Unichip pe COLT CZT by MasterTuner
QUOTE (COObra)hmm
io zic ca daca 2.0 generatia veche a mers (dupa cum zice Sebastian) din 136 in 170.
atunci 1,5 cu distributie variabila.....ar trebui sa duca mai mult de 10 cai. 10 cai sunt mai putin de 10%.
asteptam rezultate.
ok..10.9 cp ..eu tind sa cred ca la 120 cp + kit admisie va deveni cam tare...pana la sfarsitul treptei a 3-a va "bate" multe masini
io zic ca daca 2.0 generatia veche a mers (dupa cum zice Sebastian) din 136 in 170.
atunci 1,5 cu distributie variabila.....ar trebui sa duca mai mult de 10 cai. 10 cai sunt mai putin de 10%.
asteptam rezultate.
ok..10.9 cp ..eu tind sa cred ca la 120 cp + kit admisie va deveni cam tare...pana la sfarsitul treptei a 3-a va "bate" multe masini
QUOTE (COObra)hmm
io zic ca daca 2.0 generatia veche a mers (dupa cum zice Sebastian) din 136 in 170.
atunci 1,5 cu distributie variabila.....ar trebui sa duca mai mult de 10 cai. 10 cai sunt mai putin de 10%.
asteptam rezultate.
Nu toate ajung la 170cp, dr in conditii ideale da. ieri am facut un 2.0 care a ajuns pe la 160 dar mai creste putin in cca 200-300km, iar daca scoate restrictorul la toba, curata filtrul si pune benzina de 100 octane posibil sa bata in 170cp.
La 1.5 aspirat castigi mult daca sti ce trebuie sa faci si ai acces la toate comenzile din ecu.
Daca am timp vin azi la intalnire si stam de vorba, eventual daca vin cu sculele citim cate ceva si apoi vedem ce facem.
io zic ca daca 2.0 generatia veche a mers (dupa cum zice Sebastian) din 136 in 170.
atunci 1,5 cu distributie variabila.....ar trebui sa duca mai mult de 10 cai. 10 cai sunt mai putin de 10%.
asteptam rezultate.
Nu toate ajung la 170cp, dr in conditii ideale da. ieri am facut un 2.0 care a ajuns pe la 160 dar mai creste putin in cca 200-300km, iar daca scoate restrictorul la toba, curata filtrul si pune benzina de 100 octane posibil sa bata in 170cp.
La 1.5 aspirat castigi mult daca sti ce trebuie sa faci si ai acces la toate comenzile din ecu.
Daca am timp vin azi la intalnire si stam de vorba, eventual daca vin cu sculele citim cate ceva si apoi vedem ce facem.
- Cristian Todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm
Ba nene, e cel putin ciudat, ca noi intrebam de motoarele de 1.5 si tot noi ne raspundem. Ca in politica. Domnilor tuneri, nu o mai dati de gard. SE POATE FACE, SAU NU. SI DACA SE POATE IN CE CONDITII SI CAT COSTA? J.B. intreaba de motor de 1.5 Sebastian raspunde de 2.0 Nu ne mai fierbeti, ca fuge mireasa cu altul. Da sau Nu. Simplu. Multumim.
- mastertuner
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Oct 28, 2008 10:41 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori