Filtre K&N

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Oct 05, 2008 1:40 pm

Parerile sunt impartite, exista argumente pro si contra filtrelor sport.
Sunt de acord cu toate argumentele.
Cat despre praful din Romania... se aplica in aceeasi masura atat filtrelor sport cat si celor stock.

Un filtru de bumbac imbinat in ulei, curatat la timp, nu are cum sa fie atat de daunator comparativ cu unul stock care e din hartie.
Ca la noi e praf si ca motoarele mai mult ca oriunde respira mizerie...ok, dar daca e sa o luam asa...nu se merita nimic.
Nu se merita o motorizare sport ca nu avem drumuri, filtre sport ca e praj mult...pana la urma nici nu se merita masina in unele orase datorita circulatiei...si exemplele pot continua la aceeasi maniera.

Reno-ul ala caruia i-a crapat motorul...nu a fost de la filtru...

Acum depinde ce vrei de la masina, daca vrei o utilizare normala, nu ai de ce sa pui alt filtru...ba chiar a posta in arii de tuning e pierdere de timp.
Sportivitatea costa...costuri care nu se ncheie niciodata.
Se schimba componenta X, se strica component Y...
...

Avatar utilizator
and3yu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 19, 2007 1:00 am

Mesaj de and3yu » Dum Oct 05, 2008 3:30 pm

Bravo Cristi! Ai dreptate.
LAV77:Nu toate masinile au debitmetru.Coltul nu are...cel putin cel de 1.1.Iar daca scoti debitmetrul nici nu cred ca mai merge masina....iti spun din proprie experienta ca am scos eu la un bmw318ti si un ford focus 1.6 tdci debitmetrul si abia daca isi mai tineau relantiul,nu mai spun de a accelera.
Dupa parerea mea,cred ca cele de hartie filtreaza mai bine decat cele din bumbac(sport),de accea si "puterea" mai mica la cele din hartie.

Avatar utilizator
Cristian Stancu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 22, 2008 5:55 pm

Mesaj de Cristian Stancu » Dum Oct 05, 2008 11:21 pm

QUOTE (Cristi)Cat despre praful din Romania... se aplica in aceeasi masura atat filtrelor sport cat si celor stock.

...

Ai perfecta dreptate, exita acelasi praf pentru amble tipuri de filtre - stock si tuning - DAR... cele stock filtreaza mai bine decat cele tuning, dezavantaj diminuarea cantiitatii de aer absorbit. Stii si tu ca tuningul extrem de motor nu foloseste filtrul de aer.

LAV77 - volumul de aer este acelasi in camera de ardere, dar daca ai o admisie / evacuare mai rapida masina urca mai repede in ture, deci se ajunge mai repede la cuplul max, rezulta surplus de putere, nu??!

Calamina prematura a aparut in urma unui amestec prea bogat in urma caruia a reazultat o ardere incompleta- de unde amestec bogat?!? de la filtru... calamina fiind ceva normal la motorul cu ardere interna.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Oct 19, 2008 7:10 pm


Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Dum Oct 19, 2008 9:00 pm

Nu va jucatri cu admisile fara verificare pot dauna, filtru schimbat doar e ok dar admisie e cu dus si intors insa sa fie facuta supravegheat de cineva care stie ce si cum.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Oct 19, 2008 9:17 pm

chiar si in conditiil in care kitul de admisie (K&N) respectiv e special conceput pentru modelul respectiv ?
in ce fel pot dauna ?

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Dum Oct 19, 2008 10:27 pm

Asts e o meserie intreaga, ca sa intelegi si sincer nici nu as vrea sa spun prea multe.
Par bine facute admisile insa efectele lor sunt greu de estimat fara stiinta si teste competente.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Oct 19, 2008 11:13 pm

Inteleg...
Stiinta, meserie...de acord cu tine, dar pana una, alta nu sunt alternative pentru unele modele printre care si 1.5 aspirat.
Acum doua saptamani am auzit de un 1.5 aspirat "resoftat" de master tuner.
Soft sau powerbox...inca nu stiu exact, dar o sa ma interesez ce si cum.
Asta e...ori la bal, ori la spital. La motor ma refer.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Lun Oct 20, 2008 12:08 am

Aveti putina rabdare nu va grabiti.
Nici lumea nu a fost facuta imediat.
mastertner - unichip dastek

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Oct 20, 2008 12:14 am

ok!

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori