Filtre De Aer Itg

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Joi Dec 17, 2009 11:50 pm

imi poti spune si mie site-ul de unde intentionezi sa cumperi?

vad ca nu se inghesuie lumea la filtre prea tare

Avatar utilizator
andrei.pex
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm

Mesaj de andrei.pex » Vin Dec 18, 2009 10:29 am

M`as baga si eu la o admisie completa cu filtru conic ....

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Vin Dec 18, 2009 12:38 pm

Pai deja o dam in altceva, hai ca o sa vb cu baiatul de la Htec Elite, pentru ITG, indiferent de model(panel sau conic). Poate scoatem de-o reducere, dar trebuie sa fim 10!

metal_militia - www.htecelite.co.uk

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Dum Dec 20, 2009 12:13 am

@Coobra:
astea sunt niste rezultate ale unor teste facute pe un evo 8:

Buschur: 378whp/361wtq (old style, no longer available)
Perrin: 376whp/345wtq
Amsoil: 374whp/344wtq
Vibrant: 371whp/351wtq (current style Buschur air filter)
K&N - FIPK: 369whp/355whp (comes with Typhoon intake kit)
Apexi: 367whp/357wtq
K&N - small: 367whp/346wtq (caused more knock than others)
no filter: 375whp/358wtq (not recommended to run filterless!
sursa

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Dec 21, 2009 10:48 am

multumesc de info.
trebuie totusi sa zic ca nu este ITG (sau e sub alt brand) pe acolo, de unde banuiesc ca vroiai sa imi arati ca k&n e naspa.
dar ca sa iti raspund tot cu citate de acolo:
The car's tune was properly setup and scaled for the old-style Buschur air filter
The Perrin is the same material as the HKS which has been known to perform well but filter terribly
Interesting how the K&N and Apexi have about 7-10 less hp than the perrin & Amsoil but around 10ft-lbs more tq than the Perrin and Amsoil

e un punct de plecare acest test, dar nu cred ca trebuie luat totul ad literam. totsi daca isi ia cineva pentru colt, as fi interesat sa comparam cu k%n-ul meu.

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Lun Dec 21, 2009 2:51 pm

Da normal ca toate filtrele au o raza de aplicatii subiectiva, unele dau randament pe o anumita masina si un anumit setup, alte filtre la alte masini. Nu zic ca K&N e prost, doar ca mi se pare ca sunt prea marketizate si prea scumpe pentru ce ofera. Dar deja o dam in Off topic pe niste chestii subiective si ne bat moderatorii

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Dec 21, 2009 3:26 pm

asta vroiam sa zic si eu....ne bat moderatorii si cred ca ar trebui splituit topicul in brup buy si unul cu discutii si pareri.

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Mie Feb 03, 2010 4:11 am

Danyutz, mai esti interesat de filtre ITG? Am gasit preturi foarte bune la distribuitorul oficial UK, merlin motorsport.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Feb 03, 2010 7:42 am

merlin asta nu era cu vrajitorii?

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Mie Feb 03, 2010 9:41 am

Am dat un ochi, lista pt Colt se opreste la 1.5 fara turbo.

Voiam un kit intreg k&n dar nu ma impresioneaza serparia, asa ca vreau un ITG si cred ca ii fac modul 666.

COObra, ce zici?

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori