LANCER 1.6 RACINGCODE

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Dum Sep 06, 2009 9:29 pm

Da.
Stiu pe cineva care a facut chestia asta la un lancer 2.0
Traseu cap coada facut. Toata treaba a costat sub 1000 lei.
Daca vrei si galerii atunci mai adaugi un pic de banet. (inca 100? probabil)

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Dum Sep 06, 2009 10:26 pm

si ce rezultate a obtinut cu modificareea asta? chiar e interesant

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Lun Sep 07, 2009 4:11 pm

pai era pe la 150 cai inainte de golirea evacuarii cred.
o sa vedem si cat are acum

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Lun Sep 07, 2009 4:48 pm

m-ai facut curios ... daca e in stare a mea sa sara cu evacuare completa , filtru sport si chip de 120 - 130 de caluti .... atunci ma gandesc serios sa o tin
Cine face treaba cu evacuarea ?
Mai trece te itp la noxe ? ( ca e bine de stiut )

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Lun Sep 07, 2009 6:33 pm

sa nu intelegem gresit. ala e lancer clasic 2.0 136-->150/155 deci 20 sau aproape 20 cai in plus
lancerul de 1.6 nu poate sa castige mai mult decat unul de 2.0 din aceleasi operatii.
asa ca 98+15/20=113/118 ceea ce nu este prea aproape de 130
Deci cred ca esti un pic prea optimist cu cei 130 doar din aceste operatiuni.
Cu itp-ul nu cred sa fie vreo problema. Mai ales daca l-ai trecut pe primul care este cel mai restrictiv.
Eu cu soft l-am trecut fara greturi

pt tobe
http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=84&hl=

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Mar Sep 08, 2009 12:15 pm

problema cu evacuarea ar fi la ITP modelul de 2.0 are dupa catalizator 3 tobe (inclusiv finala) si daca le scoti sigur numai treci inspectia pe bune. Doar sa pui evacuarea cu flanse si sa poti sa o inlocuiesti rapid inainte de ITP. Eu as incerca sa imi fac traseu la acelasi diametru cu cel original, dar cu o singura intermediara sport si cu o finala cu silencer pentru ca fac des Bucuresti-Constanta si m-ar termina la urechi pe autostrada

PS: andrei_rc cat mai costa acum o resoftare la racing code cu 2 masuratori pe dyno? ca sa stiu cati bani sa ma apuc sa strang

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Mar Sep 08, 2009 12:32 pm

QUOTE (metal_militia @ Sep 8 2009, 12:15 PM) problema cu evacuarea ar fi la ITP modelul de 2.0 are dupa catalizator 3 tobe (inclusiv finala) si daca le scoti sigur numai treci inspectia pe bune.


Legat de noxe iti pot spune o poveste. (O poti gasi si pe alte site-uri sau iti poate confirma proprietarul)

Un WRX STI a fost oprit de politie si Autoritatea Rutiera Romana.
Avea soft RacingCode, Nu mai avea catalizator si avea finala sport.
Nu a picat la testul de noxe.
Nu a picat testul de decibeli. (Nu au voie sa o tureze la maxim cand fac testul. Pot sa o duca doar pana in zona de schimbare a treptei.)
Asa ca i-au luat talonul pt geamuri fumurii neomologate.

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Mar Sep 08, 2009 7:00 pm

ok, imi povestesti mai pe larg vineri daca vii la intalnire

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Mar Sep 08, 2009 11:53 pm

In principiu vin

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori