Tuning pentru orice Mitshubishi
Nu stiu daca rezista sau - nu sunt documentat in domeniu dar sunt absolut sigur ca i-ar scurta cu mult durata de viata ... plus ca ambreiajul proiectat pt aia nouazeci si ceva de caluti ar trebui schimbat, am unele dubii dar cred ca si cutia ... deasemenea sasiul ar trebui ranforsat pentru a rezista la solicitarile de torsiune si asa mai departe .. cred ca, desi teoretic posibil, montatul de turbo pe o masina care nu a fost proiectata pentru asa ceva este si va ramane exclusiv pentru cei foarte pasionati si cu multi bani Al draq ochiu' dracului asta! )
- bogdan_lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Feb 10, 2008 3:33 pm
ca si la cel de 2.0 si la 1.6 se schimba: pistoane, biele, bolturi la chiuloasa, tacheti, semeringuri, pompa de benzina + inca un set de injectoare auxiliare, chit de ambreiaj,
si tot in 3000-3500 eur intra bineinteles si turbina cu toate furtunele, intercooler, sistem de ungere si racire pt turbina, galerii de evacuare, unichip pentru reprogramarea electronicii si controlarea setului auxiliar de injectoare...
alte intrebari...???
si tot in 3000-3500 eur intra bineinteles si turbina cu toate furtunele, intercooler, sistem de ungere si racire pt turbina, galerii de evacuare, unichip pentru reprogramarea electronicii si controlarea setului auxiliar de injectoare...
alte intrebari...???
- bogdan_lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Feb 10, 2008 3:33 pm
cred ca, desi teoretic posibil, montatul de turbo pe o masina care nu a fost proiectata pentru asa ceva este si va ramane exclusiv pentru cei foarte pasionati si cu multi bani Al draq ochiu' dracului asta!
________________________________________________________________________________
___________________
mah..."donkey"....trebuie sa vezi cateva masini care au fost transformate de la aspirat la turbo...si apoi sa mai vb...
daca schimbi tot ce trebuie si faci toata treaba cum trebuie....tehnologic ma refer...la terminarea lucrarii rezulta o masina cu un motor nou care poate concura cu un motor turbo din fabrica....iti spun din propria experienta....si masina mea a suferit aceiasi modif si nu ma plang deloc...ba chiar scoate noxe mai bine decat are in cartea tehnica....asa ca cred ca am facut f bine cea ce am modif la masina...
i-ar la capitolul ramfortzat sasiu....hai sa fim seriosi....te crezi la VTM...???
nu-i nevoie de nimik....stai linistit...merge...si merge bine....
________________________________________________________________________________
___________________
mah..."donkey"....trebuie sa vezi cateva masini care au fost transformate de la aspirat la turbo...si apoi sa mai vb...
daca schimbi tot ce trebuie si faci toata treaba cum trebuie....tehnologic ma refer...la terminarea lucrarii rezulta o masina cu un motor nou care poate concura cu un motor turbo din fabrica....iti spun din propria experienta....si masina mea a suferit aceiasi modif si nu ma plang deloc...ba chiar scoate noxe mai bine decat are in cartea tehnica....asa ca cred ca am facut f bine cea ce am modif la masina...
i-ar la capitolul ramfortzat sasiu....hai sa fim seriosi....te crezi la VTM...???
nu-i nevoie de nimik....stai linistit...merge...si merge bine....
reciteste MAH "bogdan_lancer" ... pasionati cu bani .. nu un oarecare ca mine sau altii ca mine ! apropo .. pana acum mi se pare ca nu ai spus mai nimic concret. Ca in banii astia se face ... si cam atat . Vino si tu cu "detalii mai detaliate" . Eu unul sunt interesat ... barem sa stiu ce si cum daca tot nu imi permit asa ceva : aia e de la firma cutare, aia costa cutare .. etc etc Te cred ca tu stii detalii dar mai zi-ne si noua
Toate cele bune
Toate cele bune
Se poate regla motorul sa tina la peste 150cp cu turbo.
Daca e reglata bine tine cu siguranta si nu ii scade proportional cu puterea fiabilitate(doaer la uzuri ma refer).
Costul intradevar e mare si ambreiajul trebuie inlocuit cand de la 100 mergi la 150cp mai ales ca o sa fie un cuplu bun.
Daca meritasau nu fiecare poate face calcule simple dar pana la turbo se mai pot face chestii interesante cu sume mai mici.
Daca e reglata bine tine cu siguranta si nu ii scade proportional cu puterea fiabilitate(doaer la uzuri ma refer).
Costul intradevar e mare si ambreiajul trebuie inlocuit cand de la 100 mergi la 150cp mai ales ca o sa fie un cuplu bun.
Daca meritasau nu fiecare poate face calcule simple dar pana la turbo se mai pot face chestii interesante cu sume mai mici.
- bogdan_lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Feb 10, 2008 3:33 pm
chiar nu ma fascineaza problemele atat cat spui tu . tot ce am zis este ca ramane pt cei pasionati si cu bani nu incerc sa fiu zgarcit .. daca i-as avea SIGUR i-as da doar pt amuzamentul de a putea sa mai fac niste nepregatiti cu masini suparate
Iti zic sincer .. pe mine m-a umilit un baiat cu un LOGAN la semafor intr-o noapte ... cand ne-am intalnit la semaforul urmator mi-a explicat pe scurt : turbo! ( cel putin asa a zis el
Iti zic sincer .. pe mine m-a umilit un baiat cu un LOGAN la semafor intr-o noapte ... cand ne-am intalnit la semaforul urmator mi-a explicat pe scurt : turbo! ( cel putin asa a zis el
- bogdan_lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Feb 10, 2008 3:33 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori