzit de un 1.5 aspirat "resoftat" de master tuner.
Soft sau powerbox...inca nu stiu exact, dar o sa ma interesez ce si cum.
Asta e...ori la bal, ori la spital. La motor ma refer.

Scris: Lun Oct 20, 2008 12:08 am
de SEBASTIAN
Aveti putina rabdare nu va grabiti.
Nici lumea nu a fost facuta imediat.
mastertner - unichip dastek

Scris: Lun Oct 20, 2008 12:14 am
de Cristi
ok!