Arcuri Sport Vogtland - Pareri

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Mie Ian 06, 2010 6:57 pm

Am gasit o oferta buna la arcuri sport Vogtland - nemtesti, certificate TUV, numai de bine - si ma gandesc sa-mi iau un set pentru ca oricat de joasa e masina, niciodata nu e destul de joasa. Producatorul zice ca o coboara cu 35mm (1,4inch) si ca nu afecteaza amortizoarele si flansele, dar pe alte forumuri (evom si altele googalite) scriu unii ca orice coboara mai mult de 1 inch afecteaza amortizoarele pe termen lung. Ce parere aveti?

In plus am un amortizor facut pilaf de cand merg prin Bucuresti si deci trebuie sa schimb ambele amortizoare fata + flanse. Ma gandesc la amortizoare si flanse KYB (pt ca sunt japoneze ) si asezonate cu arcurile astea Vogtland.


Deeeci, sa o fac si pe asta sau sa stau mai bine in banca mea? Pex-ule ale tale cum se comporta? Cand iti vrei stopurile astea frumoase inapoi zi-mi, ca eu nu ti le-as mai da...

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Mie Ian 06, 2010 7:19 pm

lasa-le asa, poate se tin bine pe nemtesti si asa, dar pe japoneze nu sunt de treaba, am un prieten cu czt care a intrebat acelasi lucru si pe dincolo, nu e multumita lumea cu japan de vogtland.

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Mie Ian 06, 2010 9:23 pm

Asta a asa...nu am gasit pe nimeni cu masina japoneza sa puna Vogtland, dar pentru ca la ei, in lumea civilizata, se gasesc si chestii exotice ca tein, ohlins, hks, eibach etc. In plus chiar si in state BMW, Audi, Merc numai pe Vogtlang merg....
M-ai pus pe ganduri Danyutz cu czt-ul

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Ian 07, 2010 8:00 am

QUOTE chestii exotice ca tein, ohlins, hks, eibach, etc
nu-s de loc exotice, sunt uzuale cam toate din ce ai pus tu acolo.
eibach e dotare de origine la multe masini, printre care si evo.

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Joi Ian 07, 2010 10:12 am

tein face doar coilovers. Poti incerca H&R, Eibach, Spax sau Apex.

Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Joi Ian 07, 2010 11:50 am

Spax are Pexu, el zicea ca e destul de multumit, mai putin de pietrele de la rinichi
Pt lancerurile noastre mai sunt si Megan Racing, full coilovers reglabile, eu pe alea le ochiesc insa sa vedem cu finantele, sunt cam 1000 dolari setul.

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Joi Ian 07, 2010 1:03 pm

Ziceam ca sunt exotice la noi, in lumea a treia aici, in sua se gasesc pe toate drumurile si la preturi convenabile. Am gasit arcuri tein la aprox. $270 dar transportul mai e 3/4 din valoarea lor, de aia m-am orientat spre o marca europeana si mai sunt si 130 de euro, ceea ce mi se pare foarte bine.

Si spax-urile lui andrei.pex sunt doar pt 1.6 si 2.0 wagon si nu vreau sa le tin de bibelou daca nu se potrivesc.

Ma mai gandesc pana luni ce fac ca acum decand mi-a intrat in cap treaba cu arcurile vad masina din ce in ce mai inalta

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Sâm Ian 09, 2010 11:14 am

nu snt exotice de loc nici la noi.
eu am cumparat din magazin.
racing nick
cere si ti se va da....pe bani desigur

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori