RACINGCODE TUNING&MOTORSPORT
RACING CODE reprezinta un brand original, deja consacrat in lumea tuningului.Este cunoascut in special pentru performantele obtinute pe modelele Subaru si Mitsubishi!
RACING CODE este partener SUBARU.
RACING CODE ofera garantie pentru lucrarile sale.
RACING CODE ofera solutii de resoftare(chiptuning) custom de inalta performanta dar si solutii complete de tuning pentru marcile Subaru, Mitsubishi, gama VW, Renault, modele ale marcilor americane sau supercaruri si automobile exotice.
RACING CODE va poate pune la dispozitie orice marca si tip de piesa de inalta performanta de provenienta japoneza.
RACING CODE detine cel mai rapid automobil de strada din Romania, Subaru Impreza WRX STI special modificat.
RACING CODE sustine moral si material cursele auto legale din Romania .
RACING CODE are urmatoarea deviza: COMMITTED TO EXCELLENCE ! , pentru noi fiind importanta performanta dar nu in detrimentul fiabilitatii si a bunei functionari.
Acesta este un mesaj general de publicitate si speram sa va putem fi de ajutor atunci cand detineti un automobil pe care doriti sa-l optimizati din punct de vedere al bunei functionari, consum, performante si fiabilitate.
RACING CODE este partener SUBARU.
RACING CODE ofera garantie pentru lucrarile sale.
RACING CODE ofera solutii de resoftare(chiptuning) custom de inalta performanta dar si solutii complete de tuning pentru marcile Subaru, Mitsubishi, gama VW, Renault, modele ale marcilor americane sau supercaruri si automobile exotice.
RACING CODE va poate pune la dispozitie orice marca si tip de piesa de inalta performanta de provenienta japoneza.
RACING CODE detine cel mai rapid automobil de strada din Romania, Subaru Impreza WRX STI special modificat.
RACING CODE sustine moral si material cursele auto legale din Romania .
RACING CODE are urmatoarea deviza: COMMITTED TO EXCELLENCE ! , pentru noi fiind importanta performanta dar nu in detrimentul fiabilitatii si a bunei functionari.
Acesta este un mesaj general de publicitate si speram sa va putem fi de ajutor atunci cand detineti un automobil pe care doriti sa-l optimizati din punct de vedere al bunei functionari, consum, performante si fiabilitate.
Nu mi se pare nimic mai in neregula decat un tuner care are propiul stand de masurat puterea, daca te gandesti la a masura inainte si dupa modificare.
Standul e bun sa faci pe el o parte din modificari insa strada e sfanta chiar daca pare pentru unii mai lipsit de profesionalism. Motec chiar spune celor ce tuneaza sa o faca pe strada in mers. Am sa va atasez un mic paragraf din instructiunile Motec, noi lucram si acea electronica.
Raspunsul este clar nu noi nu avem un stand pentru ca nu ne este necesar si pacaleste la setari.
daca vrei sa masori inainte si dupa test iti recomand Computest din targul Vitan are si 4x4 dar trebuie sa sti sa masori pt fiecare tip de masina. Chiar va recomand sa masurati. Evitati masuratori la tuner acesta are tentatia de a va erona pt a subaprecia concurenta.
Standul trebuie sa fie independent!
Noi cand setam stim exact diferentele datorita logarilor si masuratorilor ultra reale in mers. Nu putem elibera fisa dino si nici nu vrem asta iar oricum goana dupa cai nu e sanatoasa.
Noi incercam in primul rand un mai bun mers al motorului si doar asa crestem performantele, chiar si masinile de sue de cai facute de noi au functionare corecta nu pornit-oprit cum au vazut unii pe la curse.
Standul e bun sa faci pe el o parte din modificari insa strada e sfanta chiar daca pare pentru unii mai lipsit de profesionalism. Motec chiar spune celor ce tuneaza sa o faca pe strada in mers. Am sa va atasez un mic paragraf din instructiunile Motec, noi lucram si acea electronica.
Raspunsul este clar nu noi nu avem un stand pentru ca nu ne este necesar si pacaleste la setari.
daca vrei sa masori inainte si dupa test iti recomand Computest din targul Vitan are si 4x4 dar trebuie sa sti sa masori pt fiecare tip de masina. Chiar va recomand sa masurati. Evitati masuratori la tuner acesta are tentatia de a va erona pt a subaprecia concurenta.
Standul trebuie sa fie independent!
Noi cand setam stim exact diferentele datorita logarilor si masuratorilor ultra reale in mers. Nu putem elibera fisa dino si nici nu vrem asta iar oricum goana dupa cai nu e sanatoasa.
Noi incercam in primul rand un mai bun mers al motorului si doar asa crestem performantele, chiar si masinile de sue de cai facute de noi au functionare corecta nu pornit-oprit cum au vazut unii pe la curse.
- Fişiere ataşate
-
- motec_recommends.jpg (98.29 KiB) Vizualizat de 6974 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori