Turbina pentru Colt

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
geticul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 26, 2007 11:04 pm

Mesaj de geticul » Lun Noi 05, 2007 8:37 pm

Se poate pune turbina pe o masina care nu are? De exemplu pentru Colt; ma batea gandul ca dupa ce o iesi din garantie ma batea gandul s-o fac mai musculoasa.

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Lun Noi 05, 2007 10:31 pm

Teoretic se poate. Practic e un pic mai greu. Adica e mult mai usor sa ii cresti puterea de exemplu modificand evacuare, renuntzand la catalizator si cu un filtru sport decat sa te apuci sa ii pui turbo. dar de putut se poate doar ac tre sa schimbi garnitura de chiulasa ca sa ai un rap de compresie mai mic si sa cauti o turbina care sa se potriveasca...etc

Avatar utilizator
KidsJoyLounge
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 10, 2007 8:19 am

Mesaj de KidsJoyLounge » Dum Ian 06, 2008 5:45 pm

din cate am inteles eu de la cei de la Master Tuner... nu se prea poate pe 1.3 din motive de rentabilitate... trebuie schimbat mult prea mult ca motorul sa reziste. Optiunea ar fi un motor de 1.5 cu compresor mecanic. Nu stiu sa-ti spun pretul unei atari operatii, dar pentru admisie, evacuare schimbata + motor de 1.5 ajungi la 3.500 aprox E la Master T.
(sper sa nu fie catalogata ca reclama, dar este singura firma cu care am intrat in contact si mi-a spus c-ar fi posibil)
p.s: am uitat + chip, cresterea totala de putere ar ajunge la frumoasa suma de 180 cai. fara suspensie noua lasata si tzeapana ca piatra, nici sa nu-ti treaca prin minte.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Dum Ian 06, 2008 7:37 pm

...........

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Ian 07, 2008 10:25 am

Din gura confirma oricine atat timp cat masina nu ii apartine...

Sigur ca suporta si turbo insa nimeni nu specifica si cat timp...
Cand se strica ceva...apare acel dar...

Le consider exagerari si exces de imaginatie specific meseriasilor romani...nu mai zic de tunerii romani care ar face orice din orice....

Avatar utilizator
KidsJoyLounge
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 10, 2007 8:19 am

Mesaj de KidsJoyLounge » Mar Ian 08, 2008 12:58 am

QUOTE (Cristi)Din gura confirma oricine atat timp cat masina nu ii apartine...

Sigur ca suporta si turbo insa nimeni nu specifica si cat timp...
Cand se strica ceva...apare acel dar...

Le consider exagerari si exces de imaginatie specific meseriasilor romani...nu mai zic de tunerii romani care ar face orice din orice....

corect, insa personal sunt genul de om care cand pune un ban pe masa, il pune integral fara discutie, in primele 2 minute ale conversatiei... dar pe langa si lista de mutilari ulterioare in cazul "omiterii" vreunui detaliu important. Echitatea e cel mai bun companion al unui targ intre 2 indivizi...
COObra, suspensia rigida si coborata e utila chiar si fara modificarile de la motor... celelalte, sunt vise frumoase, posibil realizabile... dar ce necesita desigur minim 2 luni in service... asa ca choose wisely.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Ian 08, 2008 8:40 am

...........

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Ian 08, 2008 9:44 am

stiu la cine te-ai referit...
teoria ca teoria...praftica ne omoara...
suna-l si intreaba-l de ce nu mai intra pe forum...

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Joi Ian 10, 2008 9:22 pm

O astfel de interventie necesita cunostinte si bani plus disponibilitate.
Neexistand un kit gata de cumparat e greu de spus cat de repede se face si cat costa exact.
ezistenta si riscul de a distruge motorul daca se lucreaza stintific nu reprezinta o problema ar in general astfel de motoare admit cresteri substantiale dar nu fantastice.

Avatar utilizator
remos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 31, 2008 8:03 pm

Mesaj de remos » Mar Apr 01, 2008 6:38 pm

cel mai bine ca sa ia un colt simplu cai ar fi shimbarea motorului si pus cel de la czt altfel ca sa se puna turbina pe motoru aspirat va costa undeva la 6000-7000 mii de euro ca sa se faca o treaba buna

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori