Resoftare Lancer 2.0

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mie Oct 29, 2008 9:33 pm

Era-n romana, conform unei expresii consacrate. In germana e "geschaft". Oricum, intelesul cuvintului este "afacere". Deci?

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Noi 03, 2008 10:04 am

...inca astept un raspuns...

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Lun Noi 03, 2008 3:06 pm

... si eu ...

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Mar Noi 04, 2008 12:43 am

Nu va grabiti.
Noi setam greddy e-manage insa dorim sa dezvoltam pentru acest motor o varianta de 200cp fara turbo sau compresor.
Acum se testeaza cateva variante si dupa ce functioneaza un nr mare de km in diverse regimuri pe masini diferite putem discuta.
Kitul in principiu are sa includa filtru de aer sau admisie, evacuare completa si soft.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Mar Noi 04, 2008 8:48 am

200 CP ar fi perfect. Apropo de asta la 4tuning days in 2007 era in hala un lancer argintiu care avea pe parbriz lipita o fisa de pe dyno la 200 CP si scria ce modificari are: admisie evacuare si soft. La momentul ala aveam unele indoieli ca masina aia cu motor de 2000 aspirat ar putea fi dusa la 200 CP. Era facut tot de voi?

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mar Noi 04, 2008 5:51 pm

Eu totusi ma multumesc si cu 170 cp cu admisie si evacuare stoc.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Mie Noi 05, 2008 12:02 am

QUOTE (LAV77)200 CP ar fi perfect. Apropo de asta la 4tuning days in 2007 era in hala un lancer argintiu care avea pe parbriz lipita o fisa de pe dyno la 200 CP si scria ce modificari are: admisie evacuare si soft. La momentul ala aveam unele indoieli ca masina aia cu motor de 2000 aspirat ar putea fi dusa la 200 CP. Era facut tot de voi?

Nu nu era facuta de noi. Noi am facut acel model la peste 170cp dar nu mai sus.

Avatar utilizator
Doc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 30, 2008 2:16 am

Mesaj de Doc » Mie Noi 05, 2008 6:45 pm

Lancerul ala era facut de mastertuner si pe langa cele scrise de tine mai avea si NOS din cate imi aduc aminte. Intre timp masina stiu ca are turbo instalat, posibil si atunci tot asta sa fi avut daca nu NOS.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Vin Noi 07, 2008 9:26 am

Ieri am mai facut un 2.0 din 2007. masina a raspuns f bine ma modificari si din estimarile noastre atinge cca 160cp.
Poate urca si mai sus daca i se scoate restrictorul de pe evacuare si se curata filtrul de aer KN, folosind o benzina de 100.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Vin Noi 07, 2008 11:56 am

Eu astept sa reusiti cei 200 CP din admisie evacuare si soft. O intrebare: evacuarea completa de care ziceai mai corespunde cu vre-o norma de poluare? Masina asta imi va ramane masina de zi cu zi si la final de leasing va trebui dusa la RAR.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori