Axe Cu Came Lancer Clasic 2.0

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Lun Feb 15, 2010 4:02 pm

320E pentru modificarea axelor existente + 143E arcurile de supape . Mai multe detalii tehnice sunt pe site-ul de mai jos, dar nu prea ma pricep.
http://www.dbilas-dynamic.de/dbilas_eng/index.htm

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Feb 15, 2010 9:31 pm

recomand
ca sa dezvalui si eu un pic din proiectul meu de viitor (apropiat), imi voi schimba si eu axele si arcurile.
mai multe la timpul lor.

PS - nu se poate face aaceasta modificare fara resoftare, si trebuiesc luate in calcul si alte cheltuieli (set de garnituri - unde desfaci garnitura noua)

preturile mi se par ok. nici prea prea, nici foarte foarte

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Lun Feb 15, 2010 9:48 pm

Preturile sunt bune, dar nu zic si ce ofera de banii astia. Sau s-o putea deduce din cotele camelor, dar nu ma pricep. Si treaba asta cu axe rectificate nu am mai auzit-o...
Ei zic ca axele street merg plug&play, doar la cele race trebuie optimizat softul.
Ma gandeam sa le dau un mail sa ma scoata din ceata...
De ce garnitura e vorba? de chiuloasa? sau care trebuie schimbata

E cam scumpa afacerea asta: 460e minim piesele + 400e soft personalizat + serpi ca cica axele cer serpi optimizati pe noii timpi de evacuare...asta din ce am citit pe net si cat am tinut minte.

Oricum pentru 2.0 asta trebuie gasite diferentele si piesele aferenta de la galant AMG si te scoti de 170cp, dar la cat de rare sunt slabe sanse...

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Feb 15, 2010 10:20 pm

la 2.0 stiu ca exista kituri turbo daca vrei sa faci ceva rau.

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Lun Feb 15, 2010 10:41 pm

Asa e, exista, dar sunt scumpe si nu stiu cat de fiabile sunt, mai ales ca nu sunt facute de firme cu reputatie. Asa pot sa pun tot ce lipseste de pe 4g63T si sa fac motorul de evo, dar iarasi e scump. Asa de-un filtru de aer, de-un soft, niste axe, m-as baga...dar mai mult nu prea.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Feb 16, 2010 8:23 am

si vezi ca la axe e cu regrinding, adica tre sa le trimiti pe ale tale, le prelucreaza ei dupa care le trimit inapoi.
deci daca vrei inapoi, tre sa cumperi altele noi.
mai cauta eventual si la alti producatori.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Lun Feb 22, 2010 10:56 am

QUOTE (COObra @ Feb 15 2010, 09:31 PM) recomand
ca sa dezvalui si eu un pic din proiectul meu de viitor (apropiat), imi voi schimba si eu axele si arcurile.
mai multe la timpul lor.

PS - nu se poate face aaceasta modificare fara resoftare, si trebuiesc luate in calcul si alte cheltuieli (set de garnituri - unde desfaci garnitura noua)

preturile mi se par ok. nici prea prea, nici foarte foarte

Axe mai agresive + soft iti mai dau la aspirat 15 cai probabil. Investitia merita?

Kit turbo pe 4g63 e o investitie serioasa si presupune modificari majore:

http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=2070&st=40

Dupa cat am citit si m-am documentat de 3 ani incoace acest motor 2.0 - 4g63 nu se preteaza pentru modificari majore.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Feb 22, 2010 3:53 pm

decizia mea a fost ca merita.
banii platiti sunt putini dupa parerea mea, iar daca e cresterea de 15 cai sau mai multi/putini....ramane de vazut.
oricum e mai sanatoasa o resoftare cu interne schimbate, decat fara.

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Lun Feb 22, 2010 6:57 pm

QUOTE (COObra @ Feb 22 2010, 03:53 PM) decizia mea a fost ca merita.

Adica ai schimbat axele? Sau am inteles eu gresit?

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Feb 22, 2010 7:56 pm

inca nu
astept sa se faca un pic mai frumos afara...am eu un pitic pe creier care imi zice sa nu imi desfac motorul pe umezeala asta.
dar sunt cumparate. kit cu arcuri de supape cu tot. si cum vreau (de fapt cam trebuie sa nu ne rupem mainile pacolo) sa dau jos si chiuloasa, am luat si garnituri de vreo cateva sute de lei.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori