Evo X - Softuri,piese, Pachete De Putere

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Mar Apr 07, 2009 8:52 pm

Cati cai ii da evacuarea? 60-70?


Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Mar Apr 07, 2009 9:40 pm

RacingCode lucreaza fiecare masina in parte urmarind buna functionare si desigur doleantele clientului.
In acest moment, inainte de a face modificarea pe un anumit exemplar nu ne putem exprima.
Cert este ca puterea poate fi ridicata, cat de mult ... ca sa functioneze sigur, ramane de vazut fiind multi factori care influenteaza asta.
Castigul este destul de ridicat tinand cont si de faptul ca axa de evacuare este variabila ca si pozitie in functionare.
Evacuare de serie este foarte restrictiva si are o presiune pe evacuare destul de mare, chiar se aude un zgomot de gaze de evacuare care ies sub presiune din esapament in accelerare.
Daca se monteaza si o admisie castigul si gestionarea sunt si mai frumoase.

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Joi Apr 09, 2009 2:51 pm

QUOTE (SEBASTIAN @ Apr 7 2009, 09:40 PM) Castigul este destul de ridicat tinand cont si de faptul ca axa de evacuare este variabila ca si pozitie in functionare.
Adica are distributie variabila si pe evacuare.

QUOTE (SEBASTIAN @ Apr 7 2009, 09:40 PM) Evacuare de serie este foarte restrictiva si are o presiune pe evacuare destul de mare, chiar se aude un zgomot de gaze de evacuare care ies sub presiune din esapament in accelerare.
Bine punctat Sebastian. Trebuie sa spunem cateva cuvinte despre sistemele de evacuare de fabrica ale automobilelor.

Intr-adevar evacuarea stock la modelul in cauza e foarte restrictiva, 2 cat-uri, diametru micut, etc. rezistenta opusa la evacuarea gazelor fiind destul de mare. Asadar in configuratie stock viteza de curgere a fluxului de gaze variaza foarte mult de la iesirea din turbo si pana la iesirea din toba finala, asta fiind si ideea, reducerea zgomotului si filtrarea buna, cu pretul pierderilor de performanta.

Ei bine, pierderile astea pot fi cat de cat reduse prin anularea catorva dintre elementele restrictive (ex. catalizatoare) evacuarea devenind astfel ceva mai eficienta, in special datorita unei variatii mai mici a vitezei de curgere pe traseul esapamentului.

Cu cresterea eficientei vine si o mica crestere a nivelului de zgomot, viteza gazelor fiind evident ceva mai mare la iesirea din toba finala se va face auzit si acel zgomot specific de gaze sub presiune ce sunt evacuate cu viteza mare.


Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Vin Apr 10, 2009 10:15 am

Fizica este aceeasi pentru toata lumea si legile ei inca sunt valide, da nu are sens sa facem o discutie plictisitoare cu formeule ale debitului Q=V/t iar V care depinde de temp, presiune, presiunea care det viteza de curdere care la randul ei poate fi turbionara sau laminara... temp si presiunea modifica densitatea care... forma esapamentului pt curgere, dimensiunea catului dar f important nr de celule si diametrul lor, distanta de asezare...
Poti face calcule si simulari incercand sa te apropii de optim insa e cert ca o evacuare libera mai ales la o masina turbo e mana cereasca.
Cert este ca atunci cand vorbesti de un motor VE este parametru care-l vizezi acesta in romana fiind denumit eficienta volumetrica si se lasa extrem de influentat de admisie, evacuare, temperaturi, pozitaia axei de tot pana la urma cu diferite procente si diferit pe fiecare zona de lucru in parte.

Eu am si o terie personala la care tin mult. Sustin faptul ca catalizatorul este o mare nenorocire!
Consider ca nici macar rol ecologic nu are reala este ceva care creeaza un lant profitabil.
RacingCode a setat masini fara cat care au fost oprite de RAR pe strada controlate impreuna cu comisie mixta de la Primarie si Politie rezultand in urma testelor de masurare noxe admisibile prin lege la acel model de autovehicul.

Referitor la catalizator am de spus cateva aspecte dar as prefera sa deschidem un topic separat disecam acolo firul in patru.

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Dum Apr 12, 2009 3:55 am

Ati preparat Dacii si Oltcituri de le-au oprit astia cu brigada mobila de la RAR?

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Dum Apr 12, 2009 8:39 am

Preparam orice este cu motor in principiu dar de RAR nu am avut parte decat la STI2006.
Dacia preparam, Oltcit nu am mai avut ocazia dar nu ne ferim de nimic.
Acum avem in dezvoltare un proiect pentru Loganul de cupa de 1,6L si 90cp.
Avem si un filmulet cu ea pe A1 dupa optimizare,iar ca modificari are esapament gaurit si roti schimbate, in rest de serie.
Nu are soft pentru crestere de putere, fiind doar optimizata fara crestere expresa de putere.
http://www.youtube.com/watch?v=HI88QPTHlAw
Uite si pentru Oltcitul mai nou Cielo un filmulet:
http://www.youtube.com/watch?v=7TdicD1M30c

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Lun Apr 13, 2009 10:03 am

ma da-l dracu, nu`mi vine sa cred, Logan @ 200km.h

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Lun Apr 13, 2009 10:25 am

Un cuvant, Racing Code. Sau 2, in fine.


Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Mar Apr 14, 2009 7:26 pm

http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=2123 este locul unde se poate discuta despre dacia logan, iar pt numele racingcode daca vreti deschideti un alt topic si va expun istoria, in cateva cuvinte.
Ma bucur ca s-a sesizat cineva de discutile dinafara subiectului si le-a mutat.

am sa caut poze daca gasesc cu acest evo x

mai sunt filmulete cu el dar poat mai pune Razvan ceva.
http://www.youtube.com/watch?v=jaYcJ1DB0g4
http://www.youtube.com/watch?v=mVfkwO_Udj8
Fişiere ataşate

[Extensia bmp a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]

engine.jpg
engine.jpg (51.89 KiB) Vizualizat de 6305 ori
sigla_car.jpg
sigla_car.jpg (69.85 KiB) Vizualizat de 6283 ori
sigla2.jpg
sigla2.jpg (95.76 KiB) Vizualizat de 6284 ori

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Joi Apr 16, 2009 12:57 am

Superbe evolutiile Evo X-ului, ca sa zic asa. Doar cu soft a batut Evo VIII, e mare lucru.

Sebastian nu stiu de ce nu ma apreciezi...


Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori