Eaton M45
Credeti ca exista spatiu fizic sub capota Colt-ului pentru un supercharger Eaton M45 fara a renunta la compresorul de AC? In caz ca se poate, ce alte modificari se impun? Ma intereseaza un castig moderat de putere,(fara modificari majore de interne, evacuare, ambreiaj, frane) si nu maximul care se poate scoate prin supraalimentare. Din ce am mai citit pe ici-colo ar mai trebui un intercooler, injectoare de capacitate mai mare, admisie (CAI), soft custom.Am nevoie de sfaturi inainte sa ma apuc de aruncat cu banii.
Am inteles. Eu vedeam cam la fel costurile, sau ce iei pe mere dai pe pere... Compresorul nu-ti fura in permanenta putere de la motor? Deci si cand mergi usor, ala tot se invarte, si la relanti... Ma gandeam ca folosind turbo ar fi mai economica In fata motorului nu are loc, in stanga nici atat... O turbina o indesi oriunde, pui un intercooler mic de la CDi sau CZT, dar tot ramane problema cu ecu..nu cred ca o sa priveasca cu ochi buni boostul. Deci piggy-back sau alta solutie tehnica va fi necesara...Te duce un pic la costuri.
Cred ca cel mai ieftin ar fi sa o dai pe a ta si sa iei un CZT, sau un diesel si sa-l remapezi. Duc 130 de cai, doar sa ai grija la cuplu, sa nu rupi vreo planetara
Cred ca cel mai ieftin ar fi sa o dai pe a ta si sa iei un CZT, sau un diesel si sa-l remapezi. Duc 130 de cai, doar sa ai grija la cuplu, sa nu rupi vreo planetara
Problema cu cele centrifugale e ca sunt foarte greu de gasit seccond hand. Cele mai multe M45-uri provin din dezmembrari, de pe Mercedesuri CLK sau SLK din cate am vazut. Nu-mi aduc aminte sa fi vazut vreo oferta de vanzare de supercharger centrifugal, iar daca iau unul nou....dublez valoarea masinii.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori