Unichip pe COLT CZT by MasterTuner

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
Cristian Todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm

Mesaj de Cristian Todea » Mie Noi 12, 2008 6:12 am

astept sa vad o masina modificata si sa vorbesc cu proprietarul. eventual poate vine la o intalnire. in rest, daca va obisnuiti sa conduceti cu volan pe dreapta, bagati un ochi la preturile din Anglia.
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... ull=SEARCH

Avatar utilizator
mocanu86
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 05, 2007 11:38 am

Mesaj de mocanu86 » Mie Noi 12, 2008 8:58 pm

daca se poate la 1.5 ma gandesc ca se poate si la 1.3 ? ar fi o treaba .. :shock:

Avatar utilizator
Cristian Stancu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 22, 2008 5:55 pm

Mesaj de Cristian Stancu » Joi Noi 13, 2008 11:27 am

Master, nu prea inteleg diagrama - nu ca n-as distinge culorile, dar nu se vede. Spune-mi in cuvinte ce putere - cumva 220 CP ? Povesteste-ne cum s-a ajuns acolo.

Avatar utilizator
mastertuner
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 28, 2008 10:41 am

Mesaj de mastertuner » Joi Noi 13, 2008 1:06 pm

Am montat Unichip pe instalatia motorului, astfel avem posibilitatea sa modificam presiunea de supraalimentare, avansul si amestecul. Apoi am pus masina pe dyno si i-am montat o sonda de AFR (amestec), si un ceas de presiune turbo. Astfel am reglat presiunea de supraalimentare pentru 1.1 bar si respectiv 1.3 bar pe harta RACING, apoi am reglat amestecul in jurul valorii de AFR 12, apoi am reglat avansul corespunzator puterii maxime. Foarte simplu, atunci cand ai posibilitatea sa modifici, sa masori si experienta anteriioara pe cateva sute de motoare. Asta e "secretul" pentru care noi la Mastertuner putem tuna perfect o masina pe care nu am mai vazut-o niciodata, ca Lotus Elise Turbo de ex., sau ultimul model de Holden despre care nu stiam nici cum se cheama macar. Asa am reusit sa facem pe harta Racing 216 cp si 325 Nm, cu 1.1 bar Street face 198 cp si 279 Nm (exact ca un TFSI de 2 litri), pornind de la 171 cp si 228 Nm pe care masina ii facea cu softul stock si evacuare si admisie.

Avatar utilizator
Cristian Stancu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 22, 2008 5:55 pm

Mesaj de Cristian Stancu » Joi Noi 13, 2008 4:56 pm

maine sunt la voi sa stam de vorba - de cine intreb?

Avatar utilizator
Cristian Stancu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 22, 2008 5:55 pm

Mesaj de Cristian Stancu » Lun Noi 17, 2008 5:22 pm

Recomand turor posesorilor de CZT sa faca o plimbare pe la ei si nu numai.

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Mar Noi 18, 2008 11:24 am

Pai dc tot ne recomanzi spune si de ce. Un grafic ceva :wink: ??

Avatar utilizator
Cristian Stancu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 22, 2008 5:55 pm

Mesaj de Cristian Stancu » Mar Noi 18, 2008 7:43 pm

graficele nu fac 2 bani, trebuie sa mergi sa vezi cu cine au de-a face, baietii sunt super si chiar au habar de ceea ce fac. Sper saptamana asta sa ajung sa dau si eu drumul la caluti. Pretul nu ti-l pot spune, dar te asigur ca e unul mic pentru ce primesti.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori