Marire putere Mitsubishi Lancer 2008 2.0 DI-D

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
andreicepoi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm

Mesaj de andreicepoi » Dum Mar 29, 2009 2:34 pm

QUOTE (SEBASTIAN @ Mar 29 2009, 11:40 AM) Treburile nu sunt chiar asa de complicate.
Resofatrea merita doar daca e corect facuta.
La diesel e discutabil cat poti sa cresti turatia pentru a lunci treptele, dar o asezare scurta favorizeaza demarajul.
Pentru Diesel maximul optim este de 4000-4200rpm, dar daca vrei poti obtine ceva randament si pana pe la 4500rpm.
Viteza pe treapta tine de raportul treptei respective, de raportul final si de roti in concordanta cu turatia motorului.
0...100km/h la diesel de obicei se obtine folosind trei trepte.

La acest motor cuplul maxim il ai in plaja dintre 1750 si 4000 rpm iar puterea maxima la 4.000 rpm. Din punctul meu de vedere, la motorul stock oricum nu are rost sa treci de 4.000 rpm pentru ca treci degeaba.

Oricum, @sebastian, se poate face in asa fel incat cel putin la treapta 1, poate si la 2, sa urce putin mai mult ca viteza ?

Avatar utilizator
Dudu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 3:00 am

Mesaj de Dudu » Lun Mar 30, 2009 2:01 am

oricum trage mai bine in treapta inferioara intre 4000 si protectie decat in treapta superioara, datorita rapoartelor..care nu se modifica indiferent de cai..iar peste protectie probabil e mult prea daunator pentru motor, chiar daca poate il faci sa duca 6000 de turatii..exemplu..audi R10, celebra masina diesel, ce a castigat cursa de la lemans incontestabil.. tot in 4500 intra protectia.

Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 6:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Vin Ian 08, 2010 1:59 pm

A facut cineva pana la urma o astfel de resoftare?

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Vin Ian 08, 2010 2:28 pm

Da, sunt unii care deja au facut astfel de resoftari si din ce stiu eu au fost cu succes. Sa nu incepem sa spunem chiar asa deschis cine si-a umblat la masina ca nu se stie ce surprize avem la garantie.

Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 6:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Vin Ian 08, 2010 2:32 pm

Asta e clar. Ma intreb insa daca chiar s-a meritat, daca masina scoate fum, daca trage mult mai bine sau e prea mic upgrade-ul

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Mie Apr 07, 2010 5:59 pm

Chiar merita eu am facut-o de la 300 km acum are 40000 si merge super ok,sunt foarte multumit,nu scoate fum.

Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 6:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Joi Apr 08, 2010 10:00 am

Mi-ar placea sa merg cu tine in masina sa vad daca e diferenta... poate ne gasim odata .....

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Joi Apr 08, 2010 10:11 am

ai sa ramai surprins

ori cand in Bucuresti

Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 6:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Joi Apr 08, 2010 10:13 am

Pastram legatura ;-)

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Joi Apr 08, 2010 10:19 am

daca vrei vb pe mess

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 35 vizitatori