turbo electric!!
Este vorba de o mica turbina electrica. Nu stiu daca da chiar 15 sau 20 % in plus insa are un efect foarte bun.
Pot sa dau ca exemplu motorul de 2 litri de pe Subaru Legacy 2007, care beneficiaza de astfel de sistem din fabricatie. Motorul are 168 CP si fuge de rupe pamantul. Pe modelul 2008, au scos aceasta turbina si rezultatul sunt 150 de cai. Scaderea de putere efectiva este mai mica decat scaderea in timpul de raspuns al motorului, care acum pare mult mai slab in comparatie cu varianta anterioara.
Pacat. Cei de la Subaru au zis ca ajuta la economie de combustibil. Daca si Subaru se preocupa de asta, atunci nu stiu unde o sa ajungem
Pot sa dau ca exemplu motorul de 2 litri de pe Subaru Legacy 2007, care beneficiaza de astfel de sistem din fabricatie. Motorul are 168 CP si fuge de rupe pamantul. Pe modelul 2008, au scos aceasta turbina si rezultatul sunt 150 de cai. Scaderea de putere efectiva este mai mica decat scaderea in timpul de raspuns al motorului, care acum pare mult mai slab in comparatie cu varianta anterioara.
Pacat. Cei de la Subaru au zis ca ajuta la economie de combustibil. Daca si Subaru se preocupa de asta, atunci nu stiu unde o sa ajungem
Se pare ca nu e mare sfariala de el. Din ce am citit pe un alt forum (aveti mai jos link-ul) se pare ca la turatii mici, mai aduce un oarecare + de putere insa la turatii mari ajunge sa se transforme intr-o frana. Practic, acest dispozitiv se instaleaza pe sistemul de admisie a aerului (sper ca am retinut bine) si din acest motiv pe turatii mici are efect pozitiv iar la turatii mari mai mult obtureaza admisia de aer.
Informatiile sunt preluate de pe: http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=6535
Daca linkul pus nu este agreat, rog moderatorul/administratorul forumului sa-l stearga sau sa stearga mesajul integral.
Informatiile sunt preluate de pe: http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=6535
Daca linkul pus nu este agreat, rog moderatorul/administratorul forumului sa-l stearga sau sa stearga mesajul integral.
QUOTE (legacyb4)Este vorba de o mica turbina electrica. Nu stiu daca da chiar 15 sau 20 % in plus insa are un efect foarte bun.
Pot sa dau ca exemplu motorul de 2 litri de pe Subaru Legacy 2007, care beneficiaza de astfel de sistem din fabricatie. Motorul are 168 CP si fuge de rupe pamantul. Pe modelul 2008, au scos aceasta turbina si rezultatul sunt 150 de cai. Scaderea de putere efectiva este mai mica decat scaderea in timpul de raspuns al motorului, care acum pare mult mai slab in comparatie cu varianta anterioara.
Pacat. Cei de la Subaru au zis ca ajuta la economie de combustibil. Daca si Subaru se preocupa de asta, atunci nu stiu unde o sa ajungem
Nu e adevarat.
Subaru nu are o astfel de aberatie.
Daca ne intalnim iti arat me masina ce ai vazut tu si ai crezut ca este.
Pot sa dau ca exemplu motorul de 2 litri de pe Subaru Legacy 2007, care beneficiaza de astfel de sistem din fabricatie. Motorul are 168 CP si fuge de rupe pamantul. Pe modelul 2008, au scos aceasta turbina si rezultatul sunt 150 de cai. Scaderea de putere efectiva este mai mica decat scaderea in timpul de raspuns al motorului, care acum pare mult mai slab in comparatie cu varianta anterioara.
Pacat. Cei de la Subaru au zis ca ajuta la economie de combustibil. Daca si Subaru se preocupa de asta, atunci nu stiu unde o sa ajungem
Nu e adevarat.
Subaru nu are o astfel de aberatie.
Daca ne intalnim iti arat me masina ce ai vazut tu si ai crezut ca este.
QUOTE (Sfinxul)Se pare ca nu e mare sfariala de el. Din ce am citit pe un alt forum (aveti mai jos link-ul) se pare ca la turatii mici, mai aduce un oarecare + de putere insa la turatii mari ajunge sa se transforme intr-o frana. Practic, acest dispozitiv sa instaleaza pe sistemul de admisie a aerului (sper ca am retinut bine) si din acest motiv pe turatii mici are efect pozitiv iar la turatii mari mai mult obtureaza admisia de aer.
Informatiile sunt preluate de pe: http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=6535
Daca linkul pus nu este agreat, rog moderatorul/administratorul forumului sa-l stearga sau sa stearga mesajul integral.
Daca ai un scuter poate debitul de aer e suficient insa la o masina cu motor si de 1000 in zona unde ai nevoie de putere e o frana in admisie.
Informatiile sunt preluate de pe: http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=6535
Daca linkul pus nu este agreat, rog moderatorul/administratorul forumului sa-l stearga sau sa stearga mesajul integral.
Daca ai un scuter poate debitul de aer e suficient insa la o masina cu motor si de 1000 in zona unde ai nevoie de putere e o frana in admisie.
Din experienta ta SEBASTIAN .. s-ar putea corela o dracie din asta cu un sistem de comutatie de genul .. turatii mici-dracia .. turatii mari-actionat clapeta-aer neobturat ?
Eu am ceva dubii in privinta asta , mai ales prin prisma faptului ca in romania nu prea sunt prea multi de chip foose si lucrarea in proportie de 99 % ar fi considerata " a la dacia"
Just askin'
Eu am ceva dubii in privinta asta , mai ales prin prisma faptului ca in romania nu prea sunt prea multi de chip foose si lucrarea in proportie de 99 % ar fi considerata " a la dacia"
Just askin'
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori