Axe Cu Came Lancer Clasic 2.0

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Lun Feb 22, 2010 8:02 pm

Ce marca si de unde le-ai luat? Asta daca se poate spune

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Lun Feb 22, 2010 8:39 pm

http://www.cranecams.com/?show=browsePa ... r=435-0010

Am mai gasit astea, dar nu stiu preturi.
Topicul asta e mai mult mercurialul axelor cu came facut de mine, ca pareri de la alti propietari de 2.0, in afara de LAV77, nu exista...

La modificari majore nu, dar se pot scoate 200whp pe aspirat. Doar ca trebuie multa documentare si multe piese care sunt greu de gasit sau trebuie facute custom. Daca o luam pe admisie, intake plenum bun, axe, galerii bune (nu se gasesc de cumparat), evacuare ca lumea si totul gestionat de un soft bun ...posibil si componente forjate la interior asa ca fita ca astea oricum tin.

Clar ca nu merita investitia, ca la ce am insirat eu aici...vinzi masina pui banii de piese si iti iei direct o masina cu 200cp. Discutia e mai mult ipotetica...

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Feb 23, 2010 10:11 am

vezi ca unde ai dat linkul e pentru fabricatie 1990 - 1999
dar probabil ca au si pt tine.
kitul cumparat de mine este facut de brabus. de unde le-am luat e mai putin important la fel si cat am dat pe ele...dar daca ar cumpara cineva ar da probabil cam 2000 ron pe kitul de axe si arcuri si vreo 500 roni pe garnituri.
resoftarea .....stiti preturile, iar la montaj, fiecare cat se pricepe sau unde o face. eu voi monta cu ajutorul unui prieten si nu voi plati nimic.
brabus zice ca motorul meu de 109 cai se duce in 125, dar am gasit proprietari care cu admisie si evacuare au ajuns in jurul a 140 cai.
e adevarat sau nu....ramane de vazut.

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Mar Feb 23, 2010 10:24 am

Da, asa da. E sigura treaba pentru ca e testata de brabus. Am uitat ca motoarele astea sunt si pe smart. Bafta la montat!

Alea de mai sus sunt pentru Eclipse-ul cu 4g63 N/A, dar tind sa cred ca e modelul vechi, pus invers (filtru de aer in stanga si distributia in dreapta)
E greu sa cauti piese pentru o masina care exista doar la noi si e facuta din diferite piese ale altor masini fabricate pe o plaja de 20 de ani si care nu a trezit interesul tunerilor.
Asa ca ma cumintesc pana strang bani de S2000

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Feb 23, 2010 11:33 am

eu personal zic ca ai plecat pe drumul bun si dupa cate stiu pentru lancerul de 2.0 se gasesc destule piese aftermarket pentru modificat motoare.
S2000 e niste vise, sa zic asa pentru mine, dar am mers ieri cu lancerul ralliart si nu cred ca am nevoie de mai mult. dar si ala deocamdata vise, ca nu am diferenta de bani de la colt la el.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Joi Feb 25, 2010 10:45 am

QUOTE (metal_militia @ Feb 22 2010, 08:39 PM) La modificari majore nu, dar se pot scoate 200whp pe aspirat.

Nici vorba! Intreaba orice tuner vrei tu de pe-aici: Jeff, Master, SKN...nici chiar Sebastian nu o sa-ti zica ca scoti 200 CP din axe schimbate, admisie, evacuare completa si apoi resoftat.
Dupa parerea mea axe agresive, kit de admisie cu filtrul dus cat mai departe de motor, evacuare completa de diametru potrivit si fara catalizatoare (si ai zis f bine mai sus - aceste lucruri nu se gsesc de cumparat) + resoftare la final te duce la maxim 160-170 CP - daca ai noroc.

Vorbesti de S2000 care intr-adevar are un motor de 2000 cu doua axe cu came cam ca 4g63 dar axele alea cu came sunt ceva de vis creatie honda: Variable Valve Timing and Lift Electronic Control - VTEC.
Aici vorbim de 2 seturi de came (unul normal si unul rapid - care se deschide in ture inalte) si, in plus, apare inclinarea supapelor de admisie in functie de turatie pentru a liniariza mult curba de cuplu, deci a introduce cuplu la ture joase si medii.

http://en.wikipedia.org/wiki/VTEC

Asa ceva niciodata nu vei gasi pt. 4g63.
S2000 este intr-adevar o masina de vis.
Daca te gandesti la ceva serios, varianta mai ieftina de cat S2000, iti recomand ce vreau si eu un nissan 200sx silvia S14 - S15 cu SR20DET. Eu daca termin cu leasing-ul imi doresc f mult sa am o masina de asta de zi cu zi fara nici o modificare - varianta cu bord lemn si interior piele.

Coobra pentru lancer-ul clasic 2.0 nu se gaseste nimc after-market. Nu am gasit nicaieri un kit de ambreiaj cum doream. Nu am gasit nicaieri discuri de frana cum doream...etc..etc..etc.
Iar daca vorbesti de cresterea puterii...greu... Daca iei o turbina after-market sau un kit turbo vei avea nevoie sa faci o gramada de alte modificari care te vor costa o gramada de alti bani.
Am pus mai sus link cu ce a facut colegul din Pitesti cu kit-ul turbo de evo. Dar e vorba de multi bani si nu merita.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Feb 25, 2010 11:36 am

arunc si io doua linkuri.
http://www.bestofjdm.com/JDM-ENGINE-4G6 ... bishi7.htm
http://www.okazii.ro/catalog/30164253/K ... 50-Cp.html
da daca imi mai ziceti ca nu se gasesc piese de tuning pentru lancerul clasic.....ma apuc sa urlu.
daca nici pentru ala nu se gasesc, nu se gaseste pentru nimic.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Joi Feb 25, 2010 11:49 am

Nu am spus ca nu se gasec performance parts am spus doar ca nu e suficient kit-ul ala:
QUOTE (LAV77 @ Feb 25 2010, 10:45 AM) Daca iei o turbina after-market sau un kit turbo vei avea nevoie sa faci o gramada de alte modificari care te vor costa o gramada de alti bani.
Am spus ca nu se gasesc elemente banale gen ambreiaj stage 1 sau ambreiaj mai dur sau discuri de frana Brembo...etc..etc.

De primul link nu stiu ce sa zic. Nu stiu daca, de exemplu, nu trebuie modificat in primul rand raportu de compresie al motorului pentru a monta asa ceva. Teoretic pretul e foarte bun. Depinde ce modificari mai trebuiesc aduse motorului si ct mai costa montajul si modificarile pe care le presupune.

La al doilea rand (link pe care parca si Marty l-a pus candva) cred ca glumesti:

Kit-uri Turbo Speeddemon Mitsubishi Eclipse Galant 4g63 - 450 Cp

4g63T - motor care are alte interne, alt raport de compresie decat motorul nostru...etc are 280 CP si daca mai investesti serios il duci la 450.

Intrebati orice tuner cu experienta din Romania. Eu poate vorbesc prostii. Eu spun doar ca am cautat ani de zile nu neaparat piese pentru modificarea motorului si cresterea puterii ci piese banale si n-am gasit.

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Joi Feb 25, 2010 12:04 pm

Am vrut sa-mi iau S13 inainte de Lancer, am fost, am vazut-o, dar era din '88 si am zis sa nu ma leg la cap daca nu ma doare.

Motorul pus de Coobra este 4g63-ul vechi, montat invers (evo 1,2,3 etc. sau eclipse si eagle talon) si nu stiu daca se potriveste. Ce ne trebuie noua e motorul de pe evo 8, adica fara mivec. Trebuie schimbat de pe el tot, in afara de partea unde scrie seria motorului ca sa nu fie probleme la RAR, adica pistoane, biele, galerie de evacuare cu turbina, axe si muuulte altele. E scumpa treaba, deci iese din discutie...
In concluzie eu imi dal masina in pace, imi fac treaba cu ea si cand oi avea bani ma bag ori la un mx-5 2.0 ori S2000.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Joi Feb 25, 2010 12:25 pm

Asa ceva nu te "coafeaza"?
Aici

sau

Aici

Din 98-99 piele, lemn, etc.

Scuze de offtopic!!!

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori