Lancer 2.0 atmo cu Unichip si Nitrous Express

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Mie Noi 19, 2008 6:19 pm

Si eu am auzit mai mult de bine despre ei decat rau. Parca am vazut si eu postul asta pe undeva. Pe 4tuning parca. Sa ne spuna mastertuner despre ce e vb cu individul respectiv.

Avatar utilizator
bogdan_lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 10, 2008 3:33 pm

Mesaj de bogdan_lancer » Sâm Noi 22, 2008 7:45 pm

pana una alta va spun eu ce e cu ei...Bogdan cu lancer de mai sus nu nitro...

daca nici eu nu-i cunosc atunci nu-i cunoaste nimeni, spun asta pt ca ii stiu de cand s-au infiintat...toate modif care le am la masina sunt facute de ei si nu regret nimik...nici k am topit un piston (pt k mi-au spus k e prea mult pt motor stock, dar am mers pe barba mea...si am mers un an cu 230 cai de la 133 stock cu unichip) nici k nu mai merg cu masina de 2 ani aproape...bine nu e numai vina lor... sunt baieti f buni si foarte priceputi...si nu cred ca nici un tunner nu ar sta de vineri de la 9 dimineata pana sambata la 8 sa-mi faca mie masina k sa pot participa la un evenimint auto care avea loc sambata la 9'30...

cei drept, stau foarte prost cu timpu... dar asta nu inseamna ca k sunt slab pregatiti profesional...credeti-ma k din garajul ala au iesit masini crima rau de tot...vb pe parte de performate..motor...k ei deocamdata nu fac exterioare, interioare, muzici si alte deastea...

acum in legatura cu dyno si cat de corec este acest aparat de masura de la MT...

eu am fost primu client din tara de lancer 2.0 clasic...
la 2 luni dupa ce am cumparat masina m-am oprit cu ea la Master Tuner... pe vremea cand aveau garajul pe bdul.Timisoara...
masina absolut stock a scos de 6 ori pe dino 122 de cai... dupa care am pus unichip si a facut 133 de cai pe aspirat....si am plecat acasa k stateam la Pitesti...m-am intors peste o luna si tot 133 de cai a a scos, apoi am montat nx stage 1 sau cum vreti voi sa-i spuneti...masina facea 179-183 in tunctie de temperatura si presiunea buteliei,(asta e alta poveste)...
dupa care a mai trecut un timp si am trecut la pasul urmator cu nx, adika nitor-ul a fost comandat de unichip...si am ajuns la 201 cai... si bateam f multe masini in configuratia asta...apoi inainte de un "1 mai organizat la venus" am venit la garj si l-am rugat pe Florin sa-i dea cat poate chiar daca se strika (motorul era stock)...si el i-a dat...nu chiar cat poate dar oricum intre 230-240 tot asa cu temperatura si presiunea buteliei...v-am mai spus cum sta traba...

apoi masina a mers un an in configuratia de 230 cai timp in care am facut multe victime in Pitesti si Bucuresti va spun numai asa cateva...ovtavia 2 rs benzina cipuita, a4 2.0 tfsi quatrro cipuit, ursuleti de 2,5 aspirati mancam pe paine, alfa romeo, bmw-uri din astea dupa 2002 incoace rupeam...320i si d,330xd,525d, 525i,530i...si una dintre cele mai tzapene cu care m-am dat si l-am batut de 3 ori la rand a fost un s6 berlina nu brec din 99 cu motor de 4,2 benzina aspirat, quatrro, manual, si zicea ca are undeva la 380 de cai...eu nu l-am crezut niciodata dar ma rog...l-am batut la juma de masina...de 3 ori...

asa ca daca u te duci ma Master Tuner sa-ti cresti puterea motorului, te intereseaza foarte mult cati cai ai exact sau diferanta dintre ce ai avut la inceput si cat ai la final???
adika dupa mine important e sa sti ca ai luat 30 de cai si sa te convingi vazand cu ochii tai...adika eu asa am fost...cu ce m-a interesat ca masina mea din fabrica scotea 122...m-a interesat ca pe dynoul ala pe care scotea 122 a scos la final 230..nu...poate inrelitate or fi fost mai multi sau mai putin de 230 dar stiu sigur ca am avut o crestere de putere de 100 de cai..punct si de la capat..

eu nu inteleg oameniii astia care pierd timpu pe forumuri aviz cristy...dute frate la garaj cu masina si vezi u ce se intampla...ca din texte nu intelegi u mare lucru...

eu sunt client MT si credema k am si salopeta acolo...asta pentru ca am vret sa inteleg exact ce si cum se intampla...si din dorinta de a face cel mai tare lancer 2.0 din tara si din pasiunea pentru masina mea, am petrecut enorm de mult timp la garaj, si am invatat foarte multe lucruri despre masini motoare si asta ma ajuta f mult sa inteleg cum si de ce se intampla unele lucruriri cu masina mea...

nu stiu daca ma intelege cineva...dar vreau sa spun k nu totul depinde de tunner...ci si de tine si de cati bani ai si ce vrei sa faci cu ei la masina...

eu de cand ii cunosc adika de peste 3 ani, nu am vazut o masina strikata din vina lor...cand fac ceva, fac asa mai cu simtu raspunderii...

acuma na, ce sa zic....tunnerii vii alegeti singuri...la mine nu s-a bagat nimeni sa-mi faca ce mi-au facut ei si de aceea am ramas si voi vamane incontinuare cu ei...si cu bune si cu rele...(dar mai mult cu bune)....

Bogdan
Lancer...

Avatar utilizator
Doc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 30, 2008 2:16 am

Mesaj de Doc » Vin Noi 28, 2008 9:26 pm

Bravo bogdan, apreciez sinceritatea si efortul tau. Intotdeauna masinile preparate pentru curse nu vor tine o vesnicie si daca se strica ceva nu trebuie sa dam vina pe tuner/ Clientul este cel care alege modul si varianta de tuning pentru masina lui. Ar fi mai multe de spus aici dar n-as vrea sa poluez inutil un topic de prezentare al unei masini.

Bogdan bagfta in continuare si sper sa revedem masina pe strada cat mai curand.

Cu respect,
Doc

Avatar utilizator
bogdan_lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 10, 2008 3:33 pm

Mesaj de bogdan_lancer » Dum Noi 30, 2008 1:31 am

merci mult DOC...am scoso deja in probe...acum merg turbo...pot sa spun si eu in sfarsit k am singuru Lancer 2.0 clasic din tara turbo...astept sa vad cum se comporta, sa-mi spuna ce o doare, si sa vad cum o ingrijesc...vreau sa bat un evo x stock la linie...asta e tinta mea....momentan...)...

doc...am vz k esti mai baiat asa...adika bine toti sunteti dar u ai inteles mai repede si mai usor treaba...poate facem o cafea ceva vreodata....

oricum....

bafta multa la toti...

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Dum Noi 30, 2008 4:25 pm

Mare ambitia, vrei sa reusesti ceva similar cu ceea ce reuseam eu cu Cielo in zilele lui de glorie cand aveam in paralel un STI stoc.
Fiabilitatea acelei masini a fost legendara fiind prezenta cursa de cursa fara sa fie nevoie de reparatii cativa ani de zile.
Am sa incerc sa atasez si un filmulet in care exersam o cursa cu cea mai rapida masina de la acea ora. Din pacate vad ca nu pot sa fac asta deoarece nu se ataseaza.
Am sa pun totusi un linc unde puteti vedea si citi ceva despre ea, dar e bine sa va logati.
http://www.legalracing.ro/forum/viewtop ... highlight=

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Dec 01, 2008 7:19 pm

Daca e vorba de cielo... nu ma pot abtine sa nu ridic in slavi acel model pentru fiabilitatea sa, mult peste modele ale unor marci mult prea mult laudate.
Am avut un cielo de firma pe mana, exploatat pe firma... nu prea isi amintea nimeni ca trebuie sa i se schimbe uleiul, intretinere minimala... in 3-4 ani de zile, si aproape 300.000 km masina aia nu a cerut mai nimic.
O lasa unu' o lua altu'.
Tico la fel...
Modele cu adevarat fiabile!
Nici nu vreau sa le compar din punctul asta de vedere cu unele modele "japan" din zilele noastre ca ... nu am ce.

bogdan_lancer
Multumesc pentru sfatul pe care mi l-ai dat in pledoaria ta de client MT, insa desi mi-ar place sa-mi petrec o parte din timpul liber intr-un garaj, printre masini, acest lucru nu este posibil din mai multe motive... si pana la urma nu sunt in relatii de nici un fel cu vr-un tuner astfel incat sa-mi permita sa-mi bag eu nasu' prin garaju' lui.
Nu stiu ca vr-un tuner sa organizeze cursuri de initiere in tehnica auto, notiuni de tuning, teorie, laboratoare, examene, diploma !
Desi ar fi o idee...contra cost eventual. :wink:
Eu chiar m-as inscrie la asa ceva.
scolile de pilotaj tuneaza soferii, noi iti tunam masina.

Eu nu pun la indoiala capacitatea MT, m-am interesat la un moment dat daca au ceva concret pentru masina mea...deocamdata se lucreaza...si in rest multa sanatate.
Vis-a-vis de standurile dyno...imi mentin parerea de mai sus...
Atat si nimic mai mult!

Tot ce stiu eu despre tuning e urmatoare formula matematica :
filtru 10CP + evacuare 20CP + soft 50CP = 1023422433453 CP

Bafta!

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mar Dec 02, 2008 8:33 pm

Cristi, Sebastian vorbeste despre un Cielo cu motor de Vectra 2.0i 16v 150 CP stoc. Ce i-a facut, ce i-a schimbat, ce i-a adaugat, ajunsese la niste banuiti 250 cp.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Dec 02, 2008 11:06 pm

QUOTE (Marty)Cristi, Sebastian vorbeste despre un Cielo cu motor de Vectra 2.0i 16v 150 CP stoc. Ce i-a facut, ce i-a schimbat, ce i-a adaugat, ajunsese la niste banuiti 250 cp.


Aaaa vectra ?
ok!

Si ce daca!
Ce am spus ramane valabil!
Jur!

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Mie Dec 03, 2008 10:08 am

QUOTE (bogdan_lancer)merci mult DOC...am scoso deja in probe...acum merg turbo...pot sa spun si eu in sfarsit k am singuru Lancer 2.0 clasic din tara turbo...astept sa vad cum se comporta, sa-mi spuna ce o doare, si sa vad cum o ingrijesc...vreau sa bat un evo x stock la linie...asta e tinta mea....momentan...)...

doc...am vz k esti mai baiat asa...adika bine toti sunteti dar u ai inteles mai repede si mai usor treaba...poate facem o cafea ceva vreodata....

oricum....

bafta multa la toti...

Ai schimbat ceva din interne? Ce jante si ce anvelope ai pe fata?

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Sâm Dec 06, 2008 6:58 am

QUOTE (LAV77 @ Dec 3 2008, 11:08 AM) Ai schimbat ceva din interne? Ce jante si ce anvelope ai pe fata?

Da era vorba de un cielo cu motor de 2000, 16v, cod c20xe, varianta de baza de 150cp care a fost adusa la ce a produs fabricanulla 165cp, dupa care pastrand internele ammodificat in limite rezonabile totul.
Astfel am ajuns sa am cca 1000km cu cca 240cp, dar fara a inlocuii axa cu came.
Am modificat si cutia de viteze facand in asa fel incat pe 1000m cu start de pe loc sa ma apropii de zona de capat a treptei finale.
Masina facea 0...100km/h sub 6 secunde iar vit max era dependenta de raportul final intre 235-265km/h.
0...400m scotea in jur de 13,5 -14s, cronometrat oficial cred ca afost 13,6s.
Motorul era aspirat.
Acum masina are alta configuratie care include un set motor tare si turbo de STI.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori