Filtru de aer sport pe Lancer 1.5 109 cp
Filtrul de aer daca e un element care-l inlocuieste pe cel original nu aduce decat un plus. Este un plus mic dar ajuta motorul.
Daca se intervine cu un kit de admisie, discutia de deschide mult mai mult.
Aceste masini in special cele pe benzina au o electronica adaptiva ce schimba anumiti parametrii in functie de masuratorile unor senzori si mersul motorului.
Schimband filtrul original cu ceva mult mai performat fara o interventie calificata in soft exista riscul sa apara pierderi pe unele zone in special jos.
Cei de la M-car vorbesc cam in necunostinta de cauza, ei monteaza niste powerboxuri care de fapt distorsioneaza semnalele de la senzori facand o minciuna , pacalind calculatorul si astfel introduc mai mult aer si combustibil obtinand credtere de putere insa mersul motorului e afectat in rau desi pastreaza anumite limite care nu omoara dramatic fiabilitatea.
E prea desteapta electronica de la Mitsubishi ca sa fie mintita corect. Electronica e bine facuta din fabrica si doar cu un custom tuning poti obtine ceva mai bun.
Daca se intervine cu un kit de admisie, discutia de deschide mult mai mult.
Aceste masini in special cele pe benzina au o electronica adaptiva ce schimba anumiti parametrii in functie de masuratorile unor senzori si mersul motorului.
Schimband filtrul original cu ceva mult mai performat fara o interventie calificata in soft exista riscul sa apara pierderi pe unele zone in special jos.
Cei de la M-car vorbesc cam in necunostinta de cauza, ei monteaza niste powerboxuri care de fapt distorsioneaza semnalele de la senzori facand o minciuna , pacalind calculatorul si astfel introduc mai mult aer si combustibil obtinand credtere de putere insa mersul motorului e afectat in rau desi pastreaza anumite limite care nu omoara dramatic fiabilitatea.
E prea desteapta electronica de la Mitsubishi ca sa fie mintita corect. Electronica e bine facuta din fabrica si doar cu un custom tuning poti obtine ceva mai bun.
Din experienta mea, CZ3 1.5 + filtru K&N, va pot spune ca un filtru de genu' nu determina decat un raspuns la pedala mai bun, sesizabil cu precadere in demaraje, in special cele de pe loc sau pornind de la turatii sub 2000 rpm... si ceva mai putin in restul situatiilor.
Motorul se simte mai vioi, urca mult mai repede in ture, rupe aderenta mai repede, pana la un punct performantele sunt imbunatatite...un grafic, unghi apasare pedala, turatie, e mult mai liniar si mai abrupt.
Dar :-) ...aceasta crestere mult mai prompta, "brusca" (la bruscarea acceleratiei) a turatiei determina o imbunatatire a performantelor dinamice, insa nu la fel de impresionanta ca raspunsul la pedala sau ca rapiditatea cu, care creste turatia, ci doar pe jumatate...
Adica...masina se comporta mai bine, pot spune ca prea bine pentru o asa mica modificare...dar pe de o parte observ un super boom la turatie, urca in ture de zici ca e pe nitro, urla ca un ferrari dar ca performante...hihihihih
E ok dar cu un soft dedicat...se poate face mai mult.
Pentru cei care au acceleratia pe senzor, adica un delay mare...in special in situatiile descrise mai sus...acest plus e mana cereasca.
Daca se adauga si un soft destept facut sa lucreze cu acest filtru, sa reactioneze corect si fin...la debitul de aer mai mare, atunci plusul ar fi mai mare si cu siguranta motorul nu ar avea nimic de suferit.
Pe de alta parte, cu filtru K&N si softul original...ceva nu e in regula in functionarea motorului.
Urca mai usor in ture ce-i drept, dar dupa o anumita viteza se plafoneaza sau urca mai greu decat cu filtrul stock...nu mai trage....
Intamplare sau nu, cu filtru' K&N si soft original nu am mai sarit de 180km/h...in aceleasi conditii cu filtru original atingeam 200km/h...pe ceas, normal, cu erorile de ceas cu tot.
In concluzie, e nevoie de resoftare dar nu una dupa ureche...
Motorul se simte mai vioi, urca mult mai repede in ture, rupe aderenta mai repede, pana la un punct performantele sunt imbunatatite...un grafic, unghi apasare pedala, turatie, e mult mai liniar si mai abrupt.
Dar :-) ...aceasta crestere mult mai prompta, "brusca" (la bruscarea acceleratiei) a turatiei determina o imbunatatire a performantelor dinamice, insa nu la fel de impresionanta ca raspunsul la pedala sau ca rapiditatea cu, care creste turatia, ci doar pe jumatate...
Adica...masina se comporta mai bine, pot spune ca prea bine pentru o asa mica modificare...dar pe de o parte observ un super boom la turatie, urca in ture de zici ca e pe nitro, urla ca un ferrari dar ca performante...hihihihih
E ok dar cu un soft dedicat...se poate face mai mult.
Pentru cei care au acceleratia pe senzor, adica un delay mare...in special in situatiile descrise mai sus...acest plus e mana cereasca.
Daca se adauga si un soft destept facut sa lucreze cu acest filtru, sa reactioneze corect si fin...la debitul de aer mai mare, atunci plusul ar fi mai mare si cu siguranta motorul nu ar avea nimic de suferit.
Pe de alta parte, cu filtru K&N si softul original...ceva nu e in regula in functionarea motorului.
Urca mai usor in ture ce-i drept, dar dupa o anumita viteza se plafoneaza sau urca mai greu decat cu filtrul stock...nu mai trage....
Intamplare sau nu, cu filtru' K&N si soft original nu am mai sarit de 180km/h...in aceleasi conditii cu filtru original atingeam 200km/h...pe ceas, normal, cu erorile de ceas cu tot.
In concluzie, e nevoie de resoftare dar nu una dupa ureche...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 24 vizitatori