Dual Soft

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Mie Dec 22, 2010 12:34 am

RACING CODE ?Dual-Soft? reprezinta posibilitatea utilizarii a doua softuri pe ECU-ul de serie al automobilelor din gama Mistubishi Lancer Evolution si Ralliart. (Automobilele pot fi stock sau modificate)


Totul se face fara inlocuire de ECU sau dotare auxiliara. Cele doua softuri sunt incarcate in ECU original, fara nici o interventie electrica sau mecanica asupra lui, in plus nu se vede la garantie.
Nu este necesara montarea de butoane suplimentare in bord pentru schimbarea softului.
ECU este programat astfel incat sa recunoasca, printr-o procedura de initiere simpla, alegerea softului ce se doreste a fi utilizat.
Pe langa modificarea softului initial din ECU(engine control unit) sau a celui din TCM( transmission control unit) am considerat ca reprezinta un real avantaj posibilitatea de alege oricand unul dintre doua softuri distincte.
Selectarea softului se face usor de catre utilizator din interiorul masinii cu efort minim respectand o procedura simpla. Nu se poate face trecerea din greseala in celalat soft, iar o persoana straina nu poate face schimbarea de soft, necunoascand procedura.
Un exemplu de setare Dual Soft il reprezinta masina de strada a pilotlui Paul Andronic. Procedura de interschimbare a softului este prezentata chiar de acesta in cadrul emisiunii Pro Motor. L.E.: link Youtube
Masina dispune de un soft de putere si altul pentru reducerea consumului de carburant.

Posibilitatea folosirii a doua setari distincte poate prezenta foarte multe avantaje, mult mai multe decat cele specificate mai sus, putere si consum redus.
Lista exemplelor poate fi infinita in functie de ce doreste utilizatorul, am sa enumar cateva combinatii posibile fara a avea putea spune ca am epuizat toate variantele:
- soft de serie(pentru garantie service? )-soft modificat
- soft putere-soft economic
- soft benz. pompa- soft alt combustibil(benz. de curse, alcool, E85)
- soft curise ? soft curse(ALS,LC,FFS? )
- soft xxx ? soft valet(cu limitari pentru situatii cand masina e parcata de valet, service, rodaj?)
- soft circuit- soft rally
- soft xxx ? soft de iarna compatibil in mod special cu una din setarile pentru tractiune ?



Si inca un exemplu concret pentru aceasta dualitate:

270wbhp softul economic

300wbhp softul de putere


Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Sâm Dec 25, 2010 2:15 am

hau maci ?

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Joi Ian 06, 2011 12:58 am

Revin cu detalii despre Racing Code Dual Soft.
Iata o suprapunere a graficelor. Cu albastru sunt marcate curbele de cuplu iar cu rosu cele de putere.
Se poate observa dieferenta uriasa de cuplu intre soft-ul economic si cel race.
Pe softul race valoarea maxima de cuplu se atinge la 3800 rpm pe cand pe softul economic valoarea maxima se atinge dupa 5000rpm.

Atentie! Valorile de cuplu si putere de pe grafice sunt masurate la roata ceea ce inseamna peste 380 cai la motor pt softul race si aproximativ 340 pe softul economic.



Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori