LANCER 1.6 RACINGCODE
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
sa nu intelegem gresit. ala e lancer clasic 2.0 136-->150/155 deci 20 sau aproape 20 cai in plus
lancerul de 1.6 nu poate sa castige mai mult decat unul de 2.0 din aceleasi operatii.
asa ca 98+15/20=113/118 ceea ce nu este prea aproape de 130
Deci cred ca esti un pic prea optimist cu cei 130 doar din aceste operatiuni.
Cu itp-ul nu cred sa fie vreo problema. Mai ales daca l-ai trecut pe primul care este cel mai restrictiv.
Eu cu soft l-am trecut fara greturi
pt tobe
http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=84&hl=
lancerul de 1.6 nu poate sa castige mai mult decat unul de 2.0 din aceleasi operatii.
asa ca 98+15/20=113/118 ceea ce nu este prea aproape de 130
Deci cred ca esti un pic prea optimist cu cei 130 doar din aceste operatiuni.
Cu itp-ul nu cred sa fie vreo problema. Mai ales daca l-ai trecut pe primul care este cel mai restrictiv.
Eu cu soft l-am trecut fara greturi
pt tobe
http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=84&hl=
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
problema cu evacuarea ar fi la ITP modelul de 2.0 are dupa catalizator 3 tobe (inclusiv finala) si daca le scoti sigur numai treci inspectia pe bune. Doar sa pui evacuarea cu flanse si sa poti sa o inlocuiesti rapid inainte de ITP. Eu as incerca sa imi fac traseu la acelasi diametru cu cel original, dar cu o singura intermediara sport si cu o finala cu silencer pentru ca fac des Bucuresti-Constanta si m-ar termina la urechi pe autostrada
PS: andrei_rc cat mai costa acum o resoftare la racing code cu 2 masuratori pe dyno? ca sa stiu cati bani sa ma apuc sa strang
PS: andrei_rc cat mai costa acum o resoftare la racing code cu 2 masuratori pe dyno? ca sa stiu cati bani sa ma apuc sa strang
QUOTE (metal_militia @ Sep 8 2009, 12:15 PM) problema cu evacuarea ar fi la ITP modelul de 2.0 are dupa catalizator 3 tobe (inclusiv finala) si daca le scoti sigur numai treci inspectia pe bune.
Legat de noxe iti pot spune o poveste. (O poti gasi si pe alte site-uri sau iti poate confirma proprietarul)
Un WRX STI a fost oprit de politie si Autoritatea Rutiera Romana.
Avea soft RacingCode, Nu mai avea catalizator si avea finala sport.
Nu a picat la testul de noxe.
Nu a picat testul de decibeli. (Nu au voie sa o tureze la maxim cand fac testul. Pot sa o duca doar pana in zona de schimbare a treptei.)
Asa ca i-au luat talonul pt geamuri fumurii neomologate.
Legat de noxe iti pot spune o poveste. (O poti gasi si pe alte site-uri sau iti poate confirma proprietarul)
Un WRX STI a fost oprit de politie si Autoritatea Rutiera Romana.
Avea soft RacingCode, Nu mai avea catalizator si avea finala sport.
Nu a picat la testul de noxe.
Nu a picat testul de decibeli. (Nu au voie sa o tureze la maxim cand fac testul. Pot sa o duca doar pana in zona de schimbare a treptei.)
Asa ca i-au luat talonul pt geamuri fumurii neomologate.
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori