Scris: Dum Oct 05, 2008 1:40 pm
Parerile sunt impartite, exista argumente pro si contra filtrelor sport.
Sunt de acord cu toate argumentele.
Cat despre praful din Romania... se aplica in aceeasi masura atat filtrelor sport cat si celor stock.
Un filtru de bumbac imbinat in ulei, curatat la timp, nu are cum sa fie atat de daunator comparativ cu unul stock care e din hartie.
Ca la noi e praf si ca motoarele mai mult ca oriunde respira mizerie...ok, dar daca e sa o luam asa...nu se merita nimic.
Nu se merita o motorizare sport ca nu avem drumuri, filtre sport ca e praj mult...pana la urma nici nu se merita masina in unele orase datorita circulatiei...si exemplele pot continua la aceeasi maniera.
Reno-ul ala caruia i-a crapat motorul...nu a fost de la filtru...
Acum depinde ce vrei de la masina, daca vrei o utilizare normala, nu ai de ce sa pui alt filtru...ba chiar a posta in arii de tuning e pierdere de timp.
Sportivitatea costa...costuri care nu se ncheie niciodata.
Se schimba componenta X, se strica component Y...
...
Sunt de acord cu toate argumentele.
Cat despre praful din Romania... se aplica in aceeasi masura atat filtrelor sport cat si celor stock.
Un filtru de bumbac imbinat in ulei, curatat la timp, nu are cum sa fie atat de daunator comparativ cu unul stock care e din hartie.
Ca la noi e praf si ca motoarele mai mult ca oriunde respira mizerie...ok, dar daca e sa o luam asa...nu se merita nimic.
Nu se merita o motorizare sport ca nu avem drumuri, filtre sport ca e praj mult...pana la urma nici nu se merita masina in unele orase datorita circulatiei...si exemplele pot continua la aceeasi maniera.
Reno-ul ala caruia i-a crapat motorul...nu a fost de la filtru...
Acum depinde ce vrei de la masina, daca vrei o utilizare normala, nu ai de ce sa pui alt filtru...ba chiar a posta in arii de tuning e pierdere de timp.
Sportivitatea costa...costuri care nu se ncheie niciodata.
Se schimba componenta X, se strica component Y...
...