4g63 Aspirat

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Vin Aug 14, 2009 12:47 pm

QUOTE (mayer_maryus @ Aug 6 2009, 05:29 PM) -in cazul in care motorul are compresie mare se decompreseaza cu o garnitura de chiuluasa mai groasa am vazut caz in care garnitura era de 6 mm (asta era deja flansa dar ma rog)

Motoarele 4g63 turbo au raport de compresie 7.8 si aspiratele 9.0 (8.5 si 9.5 dupa alte site-uri). Crezi ca o garnitura de chiulasa mai groasa face treaba asta? Eu nu...

QUOTE (mani07 @ Aug 7 2009, 04:58 PM) pai si ce rezolvi?...daca pui doar turbina si ramai cu motorul stock nu te poti folosi la maxim de performante ptr ca te astepti in orice clipa sa-ti crape ceva ,ori mergi asa ca pisica si mai dai cate un zvac din cand in cand.....per total e o cheltuire inutila de bani si timp daca nu o faci cum trebuie...ca sa nu mai vorbim de sistemul de franare care trebuie upgradat si el...

Stai linisti. Nimeni in tara asta nu iti va monta un kit turbo pe 4g63 aspirat care sa fie fiabil si pentru mersul de zi cu zi.

Avatar utilizator
mani07
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iul 18, 2009 11:05 am

Mesaj de mani07 » Lun Aug 17, 2009 1:49 pm

mi se pare in neregula sa pui o garnitura mai mare la chiulasa ca sa'decompresezi ' motorul...pur si simplu nu faci decat sa maresti camera de ardere scazand eficienta amestecului aer -carburant....la unele motoare capul pistonului este concav (camera de ardere) ,explozia realizandu-se in aceasta portiune,tocmai ptr a mari eficienta arderii ca sa zic asa...s-a observat ca,concavitatea capului de piston imprima o miscare de turbionare a amestecului marind fiabilitatea si eficienta motorului..deci chestia cu garnitura e o nebuloasa...cat despre montare unei turbine la noi in tara ,probabil stii mai multe,dar poate explici concret ce ai vrut sa spuii cu asta,poate cunosti oameni care au investit in asa ceva si nu sunt multumiti de rezultate...

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Mie Aug 26, 2009 9:08 am

Cunosc foarte multi oameni care investesc si au investit in asa ceva (in cresteri de putere prin montare kit turbo sau upgrade la turbo) nu neaparat pe masini mitsubishi sau pe motoare 4g63. Nu are rost sa intram in polemici fara sens. Sunt atatea cazuri de pistoane topite sau alte interne distruse (pe CA18DET sau SR20DET de exemplu, unde vorbim doar de upgrade-uri la turbo)....etc.

Chiar in topicul asta se vorbea de lancer-ul 2.0 pe care Mastertuner lucra la montarea unui kit turbo...am inteles ca in prima faza a topit un piston si ca nici pana azi masina nu merge. Ar fi interesant sa ne spuna proprietarul acelei masini in ce stadiu e. Pe de alta parte pe nici un forum de nicaieri din lume nu am gasit vre-n proiect de genul asta descris si finalizat.

Ceea ce vroiam sa zic eu e ca si daca se va reusi acea masina va fi o masina pt utilizare in alte scopuri decat mersul de zi cu zi. Personal nu cred ca un astfel de proiect se va materializa vre-odata - aici ma refer la o masina de strada cu care se merge zi de zi.

Revin la ideea mai veche cu un motor de pe un eventual outlandet 2.0 turbo facut praf (si asta foarte greu de gasit).

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Mie Aug 26, 2009 10:38 am

LAV la afirmatia ta cu turbo pe 4g63 (care e destul de adevarata) as vrea sa fac un mic comentariu.
Normal ca daca pui vreo turbina de evo lesini pistoanele. Daca dai in motorul ala mai mult decat poate duce nu mai putem vorbi de fiabilitate.
Cred ca totusi se poate monta un turbo sau un compresor si sa fie fiabil in continuare. Dar un turbo mai mic. ceva den CZT.
Insa nu cred ca se va realiza asa ceva pentru ca nu este rentabil. Costurile ar fi mai mari decat daca ai pune un motor de evo tavalit. Si de la un evo ai un kit care este aproape "bolt on"

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Mie Aug 26, 2009 12:31 pm

Corect. Chiar daca s-ar gasi un meserias care sa faca lucrul asta profesional si garantat costurile ar fi mult prea mari pentru a merita distractia. Nu stiu ce sa zic de motorul de evo ...eu tot mai sper la un motor de outlander turbo

Avatar utilizator
MauS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 15, 2008 1:10 pm

Mesaj de MauS » Mie Aug 26, 2009 12:56 pm

Investitiile de facut sunt majore ca aceasta conversie de piese de pe un evo pe un 4g63 N/A sa fie fiabila. Desi blocul motor este foarte similar, materialele din care este facut sunt de o calitate mai slaba fata de blocul de Evo. Deci trebuie sa schimbi:vibrochen, biele, pistoane, rampa chiulasa, galerie evacuare, admisia, axe + multe altele insa blocul este limitat. De exemplu, Colt-ul de 1,5 are exact acelasi bloc cu CZT-ul, acolo o conversie ar fi mai usoara, insa nu este cazul pentru motorul de 2 litrii.

Avatar utilizator
mani07
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iul 18, 2009 11:05 am

Mesaj de mani07 » Mie Aug 26, 2009 1:27 pm

dupa care..planetare(datorita cresterii puterii ,cuplurile cinematice transmise la roti se schimba),tampoane motor ,frane ,jante,cauciucuri si ar mai fi ....asta daca vrei sa o faci klumea...asa ca mai bine vinzi si iti iei ceea ce doresti de la producator...

Avatar utilizator
MauS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 15, 2008 1:10 pm

Mesaj de MauS » Mie Aug 26, 2009 2:06 pm

foarte corect, putem adauga si o cutie de viteza, care e cam greu de gasit

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Mie Aug 26, 2009 2:21 pm

Maus tu esti sigur ca la 1,5 si 1,5 czt este acelasi bloc motor? Eu sunt 99% sigur ca ele sunt diferite.
La Czt galeriile de evacuare sunt in fata ca la evo iar la coltul normal sunt in spate.
Eu zic ca nu seamana deloc cele doua blocuri.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Mie Aug 26, 2009 3:04 pm

Are dreptate Andrei.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori