Noul Lancer este echipat cu noul motor de VW 2.0 tdi cel care e declarat de VW cu 170 cp. Asta e si motivul pentru care Lancer-ul scoate pe dyno 160-165 cp stock, eu masurand 3 pana acum. Motorul asta se deosebeste de cel de 140 cp prin faptul ca are o alta galerie de evacuare si o alta turbina, care vine instalata mult mai sus decat cealalta si e cu acuator electronic fata de vacuumatic la vechiul motor. Probabil dealul dintre VW si Mitsubishi a fost sa il declare de 140 cp ca sa nu apara concurenta pe piata. Tot din filmul asta de ex. e motorul contemporan 1.9 TDI de 105 cp de pe Golf 5 sau Skoda Octavia 2 care de fapt de derivat direct din cel maivechi de 130 cp si care de fapt pe dyno da 115-120 cp si cu Unichip poate ajunge si la 160 cp. Asta a fost un trick de-al lui VW ca sa se vanda si noul lor motor de pe atunci de 140 cp, caci altfel diferenta de 1 000 E pentru 20 cp nu s-ar fi justificat...
Cu Unichip in fara sa impingem motorul la maxim am scos 187 cp in loc de stock 162 si 458 Nm in loc de stock 354. Cu cei 100 Nm in plus se face ca la 2 500 rpm, adica acolo unde orice sofer de diesel sta 80% din timp +/- 500 rpm avem o crestere de 40 cp, iar pe intervalul 2 000- 3 000 rpm am castigat 28%, evident fara fum sau alte efecte nedorite. Masina e facuta de 7 luni si are deja 30 000 km fara nici o problema, si ambreiajul a rezistat fata nici un repros.
LANCER DID cu Unichip by MasterTuner
- mastertuner
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Oct 28, 2008 10:41 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori