Resoftare Lancer 2.0

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Vin Noi 07, 2008 12:28 pm

160 de caluti doar din soft mi se par decenti. Asta daca nu necesita si alte modificari, gen admisie, evacuare, etc.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Mie Noi 12, 2008 10:23 pm

QUOTE (LAV77)Eu astept sa reusiti cei 200 CP din admisie evacuare si soft. O intrebare: evacuarea completa de care ziceai mai corespunde cu vre-o norma de poluare? Masina asta imi va ramane masina de zi cu zi si la final de leasing va trebui dusa la RAR.

Ai vreo propunere sau intrrebi doar asa?
O astfel de masina facuta la cca 200cp poate respecta toate normele legale de circulatie, cat despre leasing habar nu am cum suna contractul inchipuit de tine, sunt mai multe tipuri sau chiar o infinitate. fiind si absolvent al facultatii de Drept as putea sa emit o parere autorizata.

Acum ceva timp pe una din arterele foarte circulate ale Bucurestiului o masina modificata de noi un Subaru impreza WRX STI model 2006 a fost acostat de un echipaj de politie in zona Dorobanti.
Am fost rugat sa insoteasca echipajul pana in zona unde se afla un filtru cu Politie, RAR si Primaria Capitalei.
Politia verifica actele, RAR din pdv tehnic, noxe, accesorii, scurgeri de gaze..., cei de la primarie sunetul.

Masina a fost achizitionata cu gandul de a fi usor modificata in vederea cresterii performantelor dinamice.
Modificarilealese si executate la aceasta masina sunt foarte eficiente.
- admisie HKS
- evacuare completa HKS
- bov HKS
- soft RacingCode

Cu toate ca masina prezinta toate modificarile mai sus avand performante demne de invidiat aseara in urma unui control la comanda efectuat de Politie cu sprijinul RAR si reprezentatior Primariei Generale Bucuresti s-a constatat folosind aparate adecvate ca totul este in regula.
In priul rand nivelul de noxe chiar daca nu mai are catalizator a iesit foarte bine.
Normele de zgomot desi avea evacuare au fost respectate.
Desigur pana la urma s-a gasit un nod in papura pentru retinerea abuziva a talonului avea folie pe geamurile fata.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Joi Noi 13, 2008 1:16 pm

Nu intreb doar asa...
Eu vorbeam de leasing in sensul ca in momentul transferului de proprietate de la firma de leasing catre proprietarul final (firma mea) din cate stiu eu masina trebuie sa treaca pe la RAR.
Oricum lucrurile s-au schimbat. Daca luna viitoare imi iese un credit pe care il astept cam demult achit masina integral avans (dupa care nu ma mai intereseaza foarte mult RAR).
Chiar ma intereseaza destul de demult resotarea masinii. Am vorbit si cu Jeff anul trecut la WSTE....si cu tine anul asta la 4tuning ...dar nu eram multumit cu cei 10 % crestere de putere. Am vrut intre timp sa o las asa cum e si sa imi cumpar un nissan 200 sx (gasisem la 1000 E - bloc motor intact si difer. autoblocant) dar intre timp din motive financiare nu as mai fi avut cum sa il fac....asta ca o paranteza.
Pe lancer am schimbat deja admisia (o mai schimb odata daca trebuie)...vreau sa schimb si evacuarea (am doar o finala carbon - pusa exclusiv pt sunet) schimb si softul evident daca rezultatul e aproape de 200 CP si pretul e rezonabil. Oricum nu pe forum trebuiesc discutate lucrurile astea.

Rectific: era vorba de 4tuning days din 2007 - probabil ca nu iti mai amintesti

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori