Filtre K&N

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Dum Oct 26, 2008 8:34 am

33-2392 da asta este si e lafel ca la evo, dar daca te gandesti si la o resoftare iti recomand asta: 69-6544TS si o toba de la Supersprint , poate chiar asta sau dupa gust alta 413644 .

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Oct 26, 2008 9:52 am

Sebastian, firma ta comercializeaza aceste tobe Supersprint ?
Daca da, un link sa vedem despre ce e vorba, forme, preturi.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Dum Oct 26, 2008 10:01 am

Sunt exact preturile SUPERSPRINT din Italia.
www.supersprint.com
Pt colt nu au dezvoltat inca produse dar merg folosite cele din gama universala care sunt de calitate f buna.
http://www.supersprint.com/a_prodotti.asp?modello=silur
http://www.supersprint.com/a_prodotti.asp?modello=silu

Avatar utilizator
zimbet
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Iun 16, 2008 1:02 pm

Mesaj de zimbet » Dum Oct 26, 2008 11:17 pm

da-mi si mie un pret pt tobe si pt ambele filtre de aer... nu fac resoftare, dar ma gandesc ca castig si ceva putere/sunet... ms...

Avatar utilizator
zimbet
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Iun 16, 2008 1:02 pm

Mesaj de zimbet » Sâm Noi 01, 2008 12:44 pm

pret: http://www.knfilters.com/search/product ... od=33-2392 ...
ti-am dat si pe PM si tot nu mi-ai raspuns :-(

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mie Sep 22, 2010 3:12 pm

Reinvii acest topic cu cateva reactii dupa ce am montat filtru K&N Panel pe Colt 1.3. Puterea a crescut instant la 200HP
Glumesc. Am facut teste cu aplicatia Dynolicious pe iPod Touch inainte si dupa montarea filtrului si rezultatele au fost asemanatoare. Stiu ca nu e o masuratoare foarte precisa, dar iti poti face o idee despre performantele masinii. Totusi in comportamentul masinii se simte un pic: lag-ul acceleratiei e mai diminuat, la turatii joase "parca" trage mai bine, senzatia e ca motorul respira mult mai bine. Oricum motivul pentru care l-am cumparat este pentru ca il avea Dennis_TL la promotie si pentru ca se inlocuieste la 1600000km (da, un milion ...), kilometraj care nu cred ca il va apuca Coltul meu.

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Mie Sep 22, 2010 3:19 pm

sa vezi tu ce sila o sa te apuce cand o sa cureti la el.
Eu il am de vreo 2 ani si l-am curatat de 2 ori pana acum si mi-e groaza ca tre sa il curat din nou.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mie Sep 22, 2010 3:33 pm

Sper sa nu ma apuce sila Ma pun intr-o duminica pe o banca si ma apuc sa il curat asa vreo doua ore. Apoi il las la uscat, il ung si e gata.

Apropo, tu parca ai facut si teste dyno la masina. Ai incercat vre-unul cu filtru stock si altul cu KN? E vre-o diferenta?

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Mie Sep 22, 2010 3:59 pm

De curiozitate, se castiga ceva la montarea unui filtru K&N pe Lancer 1.5 ?
http://www.knfilters.com/search/product ... d=33-2392/

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Joi Sep 23, 2010 1:22 pm

QUOTE (cix @ Sep 22 2010, 03:33 PM) Apropo, tu parca ai facut si teste dyno la masina. Ai incercat vre-unul cu filtru stock si altul cu KN? E vre-o diferenta?

O sa fac un test cu si fara KN intr-o buna zi (parca am si facut. tre sa caut graficele)
Mereu am avut ba cauciucuri mai mici ba mai mari si nu am putut sa compar. (Plus ca acum cred ca e si ambreiajul pe duca)

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori