Chiptuning by Flashtuning SRL

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
mitsubishi2008
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 22, 2008 4:11 pm

Mesaj de mitsubishi2008 » Mar Oct 19, 2010 1:45 pm

Salut,

Mitsubishi Lancer Clasic 2007 1,6 72 KW.
Motor 4g18 (parca asta e pe 1,6).

Multumesc

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Mar Oct 19, 2010 4:10 pm

Salut, ti-am dat mesaj.

Avatar utilizator
diadi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 1:21 pm

Mesaj de diadi » Lun Noi 08, 2010 11:10 am

Salut,
revin cu rugamintea pentru GWM Hover cu motor Mitsubishi 2,4l , 126CP - 4G64..
pun si o poza daca e de ajutor - ecu Delphi.
ma intereseaza daca se poate face, unde, care este "castigul" si in ce pret.
Multumesc!
Fişiere ataşate
SerieECU.jpg
SerieECU.jpg (381.71 KiB) Vizualizat de 6924 ori

Avatar utilizator
Rhadhoo27
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 11, 2011 6:54 pm

Mesaj de Rhadhoo27 » Sâm Feb 12, 2011 10:51 pm

Salut. M-ar interesa si pe mine un chip tunning pentru un Lancer 2.0 DiD din 2008. Are 140 de cai acum.

Am cateva intrebari:

La ce putere va ajunge?

Sunt riscuri in toata treaba asta? (Consum mai mare, probleme ulterioare la motor etc)

Cat costa operatiunea?


Multumesc.

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Mar Feb 15, 2011 11:20 pm

Salut Radu,

Detalii legate de rezultate gasesti aici: http://www.flashtuning.ro/chiptuning~mitsubishi.htm

Riscuri exista numai daca ai vreo problema la masina. Daca totul e in regula, nu are ce rau sa se intample; sa ai reviziile facute la timp, sa folosesti consumabile de calitate si totul e ok. Consum mai mare vei avea doar cand vei exploata surplusul de putere, la mers cuminte consumul poate sa si scada.

Pretul fiind unul special pentru membrii forumului, ti-l trimit pe privat.

Avatar utilizator
Rhadhoo27
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 11, 2011 6:54 pm

Mesaj de Rhadhoo27 » Mie Feb 16, 2011 12:11 am

Am inteles. Am primit si PM de la tine, merci frumos. Cand ai drum prin Bucuresti, anunta-ne

Avatar utilizator
Adriancar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 3:38 pm

Mesaj de Adriancar » Mie Feb 16, 2011 7:20 am

Si utilizand acel surplus de putere nu se micsoreaza durata de viata a turbinei , elementelor sistemului de transmisie (ambreiaj) si/sau a celui de frana ?

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Mie Feb 16, 2011 10:54 am

Cel putin nu sesizabil. Pot da exemplu concret, fosta mea Skoda Octavia, cu injectoare marite si resoftata cu 5 ani si 200000km in urma, nu a necesitat nici o reparatie serioasa (i-a fost schimbat un ventilator si parbrizul pe Casco ).
Repet, conteaza mult si intretinerea masinii, stilul de condus (NU batraneste, subturat). La acest nivel de crestere a puterii inca nu e necesar upgrade la sistemul de franare sau ambreiaj.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Vin Feb 18, 2011 8:13 pm

deci, in concluzie pe cand un drum in Bucuresti?

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Sâm Feb 19, 2011 3:21 pm

Incert, dar promit sa anunt din timp.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori