Caut O Admisie De Aer Rece
Dragi colegi de forum, va expun o problema presanta si stresanta pentru mine.
Caut o admisie de aer rece, pentru Lancer 1.8 benzina. Nu am preferinte de vreun brand anume, insa nu gasesc mai nimic. Datorita faptului ca trebuie si sa plec in concediu si am vreo 5000 km de facut in total, e si destul de presant si stresant.
Buget maxim: 1000 RON. Poate fi si ceva universal. Ideea e ca trebuie sa se adapteze sau sa vina bine pe traseul de aer al motorului, sa se poata cpune MAF-ul, sa poata coabita cu bateria (e cam ciudat traseul) si sa ajunga sa traga aer de sub farul de la sofer (stanga fata) unde este loc special lasat se pare pentru ciuperca de filtru.
Daca si-a pus cineva, sau are cineva vreo idee, sau e cineva pe aici care vinde asa ceva astept idei, sugestii, propuneri.
Multumesc.
Caut o admisie de aer rece, pentru Lancer 1.8 benzina. Nu am preferinte de vreun brand anume, insa nu gasesc mai nimic. Datorita faptului ca trebuie si sa plec in concediu si am vreo 5000 km de facut in total, e si destul de presant si stresant.
Buget maxim: 1000 RON. Poate fi si ceva universal. Ideea e ca trebuie sa se adapteze sau sa vina bine pe traseul de aer al motorului, sa se poata cpune MAF-ul, sa poata coabita cu bateria (e cam ciudat traseul) si sa ajunga sa traga aer de sub farul de la sofer (stanga fata) unde este loc special lasat se pare pentru ciuperca de filtru.
Daca si-a pus cineva, sau are cineva vreo idee, sau e cineva pe aici care vinde asa ceva astept idei, sugestii, propuneri.
Multumesc.
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
Distribuitori pentru firme mai bune ca alea de mai sus nu exista in Ro. Doar Colina aduc HKS, dar elementul lor filtrant este printre cele mai proaste la filtrare (are flow foarte bun, dar e foarte permisiv).
Stiu astea de cand mi-am comandat eu admisia si m-am interesat foarte bine in materia asta. Incearca pe ebay ca au preturi bune, dar intr-o saptamana nu are cum sa iti aduca nimeni.
Stiu astea de cand mi-am comandat eu admisia si m-am interesat foarte bine in materia asta. Incearca pe ebay ca au preturi bune, dar intr-o saptamana nu are cum sa iti aduca nimeni.
e la montaj, o sa postez dupa ce ma edific. intre timp, postez acelasi lucru care l-am mai zis si pe alt topic, cred ca era mai bine sa spun asta aici....
asta cu kitul X este numai pentru masina Y e doar marketing. "Asta e speciala de EVO, de asta costa asa mult." sau "Asta a fost construita de producator dupa cea facuta pentru EVO, doar adaptata la motorul dvs."
O spun in cunostinta de cauza, dupa aproape 3 sapt de verificat tot felul de admisii, masurat diametre, lungimi, vazut trasee s.a.m.d. Singura diferenta pe care am vazut-o a fost cea legata de dimensiunile sectiunii de con in care sta elementul filtrant si dimensiunile elementului filtrant. Si care daca acestea sunt prea mari sau prea mici, trebuie sa compensezi din diametrul traseului, traseu in sine si lungimea lui.
Am vazut si verificat kituri de la diverse firme, nu stau sa dau nume. Si am avut surpriza sa pun un foehn pe viteza maxima pe mansonul din care e facut traseul (care chipurile este rezistent la caldura din compartimentul motor) si sa descopar ca era cam cald dupa 5 minute inauntru, in punctul respectiv, la un brand foarte bine cotat, la altele dupa vreo 7-8, iar la unul mai ieftin sa stau si zece minute cu foehnul pe un punct si inauntru sa nu fie cald deloc, culmea, materialul parea muult mai subtire decat cele de la brandurile mai scumpe.
E mai putin important volumul de aer pana la urma, diferentele nu sunt extraordinari de mari intre un kit si altul, conteaza insa foarte mult ce temperatura va avea aerul respectiv.
Daca ai cunostinte despre fizica moleculara, termodinamica, poti sa folosesti orice fel de admisie iti trece prin cap sau sa iti construiesti una singur.
asta cu kitul X este numai pentru masina Y e doar marketing. "Asta e speciala de EVO, de asta costa asa mult." sau "Asta a fost construita de producator dupa cea facuta pentru EVO, doar adaptata la motorul dvs."
O spun in cunostinta de cauza, dupa aproape 3 sapt de verificat tot felul de admisii, masurat diametre, lungimi, vazut trasee s.a.m.d. Singura diferenta pe care am vazut-o a fost cea legata de dimensiunile sectiunii de con in care sta elementul filtrant si dimensiunile elementului filtrant. Si care daca acestea sunt prea mari sau prea mici, trebuie sa compensezi din diametrul traseului, traseu in sine si lungimea lui.
Am vazut si verificat kituri de la diverse firme, nu stau sa dau nume. Si am avut surpriza sa pun un foehn pe viteza maxima pe mansonul din care e facut traseul (care chipurile este rezistent la caldura din compartimentul motor) si sa descopar ca era cam cald dupa 5 minute inauntru, in punctul respectiv, la un brand foarte bine cotat, la altele dupa vreo 7-8, iar la unul mai ieftin sa stau si zece minute cu foehnul pe un punct si inauntru sa nu fie cald deloc, culmea, materialul parea muult mai subtire decat cele de la brandurile mai scumpe.
E mai putin important volumul de aer pana la urma, diferentele nu sunt extraordinari de mari intre un kit si altul, conteaza insa foarte mult ce temperatura va avea aerul respectiv.
Daca ai cunostinte despre fizica moleculara, termodinamica, poti sa folosesti orice fel de admisie iti trece prin cap sau sa iti construiesti una singur.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori