Evo X - Softuri,piese, Pachete De Putere

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Mie Feb 25, 2009 10:20 am

Mitsubishi Lancer Evo X reprezinta varful de lance in gama sportivelor acestei marci.
Calitatile acestei masini nu cred ca mai sunt necunoscute cuiva, dar cum orice lucru pe lumea asta este perfectibil iar motoul nostru este : " COMMITTED TO EXCELLENCE ! ", nu ne puteam permite sa-l ocolim.
Dimpotriva fiind foarte specializati pe modelele Mitsubishi ii acordam o atentie speciala, fapt pentru care avem variante de resoftare si piese de performanta.

O simpla resoftare costa 600 euro masina putand fi urcata pana la o limita de max 360-370cp, insa noi recomandam un 340cp. Totul se face custom cu inalt profesionalism fiind singurii specialisti in aceste modele in Romania, avand un bun suport al partenerilor nostri din Japonia si America pentru aceste modele.

Noi oferim produse HKS si Supersprint pentru acest model.
Calitatea este cea a produselor originale iar preturile direct de importator.
Am sa atasez si cateva imagini ale produselor.

Folosind acea admisie si evacuarea din imagine in formula "by RacingCode" putem ridica puterea la peste 400CP.
Pretul pentru acest pachet fiind foarte decent.

evacuarea are mamulte parti componente si s poate comanda pe doua dimensiuni 70 si 76

in prima poza este varianta de downpipe cu catalizator iar urmatoarea fara.



traseul accesorile si toba finala

Cine doreste performanta si fiabilitate este asteptat si ii garantam preturi rezonabile.
Fişiere ataşate
30671.jpg
30671.jpg (3.01 KiB) Vizualizat de 6663 ori
30677.jpg
30677.jpg (3.02 KiB) Vizualizat de 6666 ori
30740.jpg
30740.jpg (2.49 KiB) Vizualizat de 6659 ori
30669.jpg
30669.jpg (3.5 KiB) Vizualizat de 6659 ori
wcat.jpg
wcat.jpg (3.81 KiB) Vizualizat de 6661 ori
cat.jpg
cat.jpg (3.56 KiB) Vizualizat de 6665 ori
hksintake1.jpg
hksintake1.jpg (47.59 KiB) Vizualizat de 6699 ori
evacuarex.jpg
evacuarex.jpg (20.66 KiB) Vizualizat de 6685 ori
evox1.jpg
evox1.jpg (81.94 KiB) Vizualizat de 6691 ori

[Extensia bmp a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]


Avatar utilizator
zimbet
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Iun 16, 2008 1:02 pm

Mesaj de zimbet » Joi Feb 26, 2009 8:48 am

ceva pt un lancer din 2008, benzina 2.0, 150cp... avetii???

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Joi Feb 26, 2009 10:27 pm

Da avem posibilitatea de a remapa.
0723691731

Avatar utilizator
CRYSS19
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 13, 2008 8:28 pm

Mesaj de CRYSS19 » Joi Feb 26, 2009 10:42 pm

evacuarea aceea se poate monta si pe un lancer 2008? si cam la ce pret ar ajunge?

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Joi Feb 26, 2009 10:50 pm

te rog verifica siteul Supersprint

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Sâm Mar 07, 2009 3:24 am

Optional pentru acest model de EVO 10 se poate oferi ALS si eventual LC corelat cu presiune in turbo la start.
Adica LC setata pentru o anumita turatie iar cand masina este pregatita pentru start si sta la acea turatie prestabilita si are 0,8 - 1,2 bari in admisie.

Daca un reporter al acestui site doreste sa vada cum se modifica un EVOLUTION ultimul model, deoarece este impropiu sa spui EVO 10, il rugam sa ne contacteze in cursul diminetii zilei de luni.
In jurul pranzului pentru cateva ore masina va rula in teste pe autostrada A2.
Softul nu este gata imediat se lucreaza mai mult la acest model pentru a obtine un randament corect si curat.
Repet, cine ar curiozitatea sa vada cate ceva din testari sa faca poze sa filmeze poate veni cu rezerva de a accepta sa apara public doar anumite imagini.
Pretul pentru aceasta modificare este de doar 600euro.

Va vom informa in continuare cu tot ceea ce credem ca este necesar si pe intelesul tuturor.

Astept pe cine doreste sa vada intreg procesul de resotare alacestui model in varianta standard.
Trebuie sa se trezeasca dimineata sa-si ia o camera foto/video si eventual o foaie si un creion.
Cred ca modul de lucru, eleganta, tehnolologia folosita si cunostintele sunt importante iar doar vazand cu ochii vostri puteti intelege despre ce vorbesc.
Nu e simplu se lucreaza ore bune se merge mult cu masina in teste, se trece alternativ prin toate regimurile de functionare se face estimare electronica de putere, multe logari, ajustari... sunteti invitati sa asistati.
Desigur nu se vor permite anumite imagini si fotografierea tabeleor de lucru.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Lun Mar 09, 2009 11:00 pm

Si maine se poate veni sa se asiste din exterior!

Avatar utilizator
Doc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 30, 2008 2:16 am

Mesaj de Doc » Mar Mar 10, 2009 8:43 am

Pe mine ma primesti?

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Mar Mar 10, 2009 8:58 am

Da, dar nu se sta langa calculator in rest se vede tot.
Este cumva o intrebare venita din partea D-lui David Power, de la ECUTEK, deoarece stiu ca s-a mai interesat de noi.
Adica cine suntem cu cine colaboram, cine este in spatele nostru si ce scule folosim.
Ne-a onorat aceasta curizitate, mai ales ca initial am vrut sa colaboram cu ei dupa care am ales alta solutie, proprie pentru care ne felicitam.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Mie Mar 11, 2009 7:59 am

Azi este ultima si va asteptam.
Cine are curiozitatea ...
Daca are cineva unul original neatins poate sa faca o diferenta, lafel si daca este tunat.
Masina e impanzita de senzori suplimentari si functioneaza excelent.
Castigul de putere si cuplu este consistent.
Va astept ca sa va convingeti.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori