Resoftare Lancer 2.0

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Lun Sep 03, 2007 8:16 am

Deci in cautarile mele pe forumuri si site-uri am gasit pe 4tuning o rubrica unde scria ca se fac resoftari la masini japoneze inclusiv Mitsubishi. Rubrica era pusa de Sebastian, poate ati auzit de el. E bine i-am dat un mesaj in care i-am spus ce masina am si mi-a raspuns ca ei fac resoftari chiar si la Lancer 2.0. El spune ca se castiga 15-30 CP si 30-40 Nm la cuplu.

Avatar utilizator
EVO9
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 27, 2007 4:14 pm

Mesaj de EVO9 » Lun Sep 03, 2007 12:56 pm

EVO=ul lui Radu_LKV are soft Racing code (Sebastian)
Iti recomand sa te duci la ei !!

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Sep 03, 2007 8:09 pm

2dore, de bani n-a zis nimic?

Avatar utilizator
BobbyC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 12, 2007 10:34 am

Mesaj de BobbyC » Lun Sep 03, 2007 10:05 pm

Cum ramane cu garantia masinii?
Daca nu se pierde m-as baga si eu...
Si la ce bani?

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mar Sep 04, 2007 8:39 am

Mi-a spus ca pretul e de 500 euro si ca nu s-ar vedea modificarea.

Avatar utilizator
EVO9
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 27, 2007 4:14 pm

Mesaj de EVO9 » Mie Sep 05, 2007 2:01 pm

Asa este SOFT-ul nu are cum sa ti-l vada la service !

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mie Sep 05, 2007 3:29 pm

Eu am o mare indoiala! 15 CP la un motor aspirat de 135 CP, e cit de cit OK (e un pic peste limita de 10% dar... hai sa zicem). 30 CP deja sunt basme!
Parerea mea!

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mie Sep 05, 2007 4:20 pm

Marty poate ai dreptate dar dupa cum a spus Sebastian este intre 15-30 %, de ce e diferenta asta nu stiu. Daca e sa luam motorul care are la cilindree de 2000 doar 136 CP, pe cand exista la Renault cilindree de 2000 si 200 CP fara turbo, poate chiar are de unde motorul sa scoata aia 30 CP. Nu stiu inca nu sunt hotarat dar poate o sa ajung la Soft Racing Code sa aflu mai multe detalii.

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Mie Sep 05, 2007 5:47 pm

La motoarele aspirate poti sa te agiti cat vrei, din chiptuning nu obtii mai mult de 10-12%. La motoarele turbo se pot obtine pana la 30-40% in plus, poate la ele se referea sebastian. Ca sa obtii mai mult la tine, trebuie sa recurgi si la alte modificari hard (si nu ma refer la un filtru si o toba sport).

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mie Sep 05, 2007 7:22 pm

Deci eu i-am spus lui Sebastian ce motor am si el la acesta s-a referit nu era o discutie generala de cat se obtine. A spus clar intre 15 si 30 CP, am gresit eu cand am spus 15-30 %. Sorry.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori