Evo X - Softuri,piese, Pachete De Putere

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Vin Apr 03, 2009 12:09 pm

Povestioare, povestioare, repet ca poate n-ai fost atent.

1. La cat e setata turatia de LC?

2. Evacuarea e 100% stock si completa?

3. Ai vazut tu lansare din turatia LC cu X stock la care sa dea nas?

4. Cum ai evaluat cantitatea de fum necesara puterii marite?

5. Nu stiu ce senzatii ai tu, dar eu am senzatia ca tare vorbesti fara acoperire.

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Vin Apr 03, 2009 12:29 pm

O intrebare mai mult sau mai putin off-topic:
O masina cu evacuare de serie poate sa scoata flacari pe toba?

Avatar utilizator
RAZ
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 06, 2009 12:20 pm

Mesaj de RAZ » Vin Apr 03, 2009 5:23 pm

QUOTE (fastcarjunkie @ Apr 3 2009, 11:28 AM) Hai mai Sebastian, nu serios, chiar asa da in nas masina standard? Nu pot sa cred, pe Iutub ziceau ca-i ok, tu unde te-ai uitat de ai dedus treaba asta? La cat ati setat turatia pt. LC?

Sigur e 100% stock si completa evacuarea? Scoate cam mult fum, nu gasesti?






Evacuarea este 100% de serie..... A ta ( daca este cea albastra) scoate aproape la fel de mult fum si cu siguranta nu trage la fel

Tot vad ca esti suspicios, te astept cand vrei sa vezi cum se misca si vei vedea si modificarile aduse.
Turatia pt LC este exact acolo unde trebuie . Banuiesc ca trebuie sa sti cum" da in nas" un EVO X sau chiar si IX ( mai jos nu stiu ca nu am avut) fara modificari.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Vin Apr 03, 2009 9:04 pm

Racing Code executa setari custom.
O parte a setarilor inclusiv LC se seteaza in functie de multi factori cum ar fi:
- aderenta
- temperatura
- anvelope
- incarcatura
- ...
- cat si in functie de preferintele propietarului.
Existand cazuri in care este necesara simularea diferitelor temperaturi exterioare + presiune atmosferica si altele. Spre exemplu au existat cazuri in care pt a simula acest lucru am acoprit 1/2 din intercooler pentru setarea mediana.

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Sâm Apr 04, 2009 1:36 am

N-am avut pretentia nici o clipa sa-mi dai cifre de la masina x sau y (care n-ar fi in mod normal nici o problema dar...), ci niste date generale pe care ar trebui sa le poti sintetiza in urma vastei voastre experiente, pentru a veni in ajutorul celor ce sunt interesati de genul asta de produse. Nah, tu ii inviti la sediu ca vad ei ce iese. Eu inca astept niste raspunsuri documentate...,

Am mai zis, macar in motorsportul asta pentru amatori cuvantul de ordine ar trebui sa fie pasiunea si nu marketingul cu orice pret pe care se pare ca-l practici.

Editat de chacha: sa lasam jignirile inafara topicului sau la versus. Controlati-va limbajul.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Sâm Apr 04, 2009 5:10 am

Cred ca ar fi relevant sa ne cunoastem mai bine, sa vedem cine se ascund, sau nu se ascund in spatele userilor si a posturilor acestora.

Editat de chacha: sa lasam jignirile inafara topicului sau la versus. Controlati-va limbajul.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Lun Apr 06, 2009 12:23 am

QUOTE (VooN @ Apr 3 2009, 12:29 PM) O intrebare mai mult sau mai putin off-topic:
O masina cu evacuare de serie poate sa scoata flacari pe toba?

Banuiesc ca vorbesti de un motor aspirat. Nici o sansa . Daca totusi scoate te poti gandi ca injectia masini nu mai este ca in prima zi si in loc de catalizator probabil ai teava goala si fagurii ti-au sarit demult afara

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Lun Apr 06, 2009 10:32 am

Nu inteleg intrebarea si nu cred ca aici este locul pentru a discuta pe teme tehnice diverse.
Hai sa deschidem un alt topic special pentru asa ceva. Flacari insemna la schimbare sau pe toata treapta in acceleratie continua? Hai sa mutam discutia si vorbim de toate sau cate om sti si vrem sa spunem.

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Lun Apr 06, 2009 10:32 am

Am exagerat putin, imi cer scuze, voi fi mult mai atent pe viitor. Vreau doar sa mai adaug ca raspunsurile la anumite intrebari le aveam deja dar pesemne ca nu eram sigur de ele.

@Lav77 nu, este vorba cu o masina cu motor 2.0 turbo si evacuare stock, destul de noua.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Mar Apr 07, 2009 7:53 pm

Razvan intentioneaza sa schimbe evacuarea cu alta completa de tuning.
Sa vedem la care model se va hotara si in functie de ea are sa primeasca o noua setare de performanta, cu flacari la start, la schimbari si in reprize.
Chiar si acum beneficiaza de un usor ALS care poate fi amplificat.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori