Kit Tturbo 4G63

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Vin Noi 14, 2008 11:31 am


Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Vin Noi 14, 2008 11:39 am

Si ce vrei sa faci cu el?
Sa faci burnout la fiecare plecare de pe loc?

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Vin Noi 14, 2008 8:30 pm

Poti sa il cumperi si facem ceva cu el.
mai trebuiesc niste piese care nu ridica enorm costul, plus adaptarea pe Lancer.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Mie Noi 19, 2008 2:45 pm

QUOTE (Andrei_RC)Si ce vrei sa faci cu el?
Sa faci burnout la fiecare plecare de pe loc?

De ce sa faci burn la fiecare plecare de pe loc? Si eclipse-ul din generatia a doua are tot motor 4g63 cu turbo si are si tractiune fata si nu face burn out cand pleaca de pe loc. Iar cei 450 CP de care se vorbeste in anunt sunt teoretici.

Marty eu m-am gandit de mai demult la motor 4563t de pe un eclipse mai vechi. Mie kit-ul asta mi se pare ingrozitor de ieftin :shock:

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Mar Noi 25, 2008 10:43 pm

Pe bune de ce nu vreti sa va faceti masina cu un kit de genul asta.
Electronica se face, nu va faceti griji si iese ceva f frumos.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mie Noi 26, 2008 5:40 pm

Pe bune, cind va fi sa-mi schimb masina, chiar vreau sa mai am ce vinde. Inca nu-mi permit sa-mi cumpar o masina pe care s-o fac de boala copiilor si s-o tin exclusiv ca sa ma simt bine cind dau clantza la fraieri. Hai, o mapa smechera care sa-mi duca motoru' la 160-170 de cai, mai merge, da' sa ma apuc s-o turbez... nts.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Joi Noi 27, 2008 7:17 am

Nu se pune problema de distrus motorul. Nu se lucreaza dupa ureche ci stintific.
A remapa nu e o problema.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Joi Noi 27, 2008 7:27 pm

Seby, nu e vorba ca nu se pune stiintific sau stiintifico-fantastic, e vorba ca si asa e un motor care nu se adreseaza oricui (deh, nu-i TDI de la VW) si daca-l mai si turbez aftermarket n-o mai cumpara nici dracu' ca zice c-am alergat-o la curse.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Joi Noi 27, 2008 8:33 pm

100% adevarat, mori cu ea si nu primesti banii desi ar fi o sansa pentru ca fiecare masina isi are clientul.
Orice bagi intr-o masina nu este o investitie ci o cheltuiala de la bun inceput asa ca rationamentele economice in astfel de cazuri primeaza.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori