Evacuare
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
asa e...probabil ca un sistem cat-back intra, dar restul pana la motor trebuie comandat din alta parte (si nu prea se gaseste pentru 1.6 sau 2.0, ci doar pt 2.4)
si am si eu o intrebare tot despre evacuare la lancer clasic (si nu cred ca are rost sa deschid alt topic): daca montez o toba sport pe traseul stock al masinii sau daca fac traseu cusotm si renunt la cele 2 tobe intermediare in favoarea unei detente sport+finala e posibil sa pierd din back-pressure si implicit cativa cai? e vorba de 2.0 4g63
si am si eu o intrebare tot despre evacuare la lancer clasic (si nu cred ca are rost sa deschid alt topic): daca montez o toba sport pe traseul stock al masinii sau daca fac traseu cusotm si renunt la cele 2 tobe intermediare in favoarea unei detente sport+finala e posibil sa pierd din back-pressure si implicit cativa cai? e vorba de 2.0 4g63
Mihai - care este motivul pentru care doresti sa schimbi intreg sistemul de evacuare?
Daca doar pentru design sau sunet - schimba doar finala - nu necesita nici o modificare de soft.
Daca te gandesti la inbunatatirea performantelor, consider ca raportul pret - castig de putere in cazul unui benzinar aspirat e prea mic pentru a merita.
Daca doar pentru design sau sunet - schimba doar finala - nu necesita nici o modificare de soft.
Daca te gandesti la inbunatatirea performantelor, consider ca raportul pret - castig de putere in cazul unui benzinar aspirat e prea mic pentru a merita.
Daca nu merita tot chitul, as pune http://www.greddy.com/products/exhausts ... -titanium/ acela de la Nissanul GTR, este cineva care sa poate adapta la Lancerul meu, oare cat ar costa?
Presupun ca te referi la ceva asemanator. In primul rand, daca doresti evacuare dubla, va trebui sa schimbi bara spate cu una de Ralliart.
Apoi va trebui sa cauti un atelier care se ocupa de evacuari auto sa iti alegi tobele finale sau doar tipsurile iar baietii se vor ocupa de restul. Din pacate nu stiu ce atelier sa iti recomand in Cluj.
Apoi va trebui sa cauti un atelier care se ocupa de evacuari auto sa iti alegi tobele finale sau doar tipsurile iar baietii se vor ocupa de restul. Din pacate nu stiu ce atelier sa iti recomand in Cluj.
- dragosh_em
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 29, 2011 9:52 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 37 vizitatori