Marire putere Mitsubishi Lancer 2008 2.0 DI-D
Nu prea contează c?t e creşterea pe h?rtie, 20 sau 40 sau oric?t, maşina merge cu totul altfel şi asta ?n bine.
Dacă nu faci dyno (care oricum nu e foarte relevant real, degeaba ai o cai acolo, contează ce face maşina pe şosea, aşa vedeţi maşini de 700 de cai care o iau pe coajă rău de la unele de 500 de cai), ai alte alternative de a măsura 80-120, 80-180, 100-200. 0-100 la o manuală e chin prea mare pt. maşină şi dacă nu eşti fan liniuţe nu are nici o relevanţă.
De preferat e un soft bun pt. ECU, dar există soluţii BOX care nu mai au legătură cu ce ştiu mulţi despre acest aparat. Practic e mai mult un al doilea ECU, dec?t nişte rezistenţe amăr?te cum erau pe vremuri. Tuneri foarte mari folosesc POWERBOX de ani buni fără nici o problemă, ba mai mult se menţine şi garanţia (de ex de la Brabus).
Dacă nu faci dyno (care oricum nu e foarte relevant real, degeaba ai o cai acolo, contează ce face maşina pe şosea, aşa vedeţi maşini de 700 de cai care o iau pe coajă rău de la unele de 500 de cai), ai alte alternative de a măsura 80-120, 80-180, 100-200. 0-100 la o manuală e chin prea mare pt. maşină şi dacă nu eşti fan liniuţe nu are nici o relevanţă.
De preferat e un soft bun pt. ECU, dar există soluţii BOX care nu mai au legătură cu ce ştiu mulţi despre acest aparat. Practic e mai mult un al doilea ECU, dec?t nişte rezistenţe amăr?te cum erau pe vremuri. Tuneri foarte mari folosesc POWERBOX de ani buni fără nici o problemă, ba mai mult se menţine şi garanţia (de ex de la Brabus).
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 931
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Salutare,
Am si eu o intrebare pentru voi. Am un Lancer 2009, ultimul model sedan, 2.0 did 140 cp si vreau si eu o marire de putere. Acum cateva zile pe 12 februarie , am fost la Autotest2000 in Vitan , pt cei care sunt din Bucuresti stiu, sa vad cat scoate cu adevarat. Cei de acolo mi au spus ca 154cp, si ca nu mai este nevoie sa i fac un tuning.
Problema ar fi urmatoarea:
Masina are 5 ani garantie.
Consuma destul de mult in Bucuresti , zi de zi , iarna 13- 14 % iar afara iarna 9- 10& .
Ce ma sfatuiti sa fac? Cei care au tuning la diesel, cum se comporta masina? Vre o diferenta la motor? se simte si trage altfel?
Mersi
Radu
Am si eu o intrebare pentru voi. Am un Lancer 2009, ultimul model sedan, 2.0 did 140 cp si vreau si eu o marire de putere. Acum cateva zile pe 12 februarie , am fost la Autotest2000 in Vitan , pt cei care sunt din Bucuresti stiu, sa vad cat scoate cu adevarat. Cei de acolo mi au spus ca 154cp, si ca nu mai este nevoie sa i fac un tuning.
Problema ar fi urmatoarea:
Masina are 5 ani garantie.
Consuma destul de mult in Bucuresti , zi de zi , iarna 13- 14 % iar afara iarna 9- 10& .
Ce ma sfatuiti sa fac? Cei care au tuning la diesel, cum se comporta masina? Vre o diferenta la motor? se simte si trage altfel?
Mersi
Radu
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 931
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Salut,
Cine sa aplice? Pur si simplu m am dus si le am zis ca vreau sa masor puterea motorului. Tin sa precizez: masina fost luata noua 0 km la bord , de la Mit Expozitiei. nu am facut pe ea nici un tuning, Pur si simplu , masina dezvolta 154 cp. Numai ca eu intelesesem ca ea ar avea 170 cp, numai ca baietii de acolo mi au explicat, cum sta treaba. Pe foaie , cand te duci sa ti constate puterea motorului pe foaie , cel putin la mine scie motor WV 2.0 tdi. I am intrebat de ce numai 154 pt ca tot pe net , am vazut ca la alt lancer diesel masina scotea 170, iar baietii mi au spus ca difera motoarele de la Vw , mai ales cele de la Pasat. PT ca Lancer ul , cel putin cele diesel , asa cum stiu au motoare de la Pasat. Saptamana aceasta insa vreau sa ma duc sa fac o alta verficare la masina. Insa eu vreau sa o si chipuiesc. Nu stiu insa cum va functiona dupa...
Cine sa aplice? Pur si simplu m am dus si le am zis ca vreau sa masor puterea motorului. Tin sa precizez: masina fost luata noua 0 km la bord , de la Mit Expozitiei. nu am facut pe ea nici un tuning, Pur si simplu , masina dezvolta 154 cp. Numai ca eu intelesesem ca ea ar avea 170 cp, numai ca baietii de acolo mi au explicat, cum sta treaba. Pe foaie , cand te duci sa ti constate puterea motorului pe foaie , cel putin la mine scie motor WV 2.0 tdi. I am intrebat de ce numai 154 pt ca tot pe net , am vazut ca la alt lancer diesel masina scotea 170, iar baietii mi au spus ca difera motoarele de la Vw , mai ales cele de la Pasat. PT ca Lancer ul , cel putin cele diesel , asa cum stiu au motoare de la Pasat. Saptamana aceasta insa vreau sa ma duc sa fac o alta verficare la masina. Insa eu vreau sa o si chipuiesc. Nu stiu insa cum va functiona dupa...
Pai daca au dino cu role, ala masoara puterea la roata. Ca sa deduca apoi puterea la motor, iau in calcul niste pierderi: pierderi in transmisie, cauciucuri, corectii pt temperatura aerului si altele. De aia ma intrebam cum au ajuns la cifra aia de 154 de cai. In talon ce putere iti scrie ca are masina, cati kw? ~104kw sau ~127kw?
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 931
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 931
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu, eu am un Colt deghizat. Mi se pare dubios cum au declarat doar 140 si masina are mai mult, nu vad de ce ar face asta cand puterea mai mare este in ochii majoritatii un avantaj. Mai de graba as pune diferentele astea pe seama celor cu dino, ca folosesc algoritmi dubiosi pt a calcula puterea motorului.
QUOTE (radu-lancer @ Feb 18 2011, 02:52 PM) Salutare,
Am si eu o intrebare pentru voi. Am un Lancer 2009, ultimul model sedan, 2.0 did 140 cp si vreau si eu o marire de putere. Acum cateva zile pe 12 februarie , am fost la Autotest2000 in Vitan , pt cei care sunt din Bucuresti stiu, sa vad cat scoate cu adevarat. Cei de acolo mi au spus ca 154cp, si ca nu mai este nevoie sa i fac un tuning.
Problema ar fi urmatoarea:
Masina are 5 ani garantie.
Consuma destul de mult in Bucuresti , zi de zi , iarna 13- 14 % iar afara iarna 9- 10& .
Ce ma sfatuiti sa fac? Cei care au tuning la diesel, cum se comporta masina? Vre o diferenta la motor? se simte si trage altfel?
Mersi
Radu
In ce treapta de viteza sa facut testul si unde ai 154 cp?
Parerea mea este ca ar trebui sa faci testul si la racing code au cel mai bun stand si cel mai corect la ora actuala.
Asa am facut si eu la primul soft am facut dyno in alta parte si aveam 154 hp la roata si 180 in motor la cel de al doilea soft 160 hp la roata la racing code tin sa cred ca primul dino nu a fost facut ok pentru ca am simtit o diferenta mare de putere.
Masina stoc a lui @sobolanu avea 133 la roata cand am facut testul su 146 in motor ceea ce mi se pare dubios rezultatul tau de la dyno.
Am si eu o intrebare pentru voi. Am un Lancer 2009, ultimul model sedan, 2.0 did 140 cp si vreau si eu o marire de putere. Acum cateva zile pe 12 februarie , am fost la Autotest2000 in Vitan , pt cei care sunt din Bucuresti stiu, sa vad cat scoate cu adevarat. Cei de acolo mi au spus ca 154cp, si ca nu mai este nevoie sa i fac un tuning.
Problema ar fi urmatoarea:
Masina are 5 ani garantie.
Consuma destul de mult in Bucuresti , zi de zi , iarna 13- 14 % iar afara iarna 9- 10& .
Ce ma sfatuiti sa fac? Cei care au tuning la diesel, cum se comporta masina? Vre o diferenta la motor? se simte si trage altfel?
Mersi
Radu
In ce treapta de viteza sa facut testul si unde ai 154 cp?
Parerea mea este ca ar trebui sa faci testul si la racing code au cel mai bun stand si cel mai corect la ora actuala.
Asa am facut si eu la primul soft am facut dyno in alta parte si aveam 154 hp la roata si 180 in motor la cel de al doilea soft 160 hp la roata la racing code tin sa cred ca primul dino nu a fost facut ok pentru ca am simtit o diferenta mare de putere.
Masina stoc a lui @sobolanu avea 133 la roata cand am facut testul su 146 in motor ceea ce mi se pare dubios rezultatul tau de la dyno.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori