Pagina 1 din 2

Scris: Lun Noi 05, 2007 8:37 pm
de geticul
Se poate pune turbina pe o masina care nu are? De exemplu pentru Colt; ma batea gandul ca dupa ce o iesi din garantie ma batea gandul s-o fac mai musculoasa.

Scris: Lun Noi 05, 2007 10:31 pm
de Andrei_RC
Teoretic se poate. Practic e un pic mai greu. Adica e mult mai usor sa ii cresti puterea de exemplu modificand evacuare, renuntzand la catalizator si cu un filtru sport decat sa te apuci sa ii pui turbo. dar de putut se poate doar ac tre sa schimbi garnitura de chiulasa ca sa ai un rap de compresie mai mic si sa cauti o turbina care sa se potriveasca...etc

Scris: Dum Ian 06, 2008 5:45 pm
de KidsJoyLounge
din cate am inteles eu de la cei de la Master Tuner... nu se prea poate pe 1.3 din motive de rentabilitate... trebuie schimbat mult prea mult ca motorul sa reziste. Optiunea ar fi un motor de 1.5 cu compresor mecanic. Nu stiu sa-ti spun pretul unei atari operatii, dar pentru admisie, evacuare schimbata + motor de 1.5 ajungi la 3.500 aprox E la Master T.
(sper sa nu fie catalogata ca reclama, dar este singura firma cu care am intrat in contact si mi-a spus c-ar fi posibil)
p.s: am uitat + chip, cresterea totala de putere ar ajunge la frumoasa suma de 180 cai. fara suspensie noua lasata si tzeapana ca piatra, nici sa nu-ti treaca prin minte.

Scris: Dum Ian 06, 2008 7:37 pm
de COObra
...........

Scris: Lun Ian 07, 2008 10:25 am
de Cristi
Din gura confirma oricine atat timp cat masina nu ii apartine...

Sigur ca suporta si turbo insa nimeni nu specifica si cat timp...
Cand se strica ceva...apare acel dar...

Le consider exagerari si exces de imaginatie specific meseriasilor romani...nu mai zic de tunerii romani care ar face orice din orice....

Scris: Mar Ian 08, 2008 12:58 am
de KidsJoyLounge
QUOTE (Cristi)Din gura confirma oricine atat timp cat masina nu ii apartine...

Sigur ca suporta si turbo insa nimeni nu specifica si cat timp...
Cand se strica ceva...apare acel dar...

Le consider exagerari si exces de imaginatie specific meseriasilor romani...nu mai zic de tunerii romani care ar face orice din orice....

corect, insa personal sunt genul de om care cand pune un ban pe masa, il pune integral fara discutie, in primele 2 minute ale conversatiei... dar pe langa si lista de mutilari ulterioare in cazul "omiterii" vreunui detaliu important. Echitatea e cel mai bun companion al unui targ intre 2 indivizi...
COObra, suspensia rigida si coborata e utila chiar si fara modificarile de la motor... celelalte, sunt vise frumoase, posibil realizabile... dar ce necesita desigur minim 2 luni in service... asa ca choose wisely.

Scris: Mar Ian 08, 2008 8:40 am
de COObra
...........

Scris: Mar Ian 08, 2008 9:44 am
de Cristi
stiu la cine te-ai referit...
teoria ca teoria...praftica ne omoara...
suna-l si intreaba-l de ce nu mai intra pe forum...

Scris: Joi Ian 10, 2008 9:22 pm
de SEBASTIAN
O astfel de interventie necesita cunostinte si bani plus disponibilitate.
Neexistand un kit gata de cumparat e greu de spus cat de repede se face si cat costa exact.
ezistenta si riscul de a distruge motorul daca se lucreaza stintific nu reprezinta o problema ar in general astfel de motoare admit cresteri substantiale dar nu fantastice.

Scris: Mar Apr 01, 2008 6:38 pm
de remos
cel mai bine ca sa ia un colt simplu cai ar fi shimbarea motorului si pus cel de la czt altfel ca sa se puna turbina pe motoru aspirat va costa undeva la 6000-7000 mii de euro ca sa se faca o treaba buna