Marire putere Mitsubishi Lancer 2008 2.0 DI-D
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
QUOTE (SEBASTIAN @ Mar 29 2009, 11:40 AM) Treburile nu sunt chiar asa de complicate.
Resofatrea merita doar daca e corect facuta.
La diesel e discutabil cat poti sa cresti turatia pentru a lunci treptele, dar o asezare scurta favorizeaza demarajul.
Pentru Diesel maximul optim este de 4000-4200rpm, dar daca vrei poti obtine ceva randament si pana pe la 4500rpm.
Viteza pe treapta tine de raportul treptei respective, de raportul final si de roti in concordanta cu turatia motorului.
0...100km/h la diesel de obicei se obtine folosind trei trepte.
La acest motor cuplul maxim il ai in plaja dintre 1750 si 4000 rpm iar puterea maxima la 4.000 rpm. Din punctul meu de vedere, la motorul stock oricum nu are rost sa treci de 4.000 rpm pentru ca treci degeaba.
Oricum, @sebastian, se poate face in asa fel incat cel putin la treapta 1, poate si la 2, sa urce putin mai mult ca viteza ?
Resofatrea merita doar daca e corect facuta.
La diesel e discutabil cat poti sa cresti turatia pentru a lunci treptele, dar o asezare scurta favorizeaza demarajul.
Pentru Diesel maximul optim este de 4000-4200rpm, dar daca vrei poti obtine ceva randament si pana pe la 4500rpm.
Viteza pe treapta tine de raportul treptei respective, de raportul final si de roti in concordanta cu turatia motorului.
0...100km/h la diesel de obicei se obtine folosind trei trepte.
La acest motor cuplul maxim il ai in plaja dintre 1750 si 4000 rpm iar puterea maxima la 4.000 rpm. Din punctul meu de vedere, la motorul stock oricum nu are rost sa treci de 4.000 rpm pentru ca treci degeaba.
Oricum, @sebastian, se poate face in asa fel incat cel putin la treapta 1, poate si la 2, sa urce putin mai mult ca viteza ?
oricum trage mai bine in treapta inferioara intre 4000 si protectie decat in treapta superioara, datorita rapoartelor..care nu se modifica indiferent de cai..iar peste protectie probabil e mult prea daunator pentru motor, chiar daca poate il faci sa duca 6000 de turatii..exemplu..audi R10, celebra masina diesel, ce a castigat cursa de la lemans incontestabil.. tot in 4500 intra protectia.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 35 vizitatori