Cumparare Filtru Aer Sport

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Sâm Iul 24, 2010 9:51 am

sunt interesat in viitorul apropiat sa imi cumpar un filtru de aer sport...si am dat peste urmatoarele chestiuni...ce parere aveti?

http://www.google.ro/imgres?imgurl=http ... s%3Disch:1


http://www.4tuning.ro/magazin/Filtru_Ae ... -7822.html
astea ma gandesc ca sunt doar filtre simple...dar as fi interesat daca fac sa dispara cutia de sub capota
numai ca nu stiu nimic despre ele....voi ce parere aveti?



de asemenea si niste evacuari :

http://www.4tuning.ro/magazin/Tobe_spor ... 15922.html


http://www.4tuning.ro/magazin/Tobe_spor ... 15923.html


la astea as vrea sa sune,dar nu asurzitor,ci frumos,nu sa trezeasca juma de cartier,doar sa fie ceva aparte...

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Dum Iul 25, 2010 1:08 am

La capitolul filtru de aer... Nu prea te ajuta, decat la stricat motorul mai des, datorita faptului ca trage mai mult aer murdar, cu praf. Filtreaza ok ele, dar daca mergi pe un drum de tara prafuit... e cam trist. Cat despre esapament, fiecare cu ce-i place. Eu n-am deloc de aproape 2 ani si n-am murit inca. Nici eu si nici vecinii mei.

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Dum Iul 25, 2010 7:51 am

multumesc klez,cat de greu obtii sfaturi pe forum
cu alte cuvinte,sunt bune,dar sa nu te risti...
am gasit intre timp altceva,filtru de aer K&N(cred ca am scris corect) spunea ca e sport,si ca se potriveste in locul celui pe care il am acum,si e garantat 1 milion de KM,si ofera putere in plus motorului sa fie oare real? o bucata de carton facuta asa de special incat sa iti dea putere,fara sa schimbi nimic altceva,sincer nu m-au prea convins,si costa aproape 300 de ron ,ceea ce mi se pare exagerat,pentru un carton,dar ma rog
apoi la capitolul evacuari,iti dau dreptate,fiecare cum ii place,anu trecut am luat niste pavaj pus foarte bine de muncitorii de la drum,direct in evacuare,si sa spart,iar sunetul desi nu era mare fas,ma deranjat,imi place sunetul infundat,care toarce,nu cel intepator,care suna a toba sparta,are cineva un colf cabrio aici si si-a luat o toba ceva de genu,si suna ca dacia pe care am avut-o cu multi ani in urma,bine conteaza si de sunetul care il da motorul,la golf mie nu imi place cum suna,si ma gandeam sa nu ma risc sa imi pun,si pe urma sa nu imi placa...deasta intrebam,poate stie cineva cum suna astea mai ieftine...

klez in semnatura ai mai multe masini,pe care nu ai deloc esapament? ccineva mi-a spus,ca oricum daca schimbi numai finala nu iti schimba prea mult sunetul,pentru ca el in catalizator se atenueaza oricum...numai ca nu as da 100 si de euro doar pe un capat de teava de inox,si sa nu ma folosesc pe urma de ea...
mersi inca o data klez,multa bafta cu modificatu,parca citeam undeva ca te-ai apucat de tinichigerie la masina ta,sa ai spor si sa iti iasa asa cum vrei

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Dum Iul 25, 2010 9:12 am

ia cauta topicul facut de apple, el a comandat un kit de CAI de pa pipercross cu nu mult peste ce ai pus tu.
eu nu as avea incredere in elementele filtrante de la Lampa.

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Dum Iul 25, 2010 11:53 am

mersi COObra acum il caut...

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Dum Iul 25, 2010 1:50 pm

Da, este adevarat. Un filtru K&N te tine intradevar 1 bulion de km, dar... (cum intotdeauna e un dar), trebuie curatat filtrul o data la 10.000-15.000 km. Drept urmare, pe langa 300 ron filtrul, te mai costa inca vreo 100-200 ron teava de prelungire (cel mai probabil, te vei izbi de problema ca nu incape si ca trebuie repozitionat, dar nu ai materiale sa-l misti). Apoi, te mai costa inca vreo 100-300 ron niste spray-uri speciale de la K&N (daca vrei sa pastrezi traditia), unul de curatare a prafului depus pe filtru, iar un altul pentru a oferi un plus de "element filtrant", filtrului, adica un fel de ulei. Toate astea, te tin destui km, dar, repet, trebuie folosite cat mai des. Ceea ce inseamna mai pe romaneste: "Foaie verde bat, n-ai de lucru... fatzi !" Personal, am avut pe Pajero cel de 2.5 benzina un asemenea filtru (nu K&N, ci unul fantoma made in PRC), si pot spune ca nu m-a incantat cu nimic. Motorul tot la fel (nu) tragea, dar in schimb dupa vreo 5.000 km (e drept, si offroad), am vazut ca galeria de admisie are pe interior praf amestecat cu ulei. Asta inseamna ca acel filtru.... nu prea filtra de felul lui...
Este adevarat, zic eu, ca un filtru de aer sport iti poate da, cel mult 3-4 cp in plus, dar sunt nesemnificativi in raport cu filtrarea pe care o ofera. Eu personal nu-mi mai pun pe nici o masina.


Esapament nu am pe Pajero de 2.4 td. Adica dupa turbo, am un "ciot" de teava de 1 metru,apoi niste gauri de la rugina, apoi un rezonator spart de la lovituri si dupa rezonator, un cot de teava la 90 de grade in jos, ca sa nu-mi directioneze fumul in masina. Cei care au fost la intalnirea Mitsu, pot spune ca nu se aude chiar asa tare zgomotul, dar nici incet... E acceptabil. Insa la mine e si turbina, care acopera mult din "paraiala" produsa de explozie. Atentie doar la cat de tare il faci sa se auda. Eu ma gandesc sa-l lungesc cu o finala blindata si poi sa-l duc pana in spate. E ok, se aude bine si asa, insa la un drum mai lung >200 km, deja incepe sa te ia cu capul...
Catalizator nu am pe un Clio 1.5 dCi, si singura diferenta sesizabila e ca se aude turbina suierand mult mai tare decat de obicei. La prima "auzire" poti spune ca e gata turbo, in rest, e ok, in spatele nu se aude nimic spectaculos, doar din fata "fasaie".

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Dum Iul 25, 2010 2:35 pm

kitul de curatare de la K&N e vro 60 de lei, ajunge pentru vreo 4-5 spalari (poate chiar mai mult daca esti zgarcit), iar curatare....pe la vreo 5000km fac eu in romanica noastra. ei zic ca cica in tarile civilizate la 50.000km

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Iul 26, 2010 9:38 am

Pe turbo diesel mai merge cum mai merge fara esapament, dar pe benzinare sub nici o forma nu scapi. Se pot face insa (nu pe bani putini) sisteme complete, care sa iti dea si cuplu bun(extractoare lungi, egale), si apoi dupa catalizator sa sari cu un diametru nesimtit si sa mai pui doar un rezonator barosan pe undeva pe traseu. Conteaza foarte mult si in ce mod sunt facute coturile, este foarte important ca indoiturile sa nu micsoreze diametrul intern al tevii.

Filtrele astea care se pun direct in cutie n-or sa iti dea nimic. Mai mult, elementul standard de hartie are capacitati excelente de filtrare si impune o restricite MINIMA chiar si atunci cand e imbacsit. Mai bine studiaza un pic sistemul de admisie, vezi de unde ia aer, vezi cat de mari si drepte si netede sunt tevile, vezi ce forma are cutia filtrului, vezi daca ai rezonatoare pe traseu, vezi sa ai clopot la intrarea si iesirea din cutie. Deci gura pozitionata intr-o zona cu presiune mare, diametru mare la furtune, aerul sa curga frumos in si din cutia filtrului, sa nu ai rezonatoare in serie pe traseu.

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Mie Iul 28, 2010 12:21 am

alex44 m-ai bagat in ceata,tre sa fac scoala sa dezleg ce mi-ai spus :D:D te stii,bravo tie...o sa tin cont de sfaturile tuturor,multumesc foarte mult

klez,cred ca esti un om pe cinste,chiar vreau sa vad o data "animalu" poate trec pe la suceava cu sotia,asa intr-o plimbare,si ne vedem,ne areti imprejurimile....nu ai probleme fara catalizator la verificare? cineva mi-a spus ca exista nu stiu ce chestie,pe care o pui in locul catalizatorului,si iti mai iei o finala sport,si face scantei si pusca asa meserias la turatii,dar nu stiu exact sa explic,poate ne spune alex44 ,dar ma gandeam ca daca dau jos catalizatorul sa nu am probleme cu verificarea
si mai am o intrebare,daca schimb doar finala,o sa se lege de mine la verificare?trebuie ceva acte ca iti schimbi finala?

cat despre filtru buclucas,care cere mai multa intretinere decat toata masina(k&n)mai bine lasa ma gandeam totusi la astea mai de pe tarabe,oare nu au si ele ceva efect...macar sa nu intre praf prin el,sa imi frece motoru...ca daca e asa cum zici klez,ca ar cam lua praf pe langa atunci ma lipsesc si de ele,si imi iau un carton simplu cum imi da dupa serie

trebuie sa caut link-ul si sa postez,mi-a dat cineva o oferta la un filtu cu un sistem de racire din inox parca....de pe 4tuning poate stiti ceva cox tuning,asa se semneaza vanzatorul,am vorbit cu el pe mes,mi-a trimis si video sa vad cum se aude,numai ca eu tocmai mi-am formatat calcu,si am pierdut video,dar am poza :
de asta ce ziceti?

imi cer scuze pentru erori gramaticale,sau fraze netrerminate,dar imi e tare somn
Fişiere ataşate
filtru_crom_si_carbon_cu_protectie_de_caldura_la_58_lei.jpg
filtru_crom_si_carbon_cu_protectie_de_caldura_la_58_lei.jpg (142.05 KiB) Vizualizat de 6782 ori

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Mie Iul 28, 2010 9:24 am

Nu iti lua orice pocnitoare chinezeasca, o sa faca mai mult rau decat bine. Ori iei ceva de firma (si scump ~ peste 70e) ori mergi pe filtru stock de care macar esti sigur ca filtreaza cum trebuie.

Filtrul ala de sus este o porcarie, uite ce gauri mici are pe unde intra aerul si sigur nu sunt aerodinamice si intra aerul prin ele aiurea (vartejuri etc.), este foarte mic=>suprafata filtrului e mica=>curgere a aerului restrictionata=>scad CP

iti recomand asta la vreo 70usd si nici nu necesita atata grija ca un kn

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori