Upgrade Turbina Lancer 2.0 Did
Salut!
Sunt curios daca a facut cineva o modificare a turbinei. Sunt foarte multe VW, Audi care au upgradeuri de genu asta.
Din ce am citit sunt cam 2 variante.
1. Turbine hibride. Au aceeasi carcasa/ prindere ca cea originala dar au ax/palete si altele de la turbine mai mari. Pot dezvolta 220-230cp.
2. Turbine mai mari originale cum sunt de la 2.5 TDI, 2.7 TDI, 3.0 TDI. In functie de motor necesita niste adaptari pe evacuare/admisie. Nu se pot face de oricine, trebuie un mester in turbine.
Astept opinii.
Sunt curios daca a facut cineva o modificare a turbinei. Sunt foarte multe VW, Audi care au upgradeuri de genu asta.
Din ce am citit sunt cam 2 variante.
1. Turbine hibride. Au aceeasi carcasa/ prindere ca cea originala dar au ax/palete si altele de la turbine mai mari. Pot dezvolta 220-230cp.
2. Turbine mai mari originale cum sunt de la 2.5 TDI, 2.7 TDI, 3.0 TDI. In functie de motor necesita niste adaptari pe evacuare/admisie. Nu se pot face de oricine, trebuie un mester in turbine.
Astept opinii.
- dragosh_em
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 29, 2011 9:52 pm
Oare nu merita mai bine un upgrade direct la un Ralliart ? Parerea mea aceasta este ... o turbina atrage dupa sine mult mai multe chestii schimbate, al caror pret poate reprezenta chiar diferenta care ai putea sa o dai pt un ralliart Si in plus de asta daca vrei atatia caluti, e recomandabil si o tractiune integrala, nu ?
Parerea mea este sa te gandesti de 2 ori inainte de a face treaba asta Oricum multa bafta in decizia ta
Parerea mea este sa te gandesti de 2 ori inainte de a face treaba asta Oricum multa bafta in decizia ta
QUOTE (dragosh_em @ Dec 15 2011, 11:05 PM) o turbina atrage dupa sine mult mai multe chestii schimbate
Discutia de fata vizeaza o masina care este deja supraalimentata din fabrica, nu o aspirata convertita in turbo. Evident, odata cu un upgrade al turbinei, in functie de valoarea cresterii de putere se ipoate recomanda si un upgrade pentru internele motorului.
Discutia de fata vizeaza o masina care este deja supraalimentata din fabrica, nu o aspirata convertita in turbo. Evident, odata cu un upgrade al turbinei, in functie de valoarea cresterii de putere se ipoate recomanda si un upgrade pentru internele motorului.
- marius_EVO
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm
userul gin a facut un upgrade...si-a marit numarul de pale la turbina si a marit si dimensiunea palelor....si a zis ca merge perfect...nu are probleme
cum se va termina garantia ma voi gandi la asa ceva...sa vad si finantele...ca...de fiecare data candd vreau un upgrade mai mare...apare altceva
eu nu as lua in calcul un upgrade la ralliart...e benzina...as ramane pe diesel...nici macar ca pe langa surplusul de putere e 4x4..cu multa nebunie si mult mai multi bani se rezolva si asta
cum se va termina garantia ma voi gandi la asa ceva...sa vad si finantele...ca...de fiecare data candd vreau un upgrade mai mare...apare altceva
eu nu as lua in calcul un upgrade la ralliart...e benzina...as ramane pe diesel...nici macar ca pe langa surplusul de putere e 4x4..cu multa nebunie si mult mai multi bani se rezolva si asta
Salut, baieti!
Multumesc tuturor pentru feedback.
@DaniD25 - si un chip tunning implica un efort un pic mai mare pe motor/transmisie. La 230cp, injectoarele, chiulasa, pisoanele fac fata fara probl. La cresterea puterii la motoare turbo prin soft prima afectata e turbina si apoi ambreiajul. Nu fac experimente pe masina. Sunt lucruri verificare pe multe masini pentru ca motorul BKD care e pe lancer e pe piata de 8 ani. Dati un google sa vedeti ce vreau sa zic. DAR e un lucru delicat si trebuie facut cu grija ca altfel mai multe pagube faci decat performanta.
@Dragos_em - Orice faci depinde si de bugetul alocat. Eu estimez ca schimbarea turbinei + adaptari + soft de calitate sa ma scoata cam la 1500e. Normal ca e buna la un cuplu urias o tractiune integrala, dar un rallyart e cam 30.000e cu tot si sunt destui care nu sunt asa de multumiti cum merge.(ma refer la sportivitate) Plus ca mie imi place tractorasul meu .
Multumesc tuturor pentru feedback.
@DaniD25 - si un chip tunning implica un efort un pic mai mare pe motor/transmisie. La 230cp, injectoarele, chiulasa, pisoanele fac fata fara probl. La cresterea puterii la motoare turbo prin soft prima afectata e turbina si apoi ambreiajul. Nu fac experimente pe masina. Sunt lucruri verificare pe multe masini pentru ca motorul BKD care e pe lancer e pe piata de 8 ani. Dati un google sa vedeti ce vreau sa zic. DAR e un lucru delicat si trebuie facut cu grija ca altfel mai multe pagube faci decat performanta.
@Dragos_em - Orice faci depinde si de bugetul alocat. Eu estimez ca schimbarea turbinei + adaptari + soft de calitate sa ma scoata cam la 1500e. Normal ca e buna la un cuplu urias o tractiune integrala, dar un rallyart e cam 30.000e cu tot si sunt destui care nu sunt asa de multumiti cum merge.(ma refer la sportivitate) Plus ca mie imi place tractorasul meu .
@MariusEVO - Thx e exact ce cautam.
Eu am avut 2 ani garantie, dar oricum e apa de ploaie. Cel mai important e cum ai tu grija de ea. Daca e ceva sa pice pica si la mers normal in primii 10000km, restul depinde cum te comporti cu ea.
Eu nu recomand modificarea turbinei proprii decat daca e pe moarte. A mea merge impecabil ca are 35.000km din care cam 10.000 cu soft. Orice piesa originala de pe masina e de calitate mai buna decat una cumparata. Eu nu as da turbina mea pe una "noua" garret de la noi.
O modificare foarte simpla e o turbina de 2.0 TDI 170cp care se pupa plug and play. Se duce cam la 200cp, dar la mine nu prea se justifica ca am deja cam 180cp.
ATENTIE ca sunt mai multe variante si stiu om care a luat pe octavia de 140cp turbina de RS TDI 170 cp si nu i-a mers.
Cel mai bine e sa faci montaj la cine iti da turbina ca sa nu ai surprize.
Eu am avut 2 ani garantie, dar oricum e apa de ploaie. Cel mai important e cum ai tu grija de ea. Daca e ceva sa pice pica si la mers normal in primii 10000km, restul depinde cum te comporti cu ea.
Eu nu recomand modificarea turbinei proprii decat daca e pe moarte. A mea merge impecabil ca are 35.000km din care cam 10.000 cu soft. Orice piesa originala de pe masina e de calitate mai buna decat una cumparata. Eu nu as da turbina mea pe una "noua" garret de la noi.
O modificare foarte simpla e o turbina de 2.0 TDI 170cp care se pupa plug and play. Se duce cam la 200cp, dar la mine nu prea se justifica ca am deja cam 180cp.
ATENTIE ca sunt mai multe variante si stiu om care a luat pe octavia de 140cp turbina de RS TDI 170 cp si nu i-a mers.
Cel mai bine e sa faci montaj la cine iti da turbina ca sa nu ai surprize.
[quote name='Maximusdm' date='Dec 19 2011, 02:51 PM' post='100821']
Salut, baieti!
Multumesc tuturor pentru feedback.
@DaniD25 - si un chip tunning implica un efort un pic mai mare pe motor/transmisie. La 230cp, injectoarele, chiulasa, pisoanele fac fata fara probl. La cresterea puterii la motoare turbo prin soft prima afectata e turbina si apoi ambreiajul. Nu fac experimente pe masina. Sunt lucruri verificare pe multe masini pentru ca motorul BKD care e pe lancer e pe piata de 8 ani. Dati un google sa vedeti ce vreau sa zic. DAR e un lucru delicat si trebuie facut cu grija ca altfel mai multe pagube faci decat performanta.
Si atunci revin: nu e un risc cam greu de asumat? Sau cum scria un coleg mai sus nu treci mai bine la clasa urmatoare?
Salut, baieti!
Multumesc tuturor pentru feedback.
@DaniD25 - si un chip tunning implica un efort un pic mai mare pe motor/transmisie. La 230cp, injectoarele, chiulasa, pisoanele fac fata fara probl. La cresterea puterii la motoare turbo prin soft prima afectata e turbina si apoi ambreiajul. Nu fac experimente pe masina. Sunt lucruri verificare pe multe masini pentru ca motorul BKD care e pe lancer e pe piata de 8 ani. Dati un google sa vedeti ce vreau sa zic. DAR e un lucru delicat si trebuie facut cu grija ca altfel mai multe pagube faci decat performanta.
Si atunci revin: nu e un risc cam greu de asumat? Sau cum scria un coleg mai sus nu treci mai bine la clasa urmatoare?
Riscul e mare daca te pacalesti si iti face masina un "mester". Exista oameni priceputi care fac treaba de calitate dar trebuie sa cauti si sa verifici foarte bine.
Si fara nici o modificare exista risc sa iti cedeze turbina sau ambreiajul. Ideea e prin modificarile facute sa nu scurtezi notabil viata motorului/transmisiei. De ex la un motor care merge 300.000km aproape fara probl pe poti astepta sa ai probl pe la 250.000km intr-un regim mai puternic de exploatare, dar asta tine foarte mult si de stil de condus. Sunt oameni care merg numai cu scartait de roti si talpa si le moare masina fara nici o modificare si oameni care expoateaza corect masini modificate fara probl.
Si fara nici o modificare exista risc sa iti cedeze turbina sau ambreiajul. Ideea e prin modificarile facute sa nu scurtezi notabil viata motorului/transmisiei. De ex la un motor care merge 300.000km aproape fara probl pe poti astepta sa ai probl pe la 250.000km intr-un regim mai puternic de exploatare, dar asta tine foarte mult si de stil de condus. Sunt oameni care merg numai cu scartait de roti si talpa si le moare masina fara nici o modificare si oameni care expoateaza corect masini modificate fara probl.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori