Unichip pe COLT CZT by MasterTuner

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Noi 05, 2008 8:23 pm

.......

Avatar utilizator
J.B.
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 10, 2008 4:55 pm

Mesaj de J.B. » Mie Noi 05, 2008 8:41 pm

QUOTE (COObra)hmm
io zic ca daca 2.0 generatia veche a mers (dupa cum zice Sebastian) din 136 in 170.
atunci 1,5 cu distributie variabila.....ar trebui sa duca mai mult de 10 cai. 10 cai sunt mai putin de 10%.
asteptam rezultate.

ok..10.9 cp ..eu tind sa cred ca la 120 cp + kit admisie va deveni cam tare...pana la sfarsitul treptei a 3-a va "bate" multe masini

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Noi 05, 2008 9:32 pm

...

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Vin Noi 07, 2008 9:23 am

QUOTE (COObra)hmm
io zic ca daca 2.0 generatia veche a mers (dupa cum zice Sebastian) din 136 in 170.
atunci 1,5 cu distributie variabila.....ar trebui sa duca mai mult de 10 cai. 10 cai sunt mai putin de 10%.
asteptam rezultate.
Nu toate ajung la 170cp, dr in conditii ideale da. ieri am facut un 2.0 care a ajuns pe la 160 dar mai creste putin in cca 200-300km, iar daca scoate restrictorul la toba, curata filtrul si pune benzina de 100 octane posibil sa bata in 170cp.
La 1.5 aspirat castigi mult daca sti ce trebuie sa faci si ai acces la toate comenzile din ecu.
Daca am timp vin azi la intalnire si stam de vorba, eventual daca vin cu sculele citim cate ceva si apoi vedem ce facem.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Noi 07, 2008 9:25 pm

....

Avatar utilizator
Cristian Todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm

Mesaj de Cristian Todea » Dum Noi 09, 2008 4:51 am

Ba nene, e cel putin ciudat, ca noi intrebam de motoarele de 1.5 si tot noi ne raspundem. Ca in politica. Domnilor tuneri, nu o mai dati de gard. SE POATE FACE, SAU NU. SI DACA SE POATE IN CE CONDITII SI CAT COSTA? J.B. intreaba de motor de 1.5 Sebastian raspunde de 2.0 Nu ne mai fierbeti, ca fuge mireasa cu altul. Da sau Nu. Simplu. Multumim.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Dum Noi 09, 2008 9:35 am

Astept un mail de la voi si ne apucam de treaba cu 1.5.

Avatar utilizator
mastertuner
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 28, 2008 10:41 am

Mesaj de mastertuner » Dum Noi 09, 2008 6:16 pm

Saptamana viitoare noi vom face un 1.5 si o sa va povestim exact cum stau lucrurile PE DYNO. Cu ultima varianta de Unichip care se cheama uniQ se tuneaza orice motor cu injectie, deci nu e nici un fel de probema Orice motor Mitsubishi.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Dum Noi 09, 2008 9:19 pm

....

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Noi 09, 2008 9:51 pm

QUOTE (COObra)incep deja sa fiu prea nerabdator.......sapt viitoare luni sau vineri?
si cam cat costa......ca poate visez degeaba

De exemplu cam ce ai inceput tu sa visezi ?
Hai sa-ti zic eu daca visezi de bine sau de rau.
Sper ca nu visai ca te plimbai pe jos jucand fotbal cu permisu' ?

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori