turbo electric!!

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
Ursu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 11, 2007 2:14 pm

Mesaj de Ursu » Joi Dec 06, 2007 11:52 pm

salut baieti.am vazut pe un site ca cica un turbo electric de 2-3 psi da un castig de 15-20 % cai??care e treaba cu turbou asta electric .e rentabil chiar da 15% cai ?

Avatar utilizator
legacyb4
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 20, 2007 12:17 am

Mesaj de legacyb4 » Vin Dec 07, 2007 12:12 am

Este vorba de o mica turbina electrica. Nu stiu daca da chiar 15 sau 20 % in plus insa are un efect foarte bun.

Pot sa dau ca exemplu motorul de 2 litri de pe Subaru Legacy 2007, care beneficiaza de astfel de sistem din fabricatie. Motorul are 168 CP si fuge de rupe pamantul. Pe modelul 2008, au scos aceasta turbina si rezultatul sunt 150 de cai. Scaderea de putere efectiva este mai mica decat scaderea in timpul de raspuns al motorului, care acum pare mult mai slab in comparatie cu varianta anterioara.

Pacat. Cei de la Subaru au zis ca ajuta la economie de combustibil. Daca si Subaru se preocupa de asta, atunci nu stiu unde o sa ajungem

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Vin Dec 07, 2007 2:27 am

Am mai discutat ca daca alegi sa iti modifici masina - risti ........... dar ce risti sa iti bubuie daca iti pui asa ceva ?

Avatar utilizator
Ursu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 11, 2007 2:14 pm

Mesaj de Ursu » Vin Dec 07, 2007 9:48 am

poi io am gasit unu la harghita parca daca nu ma insel...si asa zicea 15-20% la 120 euroi!!!:Dtre sa iau legatura cu omu ala sa vad care e treaba ca e cam interesant .nu are ce sa ti bubuie,daca o tii numai in 9000 atunci o sa ti bubuie )

Avatar utilizator
yubu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 25, 2007 4:57 pm

Mesaj de yubu » Mar Ian 15, 2008 2:48 pm

salut .. sunt si yo interesat de asa ceva... daca poti sa mai vii cu niste detalii... gen ce trebuie sa mai modific la motor ca sa imi pun ...etc

Avatar utilizator
MUTU
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 07, 2008 3:02 pm
Contact:

Mesaj de MUTU » Mar Ian 15, 2008 3:45 pm

E evident ca toata lumea e interesata, insa bine ar fi daca ar veni cineva cu cunostinte suficiente cat sa ne explice tot ce aduce aceasta modificare, si cum functioneaza ea exact..

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Mar Ian 15, 2008 6:11 pm

Se pare ca nu e mare sfariala de el. Din ce am citit pe un alt forum (aveti mai jos link-ul) se pare ca la turatii mici, mai aduce un oarecare + de putere insa la turatii mari ajunge sa se transforme intr-o frana. Practic, acest dispozitiv se instaleaza pe sistemul de admisie a aerului (sper ca am retinut bine) si din acest motiv pe turatii mici are efect pozitiv iar la turatii mari mai mult obtureaza admisia de aer.
Informatiile sunt preluate de pe: http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=6535
Daca linkul pus nu este agreat, rog moderatorul/administratorul forumului sa-l stearga sau sa stearga mesajul integral.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Mar Ian 15, 2008 7:52 pm

QUOTE (legacyb4)Este vorba de o mica turbina electrica. Nu stiu daca da chiar 15 sau 20 % in plus insa are un efect foarte bun.

Pot sa dau ca exemplu motorul de 2 litri de pe Subaru Legacy 2007, care beneficiaza de astfel de sistem din fabricatie. Motorul are 168 CP si fuge de rupe pamantul. Pe modelul 2008, au scos aceasta turbina si rezultatul sunt 150 de cai. Scaderea de putere efectiva este mai mica decat scaderea in timpul de raspuns al motorului, care acum pare mult mai slab in comparatie cu varianta anterioara.

Pacat. Cei de la Subaru au zis ca ajuta la economie de combustibil. Daca si Subaru se preocupa de asta, atunci nu stiu unde o sa ajungem

Nu e adevarat.
Subaru nu are o astfel de aberatie.
Daca ne intalnim iti arat me masina ce ai vazut tu si ai crezut ca este.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Mar Ian 15, 2008 7:54 pm

QUOTE (Sfinxul)Se pare ca nu e mare sfariala de el. Din ce am citit pe un alt forum (aveti mai jos link-ul) se pare ca la turatii mici, mai aduce un oarecare + de putere insa la turatii mari ajunge sa se transforme intr-o frana. Practic, acest dispozitiv sa instaleaza pe sistemul de admisie a aerului (sper ca am retinut bine) si din acest motiv pe turatii mici are efect pozitiv iar la turatii mari mai mult obtureaza admisia de aer.
Informatiile sunt preluate de pe: http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=6535
Daca linkul pus nu este agreat, rog moderatorul/administratorul forumului sa-l stearga sau sa stearga mesajul integral.

Daca ai un scuter poate debitul de aer e suficient insa la o masina cu motor si de 1000 in zona unde ai nevoie de putere e o frana in admisie.

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Mie Ian 16, 2008 1:33 am

Din experienta ta SEBASTIAN .. s-ar putea corela o dracie din asta cu un sistem de comutatie de genul .. turatii mici-dracia .. turatii mari-actionat clapeta-aer neobturat ?
Eu am ceva dubii in privinta asta , mai ales prin prisma faptului ca in romania nu prea sunt prea multi de chip foose si lucrarea in proportie de 99 % ar fi considerata " a la dacia"
Just askin'

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori