Upgrade Turbina Lancer 2.0 Did

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Mie Dec 21, 2011 4:29 pm

eu cred ca @dragos_em s-a referit la faptul ca decay sa dai 20000 euro pe un lancer dupa care sa mai bagi cateva mii de euro sa o duci la peste 200 cp - cu anumite riscuri, mai bine dai de la inceput 25.000 euro pe un ralliart si primesti 260 cp siguri plus tractiunea 4x4

Avatar utilizator
Maximusdm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 31, 2009 1:39 pm

Mesaj de Maximusdm » Sâm Dec 24, 2011 9:30 am

Ok, scopul discutiei nu este o polemica intre lancer modificat sau rallyart.
Ma intereseaza impresii mai ales de la cei care au facut asemenea modificari ca sa pot cantari cat mai bine inainte sa iau o decizie.

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Dum Ian 08, 2012 11:31 am

Esti sigur ca nu mai merge marita puterea cu turbina de fabrica?
Poti sa pui cea mai mare tubina din lume - dc nu are de unde sa aspire si unde sa evacueze o pui degeaba, aceeasi treaba si cu eficienta si fiabilitatea motorului cu IC de fabrica .
Cred ca pana la turbina ar fi mai multe de acoperit.
In caz ca o sa ajungi la schimb de turbina sa te pregatesti minim de evacuare, admisie, injectoare, pompa de motorina si IC asta doar la partea de putere. Pe urma urmeaza upgrade de ambreiaj, frane, si minim cauciucuri)preferabil si jante mai usoare)
Sa iei in calcul ca la acest hobby (cresterea de putere) nu exista IEFTN BUN si FIABIL
Ce simplu ar fi fost sa trantim o turbina si gata - dublam puterea....caii putere sanatosi se fac foarte greu si cu costuri mari si spun asta din propria experienta.
Spor la treaba

Avatar utilizator
gin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 19, 2011 7:59 pm

Mesaj de gin » Lun Ian 09, 2012 4:50 pm

@Maximus: cu siguranta nu te vei incadra in cei 1500E alocati. Trebuie schimbat si ambreiajul si volanta... mai multe, 2 unichip-uri sa faci by-pass ca sa nu mergi pe putere maxima tot timpul, dupa, te gandesti la frane, pt ca s-ar putea sa patetsi ca mine, la 230 sa scoti piciorul prin podea si oha frane! Trebuie scos catalizatorul.... s.a.m.d.. Cat despre diferenta dintre rallyart si 2.0tdi modificat, credeti-ma ca nu exista comparatie. Bat rallyart-ul la fundu' gol!

BTW. Stie cineva de unde pot procura (biele, pistoane, supape si scarite forjate pt 2.0 tdi BKD? Mersi frumos de raspuns!

@ Maximus: Eu am facut-o pe a mea la Mastertuner, fac treaba buna, insa trebuie sa ai rabdare cu ei ))

Avatar utilizator
Maximusdm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 31, 2009 1:39 pm

Mesaj de Maximusdm » Mar Ian 10, 2012 4:08 pm

@Voon: Acum am puterea marita cu un chip la aprox 180cp. Ma intereseaza ceva mai mult 230-250cp nu neaparat peste 300cp.
Acum la mine limitarea de performanta e in turbina. Daca ii fac softu mai agresiv, ii cedeaza palele. Sunt skode care au numai cu turbina modificata + soft peste 250cp. Da un google sa vezi.
Injectoarele duc lejer peste 250cp. La fel si pompa de motorina, admisia. La efacuare poate se elimina catalizator si e ok. Gandeste-te ca evacuare stoc e pe 60mm care e ok 220-250cp. Frane sport am pus dupa chip si jantele de 17" din primul an.
NU vb numai din experienta proprie ca nu sunt mare tunner, dar am prieten care are ursulet de aprope 500cp facut numai cu mana de el care chiar stie ce vb. Are la un monstru de turbina evacuare de 76mm, teava.

@Gin: merci de raspuns. Eu nu caut sa fac ceva atat de sport cum ai tu si in calcul nu am bagat schimbarea de ambreiaj. Ca sa te lamuresc un pic si daca pun direct turbina noua de 3.0 TDI de 240cp(GTB22VK) + serpisori custom iesi aproape de 1000e daca stii de unde. Aici mai adaugi un soft si nu cred ca treci de 1500. Chiar iti mai raman. Franele sunt obligatorii dar le am deja.

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Mar Ian 10, 2012 7:09 pm

Imi cer scuze ca ma bag dar vorbiti de 180 -230 de cai pe tdi.A facut cineva dyno ? Unde aveti puterile astea? Vad ca de cuplu nu vorbeste nimeni ?

Avatar utilizator
gin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 19, 2011 7:59 pm

Mesaj de gin » Mar Ian 10, 2012 8:49 pm

@ Maximus - nu o sa-ti tina ambreiajul stock, iti garantez! Insa vei vedea singur Cuplul, gandeste ca a crescut de la 320nm, la 517nm. Initial era undeva pe la 580nm si din soft l-a dat cat s-a putut de jos, fara a influenta si hp. Daca treci de 250hp, sa ai in vedere si un sist. suplimentar de racire si nu uita, schimba-ti prezoanele ca se vor reteza )

Avatar utilizator
Maximusdm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 31, 2009 1:39 pm

Mesaj de Maximusdm » Mie Ian 11, 2012 9:58 am

@Speed: Eu am facut soft si dyno la Sebi(RacingCode), iar Gin la MasterTunner. AM cam 380NM la 2550rpm.

@Gin: normal ca peste 450NM nu are cum sa tina, nici daca mergi ca pisica ). In prima faza nu as vrea sa depasesc cuplul asta. Nu ma astept sa tina la liniute, ci la mers normal. Apropo cam cat costa un abreiaj care sa tina macar 450NM. Mai multi cu vw au pus Sacks sport.

Sa imi lasi un numar de tel pe privat poate ne vedem cu masinile un pic.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori