Filtru de aer sport pe Lancer 1.5 109 cp
Da, oricum acceleratia de la colt e un pic mai ciudata fiind pe senzor, semnal digital, soft, procesare, raspuns motor...ceea ce nu prea imi place...dar o sa vezi cand si de ce.
Daca intarzierea raspuns motor este determinata de soft, atunci inca o chestie de rezolvat.
Daca are alte cauze...asta e...
Ideea e ca aceasta intarziere e mai mare la plecarea de pe loc (pedala trebuie apasata mai mult) si se reduce ulterior.
Legat de top speed...iti mai zic un fenomen la Colt...
Daca acc. este calcata brusc la blana...ajunge frumos la 180km/h si nu prea mai urca sau urca dar foarte greu, practic e imposibil pentru ca nu e spatiu...
Daca este calcata progresiv, continua si dupa 180km/h...190km/h si cateodata 200km/h...stop!
Din cand in cand este nevoie sa se ridice piciorul dupa acceleratie si apoi apasata la loc, pentru a-l convinge sa mai urce...
In fine, ajuns la top speed, pedala la blana, rulat, masina are niste zvacniri, practic ar mai vrea...se zmuceste usor....
Daca intarzierea raspuns motor este determinata de soft, atunci inca o chestie de rezolvat.
Daca are alte cauze...asta e...
Ideea e ca aceasta intarziere e mai mare la plecarea de pe loc (pedala trebuie apasata mai mult) si se reduce ulterior.
Legat de top speed...iti mai zic un fenomen la Colt...
Daca acc. este calcata brusc la blana...ajunge frumos la 180km/h si nu prea mai urca sau urca dar foarte greu, practic e imposibil pentru ca nu e spatiu...
Daca este calcata progresiv, continua si dupa 180km/h...190km/h si cateodata 200km/h...stop!
Din cand in cand este nevoie sa se ridice piciorul dupa acceleratie si apoi apasata la loc, pentru a-l convinge sa mai urce...
In fine, ajuns la top speed, pedala la blana, rulat, masina are niste zvacniri, practic ar mai vrea...se zmuceste usor....
QUOTE (Cristi)Pentru cei care au acceleratia pe senzor, adica un delay mare...in special in situatiile descrise mai sus...acest plus e mana cereasca.
Daca se adauga si un soft destept facut sa lucreze cu acest filtru, sa reactioneze corect si fin...la debitul de aer mai mare, atunci plusul ar fi mai mare si cu siguranta motorul nu ar avea nimic de suferit.
La Lancer 2008 acceleratia e tot pe senzor?
Daca se adauga si un soft destept facut sa lucreze cu acest filtru, sa reactioneze corect si fin...la debitul de aer mai mare, atunci plusul ar fi mai mare si cu siguranta motorul nu ar avea nimic de suferit.
La Lancer 2008 acceleratia e tot pe senzor?
Eu am avut pe 2.0 si filtru "sport" care era pus in cutiuta lui originala de pe masina si nu se simtea nici o diferenta (parerea mea) si acum am kit admisie K&N. Nu stiu daca am castigat cai in plus dar va pot spune sigur ca intre 5000 de ture si 7500 (cam pe acolo taie) cu filtrul clasic nu mai trage...se plafoneaza ...iar cu kitul de admisie directa trage de rupe...asa ca, dupa parerea mea, kitul de admisie isi merita banii.
Dar pt rezultate deosebite trebuie "lucrat" un pic si la evacuare si pe urma vizitat un specialist pt modificarea softului...
Dar pt rezultate deosebite trebuie "lucrat" un pic si la evacuare si pe urma vizitat un specialist pt modificarea softului...
Eu va recomand K&N. La motoare mici nu se simte nu stiu ce ...dar se simte. Daca mai ei si o evacuare sport
da rezultate bune. Oricum cea mai mare crestere de putere o obtii din soft!!!
Pt Romania va recomand filtrele in cutia originala, nu aveti batai de cap, nu tebuie asa des curatate
si mai ales ca au cam aceleasi performante cu cele conice.
da rezultate bune. Oricum cea mai mare crestere de putere o obtii din soft!!!
Pt Romania va recomand filtrele in cutia originala, nu aveti batai de cap, nu tebuie asa des curatate
si mai ales ca au cam aceleasi performante cu cele conice.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 38 vizitatori