Pagina 1 din 3

Scris: Mar Oct 28, 2008 5:37 pm
de mastertuner
Masina avea deja instalate un filtru sport si o evacuare cu o finala directa. Noi am modificat presiunea de supraalimentare, apoi am reglat amestecul si avansul pe dyno in asa fel incat sa obtinem puterea maxima la sarcini mari si consumul minim la sarcini partiale. Aveti graficele cu puterile si culplurile pentru stock, 1.1 bar si 1.3 bar. De retinut ca hartile se schimba in timp real de la un buton, lucru posibil de facut si in plina sarcina.

Scris: Mar Oct 28, 2008 7:18 pm
de Cristi
creeaza si un topic pentru colt/cz3 motoare aspirate pentru ca din cate am inteles ai facut ceva si la modelul asta.
suntem interesati destul de multi de ce anume se poate face la 1.5 aspirat, atat posesori ce colt 1.5, cat si de lancer 1.5.
multumesc!

Scris: Mar Oct 28, 2008 9:32 pm
de Cristian Stancu
Nu pot mari diagrama....spune-ne cat a crescut si ce a pierdut.

Scris: Vin Oct 31, 2008 10:19 pm
de SEBASTIAN
Il stiu e de ceva timp, il stiu si pe propietar.
Am vazut si masina la lucru in cursa...
Este o varianta.

Scris: Lun Noi 03, 2008 9:52 pm
de mastertuner
Am pus poza cu graficele la dimensiune mai mare.

Scris: Mar Noi 04, 2008 12:26 am
de Cristi
OK, ai pus poza!
Perfect!
E foarte misto!

Zi-ne si de 1.5 aspirat ca aici e multi...aspirati da' multi! )
Ai modificat un 1.5 ? Se poate niste detalii ?

Scris: Mar Noi 04, 2008 8:17 pm
de mastertuner
O sa fac unul de 1.5 zilele astea si va dau de stire :-)

Scris: Mar Noi 04, 2008 8:48 pm
de COObra
...

Scris: Mar Noi 04, 2008 11:39 pm
de Cristi
QUOTE (mastertuner)O sa fac unul de 1.5 zilele astea si va dau de stire :-)

Pai eu de ce stiu de la bogdan cu czt-ul ca ai facut si un 1.5 aspirat ?
Nu mai conteaza...
Spor la treaba!

Scris: Mie Noi 05, 2008 8:20 pm
de J.B.
Si eu astept pt 1.5 aspiarat , pentru CZ3 dar toata lumea ocoleste subiectul. Sincer eu am vrut sa-mi iau Swift Sport dar din anumite motive mi-am luat
pana la urma Colt si daca mai iau 10 cp ma declar multumit.