Filtre K&N
Parerile sunt impartite, exista argumente pro si contra filtrelor sport.
Sunt de acord cu toate argumentele.
Cat despre praful din Romania... se aplica in aceeasi masura atat filtrelor sport cat si celor stock.
Un filtru de bumbac imbinat in ulei, curatat la timp, nu are cum sa fie atat de daunator comparativ cu unul stock care e din hartie.
Ca la noi e praf si ca motoarele mai mult ca oriunde respira mizerie...ok, dar daca e sa o luam asa...nu se merita nimic.
Nu se merita o motorizare sport ca nu avem drumuri, filtre sport ca e praj mult...pana la urma nici nu se merita masina in unele orase datorita circulatiei...si exemplele pot continua la aceeasi maniera.
Reno-ul ala caruia i-a crapat motorul...nu a fost de la filtru...
Acum depinde ce vrei de la masina, daca vrei o utilizare normala, nu ai de ce sa pui alt filtru...ba chiar a posta in arii de tuning e pierdere de timp.
Sportivitatea costa...costuri care nu se ncheie niciodata.
Se schimba componenta X, se strica component Y...
...
Sunt de acord cu toate argumentele.
Cat despre praful din Romania... se aplica in aceeasi masura atat filtrelor sport cat si celor stock.
Un filtru de bumbac imbinat in ulei, curatat la timp, nu are cum sa fie atat de daunator comparativ cu unul stock care e din hartie.
Ca la noi e praf si ca motoarele mai mult ca oriunde respira mizerie...ok, dar daca e sa o luam asa...nu se merita nimic.
Nu se merita o motorizare sport ca nu avem drumuri, filtre sport ca e praj mult...pana la urma nici nu se merita masina in unele orase datorita circulatiei...si exemplele pot continua la aceeasi maniera.
Reno-ul ala caruia i-a crapat motorul...nu a fost de la filtru...
Acum depinde ce vrei de la masina, daca vrei o utilizare normala, nu ai de ce sa pui alt filtru...ba chiar a posta in arii de tuning e pierdere de timp.
Sportivitatea costa...costuri care nu se ncheie niciodata.
Se schimba componenta X, se strica component Y...
...
Bravo Cristi! Ai dreptate.
LAV77:Nu toate masinile au debitmetru.Coltul nu are...cel putin cel de 1.1.Iar daca scoti debitmetrul nici nu cred ca mai merge masina....iti spun din proprie experienta ca am scos eu la un bmw318ti si un ford focus 1.6 tdci debitmetrul si abia daca isi mai tineau relantiul,nu mai spun de a accelera.
Dupa parerea mea,cred ca cele de hartie filtreaza mai bine decat cele din bumbac(sport),de accea si "puterea" mai mica la cele din hartie.
LAV77:Nu toate masinile au debitmetru.Coltul nu are...cel putin cel de 1.1.Iar daca scoti debitmetrul nici nu cred ca mai merge masina....iti spun din proprie experienta ca am scos eu la un bmw318ti si un ford focus 1.6 tdci debitmetrul si abia daca isi mai tineau relantiul,nu mai spun de a accelera.
Dupa parerea mea,cred ca cele de hartie filtreaza mai bine decat cele din bumbac(sport),de accea si "puterea" mai mica la cele din hartie.
- Cristian Stancu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 22, 2008 5:55 pm
QUOTE (Cristi)Cat despre praful din Romania... se aplica in aceeasi masura atat filtrelor sport cat si celor stock.
...
Ai perfecta dreptate, exita acelasi praf pentru amble tipuri de filtre - stock si tuning - DAR... cele stock filtreaza mai bine decat cele tuning, dezavantaj diminuarea cantiitatii de aer absorbit. Stii si tu ca tuningul extrem de motor nu foloseste filtrul de aer.
LAV77 - volumul de aer este acelasi in camera de ardere, dar daca ai o admisie / evacuare mai rapida masina urca mai repede in ture, deci se ajunge mai repede la cuplul max, rezulta surplus de putere, nu??!
Calamina prematura a aparut in urma unui amestec prea bogat in urma caruia a reazultat o ardere incompleta- de unde amestec bogat?!? de la filtru... calamina fiind ceva normal la motorul cu ardere interna.
...
Ai perfecta dreptate, exita acelasi praf pentru amble tipuri de filtre - stock si tuning - DAR... cele stock filtreaza mai bine decat cele tuning, dezavantaj diminuarea cantiitatii de aer absorbit. Stii si tu ca tuningul extrem de motor nu foloseste filtrul de aer.
LAV77 - volumul de aer este acelasi in camera de ardere, dar daca ai o admisie / evacuare mai rapida masina urca mai repede in ture, deci se ajunge mai repede la cuplul max, rezulta surplus de putere, nu??!
Calamina prematura a aparut in urma unui amestec prea bogat in urma caruia a reazultat o ardere incompleta- de unde amestec bogat?!? de la filtru... calamina fiind ceva normal la motorul cu ardere interna.
ca idee...
2008 Lancer: K&N
http://www.youtube.com/watch?v=FsNys4wJ ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=U35LiH4_ ... re=related
2008 Lancer: K&N
http://www.youtube.com/watch?v=FsNys4wJ ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=U35LiH4_ ... re=related
Inteleg...
Stiinta, meserie...de acord cu tine, dar pana una, alta nu sunt alternative pentru unele modele printre care si 1.5 aspirat.
Acum doua saptamani am auzit de un 1.5 aspirat "resoftat" de master tuner.
Soft sau powerbox...inca nu stiu exact, dar o sa ma interesez ce si cum.
Asta e...ori la bal, ori la spital. La motor ma refer.
Stiinta, meserie...de acord cu tine, dar pana una, alta nu sunt alternative pentru unele modele printre care si 1.5 aspirat.
Acum doua saptamani am auzit de un 1.5 aspirat "resoftat" de master tuner.
Soft sau powerbox...inca nu stiu exact, dar o sa ma interesez ce si cum.
Asta e...ori la bal, ori la spital. La motor ma refer.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 24 vizitatori